Paitsi minun.
Hienoilla miehillä on usein sukujuuret Lieksassa.
Ja minä olen istunut Jyväshovissa Heimo Lajusen pöydässä, joten olen lähes pannut Hannu Mannisen siskoa. Hyvä me!Kuten kaiken voittaneella Jaakko Talluksella. Olen muuten vetänyt aikoinaan yhden sähköpiuhan Samppa Lajusen palkintotaloon. Olen siis melkein sukua Heimo Lajuselle.
...joten olen lähes pannut Hannu Mannisen siskoa.
Yksi sisko vain. Piäkirkolla, Helssingissä. Se on allymcbeal, eli lainopillista apua on aina saatavilla.En raamattua tunne liikaa. Eli missä siskosi asuvat? Kanssasi lämpimässä?
Hemppa on kirjoittanut mulle saikkua. Olen siis melkein, Koivurannan Anssin kautta, Sanni Leinosen pöksyissä. Not bad.Olen siis melkein sukua Heimo Lajuselle.
Hemppa on kirjoittanut mulle saikkua. Olen siis melkein, Koivurannan Anssin kautta, Sanni Leinosen pöksyissä. Not bad.
Ai juma, minäkin olisin huomenna linnassa jos oisin lesbo tai saavuttanut jotain muuta.
Niin, Arto fiksuna miehenä tunsi itsensä ulkopuoliseksi kun ei löytänyt minua ja Morrisonia. Sillon onkin parempi lähteä.Toisaalta ketjumme menisi luultavimmin linnaan kuten Arto Melleri ja poistuisi samantien takaoven kautta. Toiset puhuvat poistosta, mutta luulenpa ettei Artolle vain kelvannut ilmainen viina.
Sillon kun ensimmäistä kertaa lähdin kuuntelemaan Saatananpalvontamusiikkia lutakkoon, niin se oli tämä pändi. Ja Serkkusi bändi lämppäsi.
Impaled Nazarene.
Musta mies kera Maailman parhaan pändin! Mitäpä muuta voisi pyytää.Kyllä täällä meikä heiluu kera Iron Maidenin. Kävinpä hieman avautumassa *toisaalla* kun sain hyvää antia ulos. Nyt lisää viinaa ja musaa!
Musta mies kera Maailman parhaan pändin! Mitäpä muuta voisi pyytää.
Kaupungeista nyt voi olla monia eri mieliä. Mutta Oikea bändi oli ainakin!Sama kaupunki? Ei kun se meillä taitaakin olla jo! *tekee uuden paukun*
Ootko sä sitten Jyväskylästä?Sama kaupunki? Ei kun se meillä taitaakin olla jo! *tekee uuden paukun*
No perkele! Mistäs päin Jkl:ää oot?Sama kaupunki? Ei kun se meillä taitaakin olla jo! *tekee uuden paukun*
No perkele! Mistäs päin Jkl:ää oot?
Selvä, siinä tapauksessa ei tunneta. Ite kun oon tuolta landelta. :>Täältä kotoa. Enempää en paljasta, heh. Sanotaanko sen verran että keskustan alueelta. Mutta nyt lisempää viinaa!