Olut on silti hyvvää.
Kaikkien kovien jätkien siskot asuu Tampereella.Eilinen töissä, töistä suoraan siskon luo Tampereelle ja äsken kotiuduin. Harvinaiset sunnuntaikännit voisi tässä hönötellä. Voi mennä aikaiseen, kun vasta nyt aloitin.
Sinun iltahan kuulostaa ihan mukavan hauskalta tavalliselta illalta! Tervetuloa vaan, ota tuoli niin juodaan olutta. Tai no, minulla on nyt menossa viimenen olut, kohta on jatkettava taas glögillä. Which is nice.Hittolaene, kun perjantain kalsarikännäily pääsi riistäytymään täysin hallinnasta. Loistavaa tunnelmaa olette kuitenkin pitäneet yllä, että propsit siitä. Heräsin tosiaan ja lattialla oli pari desiä nuudeleita. Löysin hyllystä sakot ja kännykkäkin oli jossainvälissä päässyt jollaintapaa sekoamaan. Tästä puhkesikin kahden päivän uskomaton krapula, mutten kyennyt edes JA:n krapulaketjuun tulla siitä mainitsemaan.
...
Tästä tähän. Viinaan en aio koskea!
Kaikkien kovien jätkien siskot asuu Tampereella.
Sinun iltahan kuulostaa ihan mukavan hauskalta tavalliselta illalta! Tervetuloa vaan, ota tuoli niin juodaan olutta. Tai no, minulla on nyt menossa viimenen olut, kohta on jatkettava taas glögillä. Which is nice.
Fewellä tainnut mennä perjantaina muutakin kuin 355 ml Corona ja kuusi tacoa.
Harvassahan nuo taitavat olla. Mutta olenko minä noita asioita jotenkin tuonut tässä ketjussa esille?Onko tässä ketjussa muitakin kovia jätkiä vieraillut, kuin saksalaisuutta sekä siinä samalla viiksiä ihannoiva loistava seuramies?
Corona on muuten helkutin hyvää kun heittää sinne palasen sitä sitruunaa.
Harvassahan nuo taitavat olla. Mutta olenko minä noita asioita jotenkin tuonut tässä ketjussa esille?
Siinä tapauksessa olen tainnut olla hyvin, hyvin humalassa. Pahoitteluni siitä. Mutta minun siskoni ainakin asustelee siellä Tampereella, ilman Hessejä tai Göbbelsejä.Toit ne kaikki. Tosin et mainittut keitä he ovat. Siskonsa asuvat kuulemma Tampereella.
Siinä tapauksessa olen tainnut olla hyvin, hyvin humalassa. Pahoitteluni siitä. Mutta minun siskoni ainakin asustelee siellä Tampereella, ilman Hessejä tai Göbbelsejä.
Tuskinpa olen joo. Vähän liian demareja on meikäläisen juomat ja ruoat siihen makuun. Mutta työ vapauttaa!En kyllä olettanut sinun olevan Schollin kaksoiselämä. Et liene tarpeeksi saksalainen.
Paitsi minun.Kaikkien kovien jätkien siskot asuu Tampereella.
Hienoilla miehillä on usein sukujuuret Lieksassa.Markus Kajon