Kalsarikänniketju

  • 5 228 728
  • 66 666

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Sinun iltahan kuulostaa ihan mukavan hauskalta tavalliselta illalta! Tervetuloa vaan, ota tuoli niin juodaan olutta. Tai no, minulla on nyt menossa viimenen olut, kohta on jatkettava taas glögillä. Which is nice.

Sohva kelvannee? Tuolia en edes omista. Vielä on kymmenisen olutta mikäli vain tätä vauhtia maistuu.

Fewellä tainnut mennä perjantaina muutakin kuin 355 ml Corona ja kuusi tacoa.

Eipä jäänyt minkään nesteen juominen satoihin millilitroihin. Jotenkin vaan tuntu, että kaikki uppoaa alas. Corona on muuten helkutin hyvää kun heittää sinne palasen sitä sitruunaa.

Jos sitä vaikka alottais rundin pokeria tähän taustalle. Ja jouluisen punainen KOFF edelleen maistuu. Taustalle riimejä räpäyttelemään Malminkartanon pojat, eli Teflon Brothers ja heidän uusin levy.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Onko tässä ketjussa muitakin kovia jätkiä vieraillut, kuin saksalaisuutta sekä siinä samalla viiksiä ihannoiva loistava seuramies?
Harvassahan nuo taitavat olla. Mutta olenko minä noita asioita jotenkin tuonut tässä ketjussa esille?

Nyt glögiä ja rusinamanteleita splittinä. Ja ehkä tilkka vodkaa.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Corona on muuten helkutin hyvää kun heittää sinne palasen sitä sitruunaa.

Hyvältä maistui eilen vaikka huoltoasemalta ostinkin. Bensankatku nenässä lisäsi nautintoa. Eikä vapisuttanut istua siskon kyydissä pimeällä 9-tiellä pelkääjän paikalla ihan niin paljoa, kuin alkoholtittomana. Olosuhteet pakottivat juomaan ilman sitruunaa.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Siinä tapauksessa olen tainnut olla hyvin, hyvin humalassa. Pahoitteluni siitä. Mutta minun siskoni ainakin asustelee siellä Tampereella, ilman Hessejä tai Göbbelsejä.

En kyllä olettanut sinun olevan Schollin kaksoiselämä. Et liene tarpeeksi saksalainen.

Alkoi glögiä tehdä mieli, kun mainitsit. Taidan laittaa mikron huutamaan.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Yleensä sanotaan, että silloin kun vituttaa, niin ei kannata juoda. Nyt on kohta tunnin vituttanut, mutta eiköhän se mene tästä ohi, kun juo lisää. Musa puolesta vastaa Turo's Hevi Gee.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
En raamattua tunne liikaa. Eli missä siskosi asuvat? Kanssasi lämpimässä?
Yksi sisko vain. Piäkirkolla, Helssingissä. Se on allymcbeal, eli lainopillista apua on aina saatavilla.


Olen siis melkein sukua Heimo Lajuselle.
Hemppa on kirjoittanut mulle saikkua. Olen siis melkein, Koivurannan Anssin kautta, Sanni Leinosen pöksyissä. Not bad.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Toisaalta ketjumme menisi luultavimmin linnaan kuten Arto Melleri ja poistuisi samantien takaoven kautta. Toiset puhuvat poistosta, mutta luulenpa ettei Artolle vain kelvannut ilmainen viina.
Niin, Arto fiksuna miehenä tunsi itsensä ulkopuoliseksi kun ei löytänyt minua ja Morrisonia. Sillon onkin parempi lähteä.

Röyh. Närästää perkele. Ei auta viuna.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Minä korrektiuttani hetken vietän laatuaikaa rouvasihmiseni kanssa kotisoffalla (jota ei vielä Sukari ole hakenut pois eikä hae, ei ole kotimaista valmistetta tämä olohuonekamelimme ensinkään), niin heti täällä on kaadettu puolet Suomen hankiurheilumaajoukkueesta sattanas. Toinen puoli osaa näköjään kaatua ihan issekseen kuten näkemähavainnot tältä päivältä todistuksen antavat.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sillon kun ensimmäistä kertaa lähdin kuuntelemaan Saatananpalvontamusiikkia lutakkoon, niin se oli tämä pändi. Ja Serkkusi bändi lämppäsi.
Impaled Nazarene.

Kyllä maailma näköjään muuttuu musiikkirintamallakin. Lutakon lämppäristä Amerikan-kiertueille.Tosin olikohan tuolloin kyseessä Funeris Nocturnum? Toisaalta samoja kavereita suunnilleen. Nenäinniemi oli 80/90-luvulla ilmeisesti tarpeeksi ankea paikka.

Ei luultavasti ole yhtä mukavaa istua toista kuukautta pikkubussissa ja nukkua keikkapaikkojen välillä auton lattialla, kuin saunoa tanssisalilla. Näkee kuitenkin kuulemma maailmaa.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Lutakossa en ole ikinä vieraillut, mutta paljon hyvää olen paikasta kuullut. Lauantaina siellä viihdytti eräs bändi, jota useampikin kaveri oli kuuntelemassa, muttei siitä nyt sen enempää.

Pokerissa olen hyvinpitkälti edelleen omillani. Mukavaa puuhaahan tämä on muutamilla dollareilla nakitella. Ei turhia kuumotuksia ja ne ainot AA:tkin onnistutaan häviämään, kun joku tulee ohivetämään. Onneksi nimenomaan huumorilla tätä tahkotaan.

Kaljatkin alkaa loppumaan. No ei auta sitten muutakuin keksiä jokin back up plan. Ja siitä tulenkin myöhemmin vielä raportoimaan.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Enpä olisi uskonut, että olen täällä illan yksikseni(?)

Avasin tuossa vähän sipsipussintynkää suolaisen puutteeseen ja jatkan vielä oluen kaatoa tässä hyvillämielin.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Kyllä täällä meikä heiluu kera Iron Maidenin. Kävinpä hieman avautumassa *toisaalla* kun sain hyvää antia ulos. Nyt lisää viinaa ja musaa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös