Samaa oon ajatellu monta vuotta.Tässähän voisi vaikka paneskella, jos vaan panettais ja olis akka.
Minä paneskelin äsken, vaikka ei suuremmin panettanut mutta on akka ja sitä panetti. Syntinen on mies joka ei kiimaista naista auta, sanoo iso kirjakin.Tässähän voisi vaikka paneskella, jos vaan panettais ja olis akka.
Minä paneskelin äsken, vaikka ei suuremmin panettanut mutta on akka ja sitä panetti. Syntinen on mies joka ei kiimaista naista auta, sanoo iso kirjakin.
Tähän väliin kelvannee sanonta:"vitut minä muille nakkaan, kun velipojan akkaa..."Ei se silti meinaa uskoa.
Luehan Veikko edeltävät 4 sivua ja ala vaan vittuilemaan. Sinua tässä vähän odottelinkin jo.Kyh ja ösk. Pahoittelut kestämisestä, mutta piti ensin velipoijan kanssa laittaa maailman asiat kuntoon. Ei se silti meinaa uskoa.
Siihen muuten sisältyy alkulämmittely, suihku ja sikari.Ja me luulimme, että sinä jo sammuit, kun viisi minuuttia olit hiljaa.
Mutta senkin jälkeen toisella on kivaa, ja toista vituttaa. Ei sekään mukava tilanne ole. Voi niitä 90-luvun lopun aikoja kun KalPa ja JYP taisteli siitä kumpi on viimeinen. Se oli elämää...
Nyt maailman kaunein biisi, Tie vie.
Luehan Veikko edeltävät 4 sivua ja ala vaan vittuilemaan. Sinua tässä vähän odottelinkin jo.
Löysin pöyvästä juomattoman kaljatuopin. Oon meleko varma, että se kuuluu minulle nyt.
Onneksi en ite tuota -91 vuotta edes muista. Varmaan silmät itkisivät vieläkin verta... Aktiivisempi kannattaminen alkoi jostain vuodesta -96. Mutta vappumode päälle kyllä.Niin joo, ei kohdata ja kumpikin tippuu samaan aikaan. Tai suunnilleen samalla tavalla pärjää, kyllä siitä sopu syntyy. Se oli se kevät -91, kun täältä saattoi vittuilla sinne päin. Kaikki muut onkin sitten teidän heiniä. Jätetään tämä linja ja palataan vapunvietto-modeen.
Mikäs muu kuin ilmainen viina olisi... ai niin, eihän tässä baarin puolella olla jossain viime vuosituhannella enää. Tai edes ketjussa.Löysin pöyvästä juomattoman kaljatuopin. Oon meleko varma, että se kuuluu minulle nyt.
Tästä muistuu mieleen, kun istuskelin Lieksan Kaatrahovissa ja diskomelu pauhasi. Ystävälleni Samille tuli paha olo, ja hän tempaisi pöydästä tyhjän tuopin ja oksensi siihen. Laittoi sen hetkeksi pöydälle takaisin, kun ohi kulki muuan P.S. (nimi lyhennetty syyllisen suojelemiseksi), nappasi tuopin ja joi siitä puolet kertahuikalla. Ilme sen jälkeen olisi ollut valokuvaamisen arvoinen.Löysin pöyvästä juomattoman kaljatuopin. Oon meleko varma, että se kuuluu minulle nyt.
Onneksi en ite tuota -91 vuotta edes muista. Varmaan silmät itkisivät vieläkin verta... Aktiivisempi kannattaminen alkoi jostain vuodesta -96. Mutta vappumode päälle kyllä.
Löysinpä muuten juomatonta Jamesonia (EI Jenna) kaapista. Mikäs tässä siis.
Jumalauta, jos siellä Jokelassa istutaan, niin se ei ole mitään kalsongi-ketjun asiaa. Puolusteluhan sulla löytyy tietysti.
Puolustus kunnossa in my imagination. Harrastesarjan veskan märkä päiväuni... Never gonna happen...
Kotona. Juon. Viinaa. Alas. Asti.
Rasputin kannessa toimii aina. Joy Division- ja New Order -mies Sumner heittää ihan vitun hyvän popbiisin.
Ei. Bernard.En avannut linkkiä vielässänsä, vaan kysyn ihan vihtuilessani, jotta oliko Gordoni?
Onpa muuten oikeasti hyvä (joskaan ei tarttuva) poppibiisi. Jopa niin hyvä, että tulee kuunneltua toisenkin kerran.Joy Division- ja New Order -mies Sumner heittää ihan vitun hyvän popbiisin.