Metun haastattelu muuten. Nykyajalta siis.
Metu muistuttaa ulkonäöltään erehdyttävästi Hectoria.
Metun haastattelu muuten. Nykyajalta siis.
Vitun totta. On kyllä "hiukan" muuttunu sekä noista vanhoista ajoista, että myöskin noista Klamydian juhlavuosista. Tärkeintä että ääni jää.Metu muistuttaa ulkonäöltään erehdyttävästi Hectoria.
Ja minä palasin Metujan mukana takasin 15-vuotiaaksi, ja olen kuunnellut pelkkää Klamydiaa tunnin ajan. Kai tämäkin piti kokea.Saatoin juuri avata oluen. En siltikään liene Mr.Tampax, vaikka toivoisinkin olevani.
Ja minä palasin Metujan mukana takasin 15-vuotiaaksi, ja olen kuunnellut pelkkää Klamydiaa tunnin ajan. Kai tämäkin piti kokea.
Juustopäillä taisi olla joku biisi... En muista miten se meni, mutta Jyrkissä sitä soitettiin! Samoin kun jonkun vitun alottelevan punkki Rasmuksen biisejäkin. Ihan paskaa sekin.Kohta vanhenen pari vuotta ja kuvioihin tulee mukaan Juustopäät.
Robbien Angels on kyllä semmonen biisi, joka saa nämäkin housut kastumaan. Muutenkin tuolla miehellä on karisma vähän toista luokkaa kun yleensä noilla poikabändeistä lähteneillä "miehillä."Nyt kuvioihin astui Robbie Williams. Seurustelin joskus silloin muutaman vuoden tytön kanssa joka tykkäsi minusta enemmän, kuin Robbiesta.
Olen monologi. Isäni ei ole arkeologi, vaan ihan tavallinen diktatuurilogi. Lienen kurkku. Muita hereillä?
e. muita oli hereillä.
Meikäläinen on hereillä! Tosin täällä on kello 21:40, eli ei nyt vielä saavutuksesta voida puhua. Olen siis awake.
Fosters ei ole suosikkiolueni tosin...
Varmasti olet moneen otteeseen palstalla kertonut missä olet, mutta valaiseapa tietämätöntä.
Javohl! Klamydia soi vieläkin, eikä naisiakaan näy. Tai näkyy kyllä, muttei potentiaalisia tapauksia. Yleensä olenkin tottunut olemaan helvetin kova panomies.
Oikein arvattu. Sieltä niitä enimmäkseen tulee bongattua.Tosin kerran juttelin elävälle tytölle, ei kyllä ollut mun juttu.Ikkunastako bongailet naisia vai missä klo seittemältä löytyy Jyväskylässä naisia?
Ei ole, anna mennä. Tänä iltana tuli juotua monta tuntia samalla tavalla. Kahvi kun on meikäläiselle jonkinlainen intohimo, niin ei sitä edes huomaa että se on alkoholitonta.Onko outoa juoda kahvia ja olutta samaan aikaan?
Oikein arvattu. Sieltä niitä enimmäkseen tulee bongattua.Tosin kerran juttelin elävälle tytölle, ei kyllä ollut mun juttu.
Tämähän alkaa kuulostamaan jo ihan kauhuleffalta.Elävissä tytöissä on se ongelma, että ne tuppaavat prkl puhumaan takaisin. Helpompaa olisi, jos saisi etukäteen päättää mitä ne sanovat. Ja siis tämähän koskee myös tyttöystävää..
Sen verran nuorena on tullut kahvinjuonti aloitettua, että minua koko aine ei piristä enää ollenkaan. Se on vain pakollinen paha päivästä selviytymisessä.Kahvista ollaan ihan täsmälleen samoilla linjoilla, keitin kaks ja puoli kuppia kahvia ja kaikki on tässä pariin tuntiin hävinnyt. Olen pystynyt kehittämään tuota addiktiota taas viimeisen parin kuukauden aikana ja nyt voi taas puhua jonkin tason ongelmasta. Aamulla tulee vedeltyä se 2-3 kuppia päivällä ainakin yksi ja illemmalla 1-2 kuppia. Ei tuo pidä meikäläistä edes hereillä enää...
Minä juon siksi että voin. Ollaan siis lähes samiksia.Juon olutta, koska jääkaappi vaati.
Ikinä en ole luottanut Tansanialaisiin hintteihin, enkä tule luottamaan.Queen höpöttelee jostakin Bismillahista. Elävä organismi.