Kalsarikänniketju

  • 5 290 423
  • 66 740
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Juu, niinhän se meni. Ihan hyvä vaikka itse sanonkin, ja kuten aina parhaissa oivalluksissa, oli tuossakin tosipohja.

Toinen vastaavanlainen oli lukiossa, Koiviston presidenttikaudella, kun poikien kanssa mietittiin johonkin ryhmätyöhön liittyvää dilemmaa eikä keksitty ratkaisua. Opettaja sitten sanoi vaan, että miettikää sitä päissänne. No, mehän vedettiin kännit ja mietittiin päissämme, ja jopa keksittiin ratkaisu.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Nyt menee jo niin huumoriksi, että ei edes naurata. Parhaita ovat tosissaan tehdyt biisit, jotka vain ovat säälittävän paskoja.

Noh, kaikesta ei voi tykätä. :) Jope on ehdottomia suosikkejani huumorin saralla, vaikkakin jonkinlainen sukupuolen vaihdos Jopellekin koittaa jossain vaiheessa. Ei vaan sukupolvenvaihdos on menossa tuossa huumoripuolessa, kun stand-up -komiikan myötä on tullut paljon uusia naamoja tälle alueelle. Minulle Jope on ja pysyy, helvetin hauska mies. Avautuminen loppuu tähän.
 
Suosikkijoukkue
Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)
Huomenna... korjaan, tänään voisi avata vaikka grillikauden seuraavan discoteque-biisin tahdissa. (linkki ohjaa "musiikkiin")
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
5 kulmaa kosmologiaan pyörii youtubesta. Valtaojan Esko kertoo totuuksia. Hieno mies kaikkine teinihaivenineen.

Tuota miestä arvostan paljon. Fiksu sälli, kuten tuon ikäisistä janttereista on tapana sanoa.

Edit. Kieltämättä ei sulla kyllä kovin häävi vappu ole, kun Esko Valtaojan dokumentteja katsot Youtubesta. Mutta ei siinä, mulla on melkein yhtä hyvä.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Ei vaan sukupolvenvaihdos on menossa tuossa huumoripuolessa, kun stand-up -komiikan myötä on tullut paljon uusia naamoja tälle alueelle. Minulle Jope on ja pysyy, helvetin hauska mies. Avautuminen loppuu tähän.
Onhan se hauska joo, mutta ei vaan kaikki iske. Stand upin puolelta taas Sami Hedberg on mielestäni ehkä Suomen hauskin mies. Tuo Kokovartalomies-dvd kannattaa todellakin hommata jos stand up kiinnostaa.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Onhan se hauska joo, mutta ei vaan kaikki iske. Stand upin puolelta taas Sami Hedberg on mielestäni ehkä Suomen hauskin mies. Tuo Kokovartalomies-dvd kannattaa todellakin hommata jos stand up kiinnostaa.

No tuo on tuttua tavaraa. Siitä samaa mieltä, että Sami Hedberg on paras kyllä tällä hetkellä. Leikolan kanssa kaksi parasta. Stand-up kiinnostaa kyllä.

Jope on tehnyt niin kauan jo, että osa alkaa mennä ajassa ohi. Mutta onhan se helvetin hauska mies. Mielipiteitä nämä tietysti.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Jope on tehnyt niin kauan jo, että osa alkaa mennä ajassa ohi. Mutta onhan se helvetin hauska mies. Mielipiteitä nämä tietysti.
Juu, en laisinkaan kiellä ettei Jope olisi hauska mies, onhan se. Tuntuu vaan, että vähän nuo vanhat jäärät jää aikaansa jälkeen näistä uusista.

Hauska oli myös Leikolan Muusikoiden suuri kusetus, vaikka onkin lainattu maailmalta. Hyvin vaan tuotu suomalainen musiikki mukaan.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Juu, en laisinkaan kiellä ettei Jope olisi hauska mies, onhan se. Tuntuu vaan, että vähän nuo vanhat jäärät jää aikaansa jälkeen näistä uusista.

Hauska oli myös Leikolan Muusikoiden suuri kusetus, vaikka onkin lainattu maailmalta. Hyvin vaan tuotu suomalainen musiikki mukaan.

Hyvin toteutettu kyllä. Näin tuon silloin kun se telkkarista tuli ja on vieläkin tallessa. Tottakai tällä hetkellä pinnalla olevat tekevät tämän hetken asioista juttunsa ja niin teki Jopekin täsmälleen saman aikoinaan. Jopelta on tullut noita levyjä, mitä taas nämä stand-up -koomikot ei tee. Jope teki myös stand-up -keikkoja, kuten voi youtubestakin nähdä. Noh, ei tässä ole tarkoitus näitä vastakkain laittaa, tykkään kyllä molemmista paljon.

Meneeköhän tämä liian vakavaksi, kun kuitenkin ollaan KKK:ssa?
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Jopelta on tullut noita levyjä, mitä taas nämä stand-up -koomikot ei tee. Jope teki myös stand-up -keikkoja, kuten voi youtubestakin nähdä. Noh, ei tässä ole tarkoitus näitä vastakkain laittaa, tykkään kyllä molemmista paljon.
Totta, Jope on kuitenkin Suomen mittakaavassa paljon isompi taiteilija kuin kukaan näistä stand up-nousijoista. Ja tulee olemaankin aina. Eräänlainen edelläkävijä ja tienraivaaja.

Meneeköhän tämä liian vakavaksi, kun kuitenkin ollaan KKK:ssa?
Sitä minä en tiedä. Sinä tässä ketjussa kokeneempi olet, joten opasta ihmeessä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minulla oli se tallessa wordissa, koska se oli niin saatanan hauska letkautus!
Tuo on muuten aika pelottavaa. Otatko myös kuvia tyttärestäni kun se menee kouluun aamulla? Tongitko meidän taloyhtiön roskikset? Kuka vei paskaiset kalsarini takapihalta toissayönä?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tietyssä mielentilassa maailman paras biisi. Kuunnelkaa jumalauta mikä ääni ämmällä, ja miten koko biisi tihkuu jotain... seksiä kai. Tai keksiä, whatever.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Tuo on muuten aika pelottavaa. Otatko myös kuvia tyttärestäni kun se menee kouluun aamulla? Tongitko meidän taloyhtiön roskikset? Kuka vei paskaiset kalsarini takapihalta toissayönä?
Kyllä, minä olen juuri se, joka vei vaimosi pikkuhousut eilen pyykkituvasta. Toivottavasti et pahastu.

Ei vaan, joskus tuli tuota letkautusketjua luettua, ja sieltä keräiltyä niitä parhaita talteen tulevaisuutta varten. Tuo vaan sattuu olemaan ehkä se kaikkein paras. Tosin teikäläiseltä löytyy monta muutakin juttua.

Niin, mutta JYP on selvästi paremmin pärjännyt, joten ehkä sinun kontolle jää tuo neuvojen antaminen?

Vastaa nyt toki ensin tuohon Evilän kivaan kyselyyn.
Eiköhän ryypätessä kannata joukkueet unohtaa. Toivotaan että ensi kaudella molemmat putoaa puolivälierissä, niin ei tarvitse niissä peleissä sitten kohdata.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minäkin olen keksinyt, mutta melko huonon, eli. Kaksi kaverusta ovat kaupassa. Toinen ottaa lime-hedelmän käteensä ja lyö nyrkillään sen siitä kauaksi. Lakonisesti mainitsee hän kaverilleen, että laiminlyönti.
Aikoinaan, taisin olla lukiossa, oli se kampanja "Estä syövän eteneminen". Siitä oli julisteita ja kaikkea. No, piirsin sitten sarjakuvan kuvistunnilla, jossa jamppa kulkee mutustellen voileipää, ja toinen tyyppi huomaa tuon julisteen ja samalla sen ensimmäisen heebon ja sitten taklaa sen. Eipä edennyt enää, syövä.

Tuo vaan sattuu olemaan ehkä se kaikkein paras. Tosin teikäläiseltä löytyy monta muutakin juttua.
Nyt jos olisi kaupat auki niin menisin ostamaan hatun jotta voisin sitä nostaa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös