Kalsarikänniketju

  • 5 217 169
  • 66 665

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Täällä on alettu etäkärpäksi ja eka kalsarit stadissa.

Ei muuta, kuin tervetuloa stadiin. Muutaman viikon päästä olet jo enemmän stadilainen, kuin stadilanen itse, jos legendaa uskotaan. Eikä me uskota ;)

Cult näyttää mistä kana pissaa. Kuuleeko kukaan yhtäläisyyksiä legendaariseen Jim Morisoniin? Tekniikka on sama: http://www.youtube.com/watch?v=HNcpasj__WY
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Viimeksi muokattu:

Leicester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Hiljaisten seiväshyppääjien kerho
Ei muuta, kuin tervetuloa stadiin. Muutaman viikon päästä olet jo enemmän stadilainen, kuin stadilanen itse, jos legendaa uskotaan. Eikä me uskota ;)

Cult näyttää mistä kana pissaa. Kuuleeko kukaan yhtäläisyyksiä legendaariseen Jim Morisoniin? Tekniikka on sama: http://www.youtube.com/watch?v=HNcpasj__WY

Aiemmin oon ollut täällä kesätöissä, ettei tämä ihan uutta ole. Sopivasti sattuu olemaan itselläni ja ennen kaikkea Kärpillä menestystä maha täynnä, että täällä stadissa on helppo suunnata energiaa sitten vähän muuhun kuin lätkään.

Aivan ok rockilta vaikuttaa The Cult.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Aivan ok rockilta vaikuttaa The Cult.

Ja nyt, kun päästään jo vähän Groovyyn, niin mikä olisi enemmän paikallaan, kuin The Black Crowes ja Hard to handle? Ei mikään: http://www.youtube.com/watch?v=09WlrVnramo&feature=related

Edit:" Me emme lähde lämmittelemään mitään kehäraakkeja": Black Crowes Rolling Stonesista :D Rolling Stonesin vastaus: http://www.youtube.com/watch?v=ufp0RANigro Anybody seen my baby? Kappale, jolla bändi tienasi enemmän, kuin The Black Crowes tulee tienaamaan ikinä yhteensä :D Silti myös B.C. on todella tiukka.
 
Viimeksi muokattu:

Leicester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Hiljaisten seiväshyppääjien kerho
Joo tuttu biisihän tuo Hard to Handle on. Rollarit on kans sellainen kääntämätön kivi mulle, mut joku päivä sekin tulee vastaan.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Yritetään tarjota hieman vaikeampaa. Tätä ei varmastikaan moni tunne, mutta tässä on Verenpisara ja Viimeinen kosketus: http://www.youtube.com/watch?v=CrEprGa5JaM

Kitarassa Amorphiksen Sande ja laulussa Suomen aliarvostetuin laulaja: Rami Rask. (Yrittäkää suodattaa "stadi ässä" se on äidinmaidossa :D ).

Ps: Alkaa olemaan aika happamassa... :D
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Varjotuuli
Kitarassa Amorphiksen Sande ja laulussa Suomen aliarvostetuin laulaja: Rami Rask.

Ja mikä oleellisinta, mukana myös Amorphiksen Koivusaari ja Etelävuori.

Täällä kalsareissa jallua ja olutta ja stereoista Reverend Bizarren kakkonen, Crush The Insects.

Äsken, kun kuuntelin pitkästä aikaa Atheistin Elements-levyn niin huomasin, että pakkohan se on tuo melkein vuosikymmenen paussin jälkeen ilmestynyt Jupiter hommata. Cynic jo pari vuotta sitten todisti, että poissa voi olla vuosi kausia ja sitten lyödä tiskiin mestariteoksen. Traced In Air oli ehkä julkaisuvuotensa kovin levy. Toivotaan, että Atheistkin osuu maaliin.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Pentele. Tupakat loppuivat. No, se ei ole paha rasti, kun en muutenkaan harrasta polttelua kuin päissäni. Paljon ikävämpi juttu olisi, jos viina sattuisi loppumaan. Sitten tulisi hätä käteen.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Moderaattoreiden selvityslista on joka iltana pidempi kuin viestihistoriani. No hupinsa kullakin. Ysiltä saa vasta kaljaa, kiitos tämän valtion spedeilyn, mutta ei toisaalta haittaa. Tällä hetkellä nääs. Oikealla ammattilaisella on aina muutama bisse jemmassa, jotta voi rallatella vaikka aamuseitsemältä sunnuntaina.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Omalla tavallaan Hervannassa ryypiskely on ihan hauskaa, löytyy jo henkivartijakin. Sitä en kylläkään tiedä, että mihin hittoon minä semmoista tarvitsen.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Meinasin kirjoittaa jotain jääkiekkopuolelle. Kahden lauseen jälkeen pohdin että miksi, kolmannen lauseen jälkeen totesin että kiekkopalstallahan tässä ollaan. Neljäs lause sitten osoitti viimeistään sen, että olen päissäni.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Löytyihän tämä ketju, kun hakutoiminnolla haki arkistojen syövereistä pölyttymästä. Nuoriso ei ilmeisesti nykyään enää arkena nappaile hapanta? Itse tässä ihan vaan fingerporillisen verran ryystän vinettoa ja ihmettelen elämänmenoa.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Yhdistyksessä palkollisena olevana alkaa työnteko rassaamaan viimeistään siinä vaiheessa, kun käydään kolmatta kertaa vuoden sisällä oikeutta muutaman kusipäisen jäsenen halusta. Taidan ottaa lopputilin ensi kuussa. Nyt juon olutta, se auttaa.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Nyt kävi näin. Monta iltaa on iso kasa olusia kaapissa odottanut ottajaansa ja nyt olisi tarkoitus edes välttävät kännit saada aikaiseksi.

Ihmeen väsähtänyt olen tähän juopottelemiseen ollut viime aikoina. Kyllä nyt täytyy ryhdistäytyä.

Gojiraa alkupaloiksi, sitten hiven Slayeria niin eiköhän ala maistumaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös