Kalsarikänniketju

  • 5 290 495
  • 66 740

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Miten noi jotkut jaksaa vääntää jostain Halla-Ahosta tai Persuista?

Ottakoot viinaa. Kyllä se siitä synkkenee!
Mie jaksan. Ensimmäinen kerta Jatkoajassa vaalien jälkeen - minuun on patoutunut paljon! Ja otan minä viinaakin, ja kaikki kyllä synkkenee.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
No perkele! Pura itsesi!
"Evil - tikittävä aikapommi!"

Ei vaan, politiikkaa on aina kiva puhua kun siitä ei voi olla samaa mieltäkään tai ainakin useimmiten ei voi. Kenenkään kanssa siis. Se on kuin musiikkimaku tai lempiruoat tai naismaku; muut on aina väärässä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ai niin. HIFK on muuten Suomen mestari.

Ja Keith Richards on nero.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Jep, joskus 80-luvun lopulla karvaisiin kämmeniini sattui Day of Reckoning ja siitäpä innostus syttyi. Erityisellä lämmöllä diggailen First Daze -kokoelmia, näin 70-luvun musiikkiin kallellaan olevana reliikkinä.
Day of Reckoning taas on minulle juuri se tärkein Pentagram-julkaisu, vaikka olenkin 80-luvun lapsia, mutta tosin enimmäkseen 80-luvun musiikin kuluttajia.

Nyt kolmas erä PHI-BOS.
Sekin vielä. Ei ole tullut seurattua, mutta 3-1 ja 4-2 löytyy tulosvedosta. Eipä sieltä kai saatana taaskaan mitään tule.

Nyt uhkaa ns. liika humaltuminen. Tosin eipä tätä näin aikaisin voi lopettaakaan.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Piti vetää farkut jalkaan, kun taksi minut kotiutti äidin luota. Nyt ei ole farkkuja, olen vain minä.

En tiedä kuuntelisiko Therapy?:a, vai kenties Tauskia. Taidan tällä kertaa kuunnella ensiksi mainittua.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kuuntele Tauskia, siitä saa hyvää potkua vaimon hakkaamiseen!
Siis puhutaanko täällä nyt Peltosen Taunosta, siitä älyn jättiläisestä joka kaateli kännissä bensakanisterin käsilleen ja sitten päätti raapia tulitikkuja?

Jos jotain T:llä alkavaa niin suosittelen Thin Lizzyä tai sitten Thorogoodin I Drink Alone.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Siis puhutaanko täällä nyt Peltosen Taunosta, siitä älyn jättiläisestä joka kaateli kännissä bensakanisterin käsilleen ja sitten päätti raapia tulitikkuja?
Sama mies. Äitikin on aina sanonut, että älä ikinä lähde noihin iskelmäporukoihin kun ne on tuollasia. Parempi pysytellä metallissa ja punkissa jottei sekoa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Vaimo tuossa kanavapujottelee ja näyttää ihan siltä että Suomi olisi pärjäämässä euroviisuissa, katsos perkelettä. Joku Laardi siellä esiintyi.

Missäs juopot, baareissa?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Sama mies. Äitikin on aina sanonut, että älä ikinä lähde noihin iskelmäporukoihin kun ne on tuollasia. Parempi pysytellä metallissa ja punkissa jottei sekoa.
Minä olen lapsiani evästänyt että hiihtää eivät saa, kun ne vetää vaan kaikki epot ja hessit suoneen. Saatanan narkkarit. Bändihommiin patistan, jotta olisi reipas ja raitis harrastus heillä.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minä olen lapsiani evästänyt että hiihtää eivät saa, kun ne vetää vaan kaikki epot ja hessit suoneen. Saatanan narkkarit. Bändihommiin patistan, jotta olisi reipas ja raitis harrastus heillä.

Andy McCoy on omien sanojensa mukaan puhtopoika verrattuna hiihtäjiin. Taidan ottaa vessalukemiseksi pitkästä aikaa Sheriffi McCoyn. On tässä jo tarpeeksi pitkään sivistytty Alibia lukemalla. Ei muuten kannata käydä millään treenikämpällä. Ei etenkään, jos siellä harjoittelee punkbändi. Ja jos menee johonkin edellä mainittuun nahjusluolaan, niin ei kannata ainakaan mennä sen jälkeen katsomaan Rattusta. Siinä voi käydä niin, että kuukauden päästä tajuaa tilanneensa Alibin kestona, ja sitten ollaan jo helvetin pahasti rikosjournalismin koukussa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Siinä voi käydä niin, että kuukauden päästä tajuaa tilanneensa Alibin kestona, ja sitten ollaan jo helvetin syvällä rikosjournalismin koukussa.
Ja kohta jo vedetään Gambinaa, kuunnellaan Rytmihäiriötä ja Mora heiluu.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Minä olen lapsiani evästänyt että hiihtää eivät saa, kun ne vetää vaan kaikki epot ja hessit suoneen. Saatanan narkkarit. Bändihommiin patistan, jotta olisi reipas ja raitis harrastus heillä.
Tuo on muuten hyvin pitkälle totta. Varmasti yhtä terveellistä on soittaa rokkia ja vetää heroiinia, kuin hiihtää ja vetää mitä valmentajalta vaan sattuu löytymään.

Olenkohan ainoa, jolle tulee tästä biisistä mieleen Suuri ja mahtava N? Hanoi - No law or order.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ja kohta jo vedetään Gambinaa, kuunnellaan Rytmihäiriötä ja Mora heiluu.

Minulla on tapana etsiä Alibeista, että kuinka usein lehdessä esiintyy "Seppo - Nimi muutettu". Tällä viikolla ilmestyneessä tuo on tullut jo kerran vastaan.

Lutakon tanssisalin takahuoneesta löytyy Rytmihäiriön kirjailema teksti "Jos otan niin tapan". Hienosti sanottu ja laulettu.

Siitä Seposta vielä -> Rytmihäiriö - Seppo (nimi muutettu)
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Huomenna Arto Nybergin haastateltavana Lauri Tähkä. Älkää vetäkö ranteitanne auki. Lisäksi myös suloinen Iina Kuustonen. No niin, oluen paikka.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Ja kohta jo vedetään Gambinaa, kuunnellaan Rytmihäiriötä ja Mora heiluu.
Tuohan on ihan normaali viikonloppu meillä päin. Ainakin viime viikonloppi päättyi meikäläisen kohdalla sairaalaan.

Muistaakseni Antti itse on myöntänyt sen sävelkulun tietoisesti ja harkiten rakkaan naapurimme hymnistä napanneensa.
Ach so, tämäpä hyvä. Onkin aika selvä homma loppujen lopuksi.

Lutakon tanssisalin takahuoneesta löytyy Rytmihäiriön kirjailema teksti "Jos otan niin tapan".
"Viinaa ja väkivaltaa, niitä ilman ei kännissä voi surmata. Sanot dokaaminen on järjettömyyttä, mutta selvinpäin jos tapat et känniä voi syyttää"
 

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
No niin elitisti juopot! Telkkarissa Whitesnake David Coverdalen johdolla tykittää Is This Love-slovaria, jossa tuo punatukkainen riiviö notkeilee. Nostalgiaa ja sitten lisää viiniä. Oho, biisi vaihtui jotain Policea tai jotain.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ihan helevetin hieno biisi New Orleansin voodootohtorilta. Älkää antako vampyyrikuvaston hämätä, kappale on paljon vanhempaa perua.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
No niin elitisti juopot! Telkkarissa Whitesnake David Coverdalen johdolla tykittää Is This Love-slovaria, jossa tuo punatukkainen riiviö notkeilee.
Kaikkihan tietää, että nainen oli Coverdalen oma misu, eikös? No, Erkki-merkki sille joka muistaa kissan nimen. Mie muistan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös