Noosebleed 68686
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP, NY Rangers
Ääretöntä Joulua paskiainen! Hymiö.Pääsitte Jyväskylään. Lainaan Therapy?:a ja kerron, että: "Masturbation saved my life".
Ääretöntä Joulua paskiainen! Hymiö.Pääsitte Jyväskylään. Lainaan Therapy?:a ja kerron, että: "Masturbation saved my life".
Ääretöntä Joulua paskiainen! Hymiö.
Ei kai se nyt juomien kehuskelu olekaan se asia. Enpä minäkään varmaan saa kun muutamat drinkin vielä tosta pullosta ja parit oluet sitten. Se riittäköön tänään. Ja saa riittääkin, kun on näin hieno päivä. Jääkärinmarssi.Eipä ole biisiä nyt yhtään, mitä voisin linkittää. Viinapullosta saa pari drinkkiä (about 2,5 desin) niin ehkä tässä pari tuntia menee. Toivottavasti riittävät, ei huvittaisi vetää lonkeroita, kun ne ovat ensi viikolle siltä varalta, että päiväkännit.
edit. lisättäköön, että jos lonkeroita tms. vetäisin tähän päälle, niin huomenna/tänään olisi krapula.
Katos perhana, siellä on jääkiekkoakin tänä yönä. Ite lopetin jääkiekon seuraamisen muutama tunti sitten. Paska laji.Jos fiiniksi pelaa tasan, niin tuloo rahoo. Jos ei, niin olinpahan kännissä. Ha.
Voitto tuli itse asiassa sen takia, että minä en ehtinyt laittaa pitkävetoa. Ja tulosvetoa myöskään, melko varmasti oli Ragseille 4-1.Ottawa oli tänään yksinkertaisesti liian hyvä. Voittohan toki tuli vain siksi, että veikkasin heitä vastaan. Kyllähän se olut jotenkin jo alkaa kyllästyttämään tälle iltaa, mutta jos vielä yhden..
Kellyn hattrickille omistettu seuraava. Highlightseja odotellessa
Mulla soi Englannin leskinen, Kilmister.On se vaihe aamusta, että Leskinen soi Spotifyssa. Toisaalta helvetin hieno vaihe siis.
Mulla soi Englannin leskinen, Kilmister.
Jumankekka. Ihan kun oltais tunnettu joskus aiemmin. Illalla kuunnellaan jotain, ja kun pimeä tulee, niin on aika Juicen, J.n ja muiden.On se vaihe aamusta, että Leskinen soi Spotifyssa. Toisaalta helvetin hieno vaihe siis.
Niinpä. Lemmy sano että pullo viskiä, jokunen aski tupakkia ja jotain... Se on kauniin äänen ja pitkän iän salaisuus. Saa nähdä että toimiiko tällä kohdalla.Lemmy osaa elää tarpeeksi oikein, Leskinen ei osannut.
Niinpä. Lemmy sano että pullo viskiä, jokunen aski tupakkia ja jotain... Se on kauniin äänen ja pitkän iän salaisuus. Saa nähdä että toimiiko tällä kohdalla.
Totta. Ehkä on paras vetää kompromissina näiden välillä. Tosin ei sekään heikompi vaihtoehto, nämä kun ovat mulle ne kovimmat rokkarit ikinä.Lemmy (onneksi) näki aikoinaan kuinka hepon kanssa kavereille kävi.
Toisaalta tuolla ns. Juice-kuurilla voi myös käydä todistetusti huonosti.
Totta. Ehkä on paras vetää kompromissina näiden välillä. Tosin ei sekään heikompi vaihtoehto, nämä kun ovat mulle ne kovimmat rokkarit ikinä.
Minä en ees tartte tohon mitään. Ehkä Andy ja Axl ja siinä on mun rokkitähdet. Tosin teikäläisen nimimerkkibändistä vois ottaa Pattonin, mutta siinäpä ne tältä vuosituhannelta.Muutama kaveri tuohon lisää niin on myös minun rokkarit kassassa.
Lisää kaljaa.