Kalsarikänniketju

  • 5 290 370
  • 66 740
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Joy Division- ja New Order -mies Sumner heittää ihan vitun hyvän popbiisin.
Onpa muuten oikeasti hyvä (joskaan ei tarttuva) poppibiisi. Jopa niin hyvä, että tulee kuunneltua toisenkin kerran.

Ei saatana, mitenkähän tästä taas selviää. Tulee kuitenkin juotua huomiseen, ja maanantaina aamulla pitäis olla poistattamassa tikkejä. Saa ny nähdä. Tärkeintä että maistuu.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
No avasin sitten ja johan lyötiin jumalallisella vasaralla otsalohko uuteen muotoon.
Otan vapauden ymmärtää tämän siten että tykkäsit. No, en ihmettele jos näin. Kuulin biisin radiosta joskus -98 kai, ja otti vuosia ja internet-aikakauden selvittää mikä se oli. Eikä hävinnyt otsalohmosta koko aikana.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Olikohan se muuten minun vai ystäväni Mikon valkohattu josta ammoin punaista Carilloa joimme... kai se Mikon oli. Pitänee kaivaa esiin päähine ja selvittää, jos huomenna vaikka pukeutuisi.

Niin, muuten HIFK on Suomen mestari.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Otan vapauden ymmärtää tämän siten että tykkäsit. No, en ihmettele jos näin. Kuulin biisin radiosta joskus -98 kai, ja otti vuosia ja internet-aikakauden selvittää mikä se oli. Eikä hävinnyt otsalohmosta koko aikana.

Ettätuota koitimme velipoijan kanssa laittaa maailman kuntoon, vaan ei se onnannut kun kerta hetimiten uuen maailmanjärjestyksen loihet tänne. Kai se on Pori Jazziin lähettävä sit seuraavaksi.

Espanja on hanurista.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Espanja on sitäpaitsi ilmastoltaan, jalkapalloltaan ja ruokakulttuurillisesti oivaa seutua. Lätkää ne ei oikein osaa, mutta em. seikoilla saa sen anteeksi.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olikohan se muuten minun vai ystäväni Mikon valkohattu josta ammoin punaista Carilloa joimme... kai se Mikon oli. Pitänee kaivaa esiin päähine ja selvittää, jos huomenna vaikka pukeutuisi.

Minä en kaljuni takia voi pukeutua minkäänlaiseen lakkiin. Pelkään, että saan kasvustoa päähäni. Vetelen siis huomennakin paljaalla.

Niin, muuten HIFK on Suomen mestari.

Risto Dufvalla on pillu päässään.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Niin no, onhan siellä se Puerto Ricon jarisillanpää, se Ricardo "Ricky Martin" Martinez. Että Livin' La Vida Locaa vaan itse kullekin säädylle.

Pori ja Jazz ovat yhtä kaukana toisistaan kuin Maapallon magneettinen pohjoisnapa on Uranuksen kuista.

Taidan laatia itsestäni levyn, jotta jaksan syödä huomenna brunssia. Ja laulaa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Espanja on sitäpaitsi ilmastoltaan, jalkapalloltaan ja ruokakulttuurillisesti oivaa seutua. Lätkää ne ei oikein osaa, mutta em. seikoilla saa sen anteeksi.

Espanja on hanurista. Olen el pakotettu tekemään los töitä näiden manana -hyväkkäiden kanssa, eipä olepa hyväpä sepä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ei siellä vintillä vitkasteltu
Oli siellä repäisevä meininki
Isä pani äitiä
veli pani siskoa
minä panin kissaa pankolla

Isä pani äitiä kahvinkeittoon
veli pani siskoa nukkumaan
Minä panin kissaa
uuninpankolla
uusia hiiriä jahtaamaan
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Espanja on hanurista. Olen el pakotettu tekemään los töitä näiden manana -hyväkkäiden kanssa, eipä olepa hyväpä sepä.
Minäpä olen vain lomaillut niitten kanssa, ja kaikki on OK. Mitä nyt isäukon ryöstivät ja mukiloivat Torremolinoksessa -81.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ihan paska bändi, oikea newyorkinjuutalaisten oma eppunormaali, mutta tämä biisi on hyvä: Do It Again.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Buenos Tardesta vaan sinne kotikatsomoihin, saletisti natsaa.

(Didn't see this one coming...?) Olenpa hauska. Tä?.
Olin muuten Mallorcallakin joskus -76, vaan kun sie tuon roolin otit niin minun lienee pakko sanoa että pieni muna mutta firman piikkiin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Sinä olit hädintuskin syntynyt v-76, minä puolestani viittä vaille kuollut just nyt. Levyksi lähden nyt.
Olinhan mie kolmevuotias epeli.

Mikä siinä muuten lie, että kun ostaa litran giniä ja puolitoista tonicia, niin tonikkipullossa on vielä puolet jäljellä kun gini loppuu..??
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mikä siinä muuten lie, että kun ostaa litran giniä ja puolitoista tonicia, niin tonikkipullossa on vielä puolet jäljellä kun gini loppuu..??

Kyseessä lienee oikeanlainen makuaisti.

Haen lisää iippo vinettoa, jotta jaksan olla sammumatta vielä sinne saakka.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
En käynyt baarissa, mutta kävin häviämässä nettipeleissä baarirahat. Nyt pahalla mielellä nukkumaan.
Vittu!
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Äiti?

Radiohead.

Jurri.

Suvussamme oltiin viimeksi näin hönössä 152 eKr.

Tai itseasiassa sukumme ei osannut kirjoittaa ennen eilistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös