Kuinka humalassa pitää olla tossa vaiheessa? Ei sillä, itsevarmuutta pitää aina löytyä!Jotenkin tuntuu, että nyt vasta ollaan siellä kuuluisalla aallonharjalla ja ei ihan heti tulla taviksien luokse tervehtimään.
Otetaan seuraava Kärppien mahtavalle pisteputkelle, Hostikalle ja Krepsin mustelmalle!
Minä en ees tartte tohon mitään. Ehkä Andy ja Axl ja siinä on mun rokkitähdet. Tosin teikäläisen nimimerkkibändistä vois ottaa Pattonin, mutta siinäpä ne tältä vuosituhannelta.
Kuinka humalassa pitää olla tossa vaiheessa? Ei sillä, itsevarmuutta pitää aina löytyä!
Se on oikein! Eiköhän sitä nöyristelyä ole muutenkin tarpeesti nähty. :DLähinnä koetin ovelasti kääntää keskutelun jääkiekkoon, tosin siinä onnistumatta. Itsevarmuutta ei suomalaisella miehellä koskaan puutu. Eikä varsinkaan itsenäisyyspäivänä?
En varmana kato linnanjuhlia, en varmana, mieluummin juon kaljaa. Onneksi on huomenna vapaapäivä, epäonneksi olutvarasto on kohtuu ohut ja kaupan ovet säpissä.
...epäonneksi olutvarasto on kohtuu ohut ja kaupan ovet säpissä.
Ketkäs siellä tanssii, Mister Homosexuelli Finland ja janitoivola? Kohta on oluet särvitty, enemmänkin olisi maistunut.
Niin on itsepäisyyspäivä herkistänyt ikihongan... tai sitten kyseessä onkin vain taimi talven tuivereissa?Olutta sun muuta on vaikka kuin perkeleesti vaan en taida yltyä ihan aamuun asti kuitenkaan.
Niin on itsepäisyyspäivä herkistänyt ikihongan... tai sitten kyseessä onkin vain taimi talven tuivereissa?
Ei kait tässä taas lähtä etsimään lainaamisiesi lähteitä? Tieto on, mutta jätän vittumaisuuttani sen tästä viestistä.Minä sulle taimet näytän. Taimenia en, kun kalamiehen tasoinen valehtelija en sentään ole. Sä taimi olet mun tarhassain...
...Kari Tapio ja Ville Valju koettaa puskea "Täällä Pohjantähden Alla" juutuubista, mutta onhan tämä ihan hirveätä.
Enää pitäisi... että miten helvetissä Kari Tapiosta ja Ville Valjusta tulla kylmäsavuhirvi mieleen?Hyvä kun muistutit. Vasiten ostin itsenäisyytemme varmemmaksi vakuudeksi kylmäsavupaistettua hirveätä, jonka ihan unhotin kaikkien sifonkien ja unelmähötön lomassa. Nythän suksin samointein kaapille lyks.
Niin ja oikein kylmäsavuporollakin ryyditettynä myy pizzerioitsija sitä sujuvasti nälkäiselle kansaosalle.Niin on asiat hyvin täällä pohjantähden alla, että pizzaakin saa melekein joka kylältä. Ei ne poijat tyhjästä laula.
Enää pitäisi... että miten helvetissä Kari Tapiosta ja Ville Valjusta tulla kylmäsavuhirvi mieleen?.
Niin ja oikein kylmäsavuporollakin ryyditettynä myy pizzerioitsija sitä sujuvasti nälkäiselle kansaosalle.
Täytynee pyytelehtiä jo anteeksi, etten ollut peliin valmiissa kunnossa! Olenhan KKK:ssa kuitenkin.Itsepä sanoit koodisanan "hirveätä". Getting little rusty? sanovat Akentit toisilleen, elokuvissa.
Lienee jokin pizza tuokin? Täällä paremmalla itseluottamuksella varustettujen maahan muuttaneiden ja kansallisuuden saaneiden keskellähän känkky tarjoillaan muistaakseni nimellä Lapponia. Tähän saa lisätä Arno Ranisen.Berlusconi on hyvvää, ei sille mitn voi. Sekakäyttö se vasta messevää on.