Kalsarikänniketju

  • 5 290 495
  • 66 740

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Evil; Tawny Kitaen. Monasti olen muistanut häntä. Nyt vuorossa Inexes ja Need You Tonight. Hyvin sopii tuohon teemaan. Lissää viiniä!
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tyypit karkaa jo kaupunkiin missä ihmiset haudataan maanpäällisiin hautoihin tulvien takia.

Isäni jännitti aina, että pysyykö Claude vainaan housut jalassa. Ja onhan nuo melko lähellä nilkkoihin valahtamista.

Smack - Run Rabbit Run

Rane Raitsikallahan on nykyään bändi Isokynä Lindholmin kanssa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Rane Raitsikallahan on nykyään bändi Isokynä Lindholmin kanssa.
Ranehan ei ole oikealta nimeltään Rauno Raitiovaunu, vaikka monet niin luulee, vaan Harri Jäntti. Aattelin vaan kertoa, vaikkei sillä mitään väliä ole mihinkään. Ja Davekin on Ralf.
 

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ranehan ei ole oikealta nimeltään Rauno Raitiovaunu, vaikka monet niin luulee, vaan Harri Jäntti. Aattelin vaan kertoa, vaikkei sillä mitään väliä ole mihinkään. Ja Davekin on Ralf.

Rane Raitsikkahan soittaa myös Tumppi Varosen Problems-bändissä.
Julkaisivat juuri aivan saatanan hyvän Suora Lähetys nimisen livelevyn. Sitä juuri kuuntelen-
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Se tästä vielä puuttuiskin, että joku The Stripin huorista pumppaa Jarlaa takaapäin 6,8 kilometrisellä tekovehkeellä kakkoseen.
Pakko elvistellä, että mie keksin täällä JA:ssa aikoinaan aika helvetin hyvän jarlaismin. Se liittyi jotenkin neekerin kulliin ja naapurin Ritvaan. Joku linkitti sen jopa parhaisiin letkautuksiin, sieltä se kai löytyy jos jotakuta kiinnostaa.
 
Suosikkijoukkue
Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)
Se tästä vielä puuttuiskin, että joku The Stripin huorista pumppaa Jarlaa takaapäin 6,8 kilometrisellä tekovehkeellä kakkoseen.

Vaikka Walker-pullosta onkin mennyt vasta puolet, uskallan esittää oheisesta viestistä dosenttiveijohietalamaisen analyysini:

Priceless.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pakko elvistellä, että mie keksin täällä JA:ssa aikoinaan aika helvetin hyvän jarlaismin. Se liittyi jotenkin neekerin kulliin ja naapurin Ritvaan. Joku linkitti sen jopa parhaisiin letkautuksiin, sieltä se kai löytyy jos jotakuta kiinnostaa.

Minäkin olen keksinyt, mutta melko huonon, eli. Kaksi kaverusta ovat kaupassa. Toinen ottaa lime-hedelmän käteensä ja lyö nyrkillään sen siitä kauaksi. Lakonisesti mainitsee hän kaverilleen, että laiminlyönti.
 

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Terveisiä Firenzestä! Tämä lasillinen vielä ja sitten nukkumaan.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Pakko elvistellä, että mie keksin täällä JA:ssa aikoinaan aika helvetin hyvän jarlaismin. Se liittyi jotenkin neekerin kulliin ja naapurin Ritvaan. Joku linkitti sen jopa parhaisiin letkautuksiin, sieltä se kai löytyy jos jotakuta kiinnostaa.

Minun ehdotus ei siis ollut sarjakuvaan, vaan oikeasti. En minä kyllä nähdä halua, jos joku Las Vegasin huorista kohtuullisen pitkällä vempeleellä nykäsee Jarlaa tuhkaluukkuun. Olisi vain mielenkiintoista kuulla, jos näin tapahtuu. Laita linkki strippiin, kun kuitenkin haluat. :)
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Minäkin olen keksinyt, mutta melko huonon, eli. Kaksi kaverusta ovat kaupassa. Toinen ottaa lime-hedelmän käteensä ja lyö nyrkillään sen siitä kauaksi. Lakonisesti mainitsee hän kaverilleen, että laiminlyönti.

Tää on niin hyvä. Illan limeä juoneena varsinkin uppoaapi.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Pakko elvistellä, että mie keksin täällä JA:ssa aikoinaan aika helvetin hyvän jarlaismin. Se liittyi jotenkin neekerin kulliin ja naapurin Ritvaan. Joku linkitti sen jopa parhaisiin letkautuksiin, sieltä se kai löytyy jos jotakuta kiinnostaa.
Minulla oli se tallessa wordissa, koska se oli niin saatanan hauska letkautus! Tässä näin:

Dynamo:Tähän on olemassa vain yksi poikkeus: vaikka kuinka käristäisit itseäsi auringossa pikimustaksi, et silti saa neekerin kullia.

Evil: Yks Ritva kertoi että oli käristämässä itseään Kanarialla, ja sai illalla neekerin kullia. Että poikkeukseenkin voi löytyä poikkeus.


Voiko tuota enää edes alittaa tai ylittää?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös