Kalsarikänniketju

  • 5 227 142
  • 66 666

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minä ainakin suksin. Nimittäin. Nu***maan.

Tommi "mutsi hei" Läntinen asteli joskus viime vuosituhannella Apulannan keikkabussiin. Oli siellä ryyppäämässä noin 10 minuuttia, kunnes totesi: "Nyt Tommi lähtee nussimaan". Ja Tommi meni. Tarina ei kerro kuka oli kohteena. Peili vai vessapaperi. Vaimo ei kuulemma ollut tuolla reissulla mukana.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Man kalsareihin. Makes evil kind of sense. Paha pukeutuu man kalsareihin. Ilmankos Dressman on päässyt levittäytymään kuin Kokoomuksen&Kepun epäpyhäallianssi pitkin ja poikin Suomea.
Teistä en tiedä, mutta itse pukeudun lähinnä niihin kalsareihin mitkä on vaan joku sattunut ostamaan. Tällä hetkellä on siskon(!) ostamat fingerporit jalassa.

Mutta kai se on tärkeintä että olut on hyvää.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tällä hetkellä on siskon(!) ostamat fingerporit jalassa.

Istun boksereissa jotka äiti osti viime vuosituhannella. Tällaista kangasta ei ole tullut vastaan. Toki aika on tehnyt tehtävänsä. Luulin pitkään, että isoisäksi alle nelikymppisenä suoriutuneella kaverillani olisi ollut rikkinäisemmät, mutta tuokin häikästyi näistä, joissa nyt istun. Reikää enemmän, kuin kalsaria.

Pohjoisirlantilaista musiikkia: Therapy? - Unbeliever.

Ihmettelin miksi lokit huutaa.Onko jo kevät. Olikin nenäni tukossa ja vinkui. Kaikkea sitä.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Toki aika on tehnyt tehtävänsä. Luulin pitkään, että isoisäksi alle nelikymppisenä suoriutuneella kaverillani olisi ollut rikkinäisemmät, mutta tuokin häikästyi näistä, joissa nyt istun. Reikää enemmän, kuin kalsaria.
Kato perkele, en olekaan ainoa joka ei osaa ostaa kalsareita. Sisko ja äiti ovat ne, jotka yleensä hoitavat meikäläisen alusvaateosaston kuntoon. Ja ei, he eivät ole niitä, jotka meikäläisen yleensä näkevät boksereissa. Tulee vaan tuliaisina jotain kivoja boksereita.

Nyt soi Metuja - Liian monta kertaa. Valppaimmat voivat bongata sieltä myös erään tunnetun pissakakkabändin laulajan.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kato perkele, en olekaan ainoa joka ei osaa ostaa kalsareita. Sisko ja äiti ovat ne, jotka yleensä hoitavat meikäläisen alusvaateosaston kuntoon. Ja ei, he eivät ole niitä, jotka meikäläisen yleensä näkevät boksereissa. Tulee vaan tuliaisina jotain kivoja boksereita.

Nyt soi Metuja - Liian monta kertaa. Valppaimmat voivat bongata sieltä myös erään tunnetun pissakakkabändin laulajan.

Minä taas esittelen näitä reikäisimpiä kalsareitani jopa isovanhemmilleni. Jokaisen meistä pitää olla ylpeä jostakin. Isonvanhemmillani ne ovat joko rikkinäiset kalsarit tai pari muusikko-serkkuani. Uskon, että tykkäävät myös minusta.

Nuo Metujan Klamydia aikaiset levytykset ovat kyllä kovia.

Soitan Kazoo-pilliä.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Isonvanhemmillani ne ovat joko rikkinäiset kalsarit tai pari muusikko-serkkuani. Uskon, että tykkäävät myös minusta.

Nuo Metujan Klamydia aikaiset levytykset ovat kyllä kovia.
Niin noh... Kaikilla täytyy olla joku ylpeydenaihe. Minulla kun noita isovanhempia ei enää ole (levätkööt), niin jostain on kuitenkin kehuskeltava suvulle. Olkoon se sitten vaikka rikkinäisistä boksereista pilkottava kulli.

Metun haastattelu muuten. Nykyajalta siis.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt kuvioihin astui Robbie Williams. Seurustelin joskus silloin muutaman vuoden tytön kanssa joka tykkäsi minusta enemmän, kuin Robbiesta. Näin ruokakaupassa isänsä, joka ei enää ollut niin perkeleen mulkku, kuin silloin joskus. Siitä lienee tuo Robbie tulleen mieleeni. Pyyhin sen äkkiä Haistelijoilla.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Kohta vanhenen pari vuotta ja kuvioihin tulee mukaan Juustopäät.
Juustopäillä taisi olla joku biisi... En muista miten se meni, mutta Jyrkissä sitä soitettiin! Samoin kun jonkun vitun alottelevan punkki Rasmuksen biisejäkin. Ihan paskaa sekin.


Nyt kuvioihin astui Robbie Williams. Seurustelin joskus silloin muutaman vuoden tytön kanssa joka tykkäsi minusta enemmän, kuin Robbiesta.
Robbien Angels on kyllä semmonen biisi, joka saa nämäkin housut kastumaan. Muutenkin tuolla miehellä on karisma vähän toista luokkaa kun yleensä noilla poikabändeistä lähteneillä "miehillä."
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen monologi. Isäni ei ole arkeologi, vaan ihan tavallinen diktatuurilogi. Lienen kurkku. Muita hereillä?

e. muita oli hereillä.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Olen monologi. Isäni ei ole arkeologi, vaan ihan tavallinen diktatuurilogi. Lienen kurkku. Muita hereillä?

e. muita oli hereillä.

Meikäläinen on hereillä! Tosin täällä on kello 21:40, eli ei nyt vielä saavutuksesta voida puhua. Olen siis awake.

Fosters ei ole suosikkiolueni tosin...
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ja mielestäni Robbielta hienoin biisi isälleni tai äidilleen:Come Undone.
Ainiin olen tänään työpaikkani kautta kokenut isompaa vääryyttä oikeassa oikeudessa, kuin yksikään JYP:n vastustaja.

Hönkäise peruna Olavi.

Muokkasin alun, koska oli ruma.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Javohl! Klamydia soi vieläkin, eikä naisiakaan näy. Tai näkyy kyllä, muttei potentiaalisia tapauksia. Yleensä olenkin tottunut olemaan helvetin kova panomies.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Varmasti olet moneen otteeseen palstalla kertonut missä olet, mutta valaiseapa tietämätöntä.

Enpäs oikeastaan tiedä olenko kauheasti toitottanut. Noh, joka tapauksessa asuinpaikka on Albany, NY.

Eli New Yorkin pääkaupunki, jota paikalliset pitävät about maailman parhaana kaupunkina, itse en ole vielä pystynyt tähän yhtymään...

Eeniveis, Pittsburgh otti pari pojoa Caroliinaa vastaan ja juutuupissa pyörii Whose line is it anyways :D
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Javohl! Klamydia soi vieläkin, eikä naisiakaan näy. Tai näkyy kyllä, muttei potentiaalisia tapauksia. Yleensä olenkin tottunut olemaan helvetin kova panomies.

Ikkunastako bongailet naisia vai missä klo seittemältä löytyy Jyväskylässä naisia?

Onko outoa juoda kahvia ja olutta samaan aikaan?
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Ikkunastako bongailet naisia vai missä klo seittemältä löytyy Jyväskylässä naisia?
Oikein arvattu. Sieltä niitä enimmäkseen tulee bongattua.Tosin kerran juttelin elävälle tytölle, ei kyllä ollut mun juttu.

Onko outoa juoda kahvia ja olutta samaan aikaan?
Ei ole, anna mennä. Tänä iltana tuli juotua monta tuntia samalla tavalla. Kahvi kun on meikäläiselle jonkinlainen intohimo, niin ei sitä edes huomaa että se on alkoholitonta.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Oikein arvattu. Sieltä niitä enimmäkseen tulee bongattua.Tosin kerran juttelin elävälle tytölle, ei kyllä ollut mun juttu.

Elävissä tytöissä on se ongelma, että ne tuppaavat prkl puhumaan takaisin. Helpompaa olisi, jos saisi etukäteen päättää mitä ne sanovat. Ja siis tämähän koskee myös tyttöystävää..

Kahvista ollaan ihan täsmälleen samoilla linjoilla, keitin kaks ja puoli kuppia kahvia ja kaikki on tässä pariin tuntiin hävinnyt. Olen pystynyt kehittämään tuota addiktiota taas viimeisen parin kuukauden aikana ja nyt voi taas puhua jonkin tason ongelmasta. Aamulla tulee vedeltyä se 2-3 kuppia päivällä ainakin yksi ja illemmalla 1-2 kuppia. Ei tuo pidä meikäläistä edes hereillä enää...
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Elävissä tytöissä on se ongelma, että ne tuppaavat prkl puhumaan takaisin. Helpompaa olisi, jos saisi etukäteen päättää mitä ne sanovat. Ja siis tämähän koskee myös tyttöystävää..
Tämähän alkaa kuulostamaan jo ihan kauhuleffalta.
Kahvista ollaan ihan täsmälleen samoilla linjoilla, keitin kaks ja puoli kuppia kahvia ja kaikki on tässä pariin tuntiin hävinnyt. Olen pystynyt kehittämään tuota addiktiota taas viimeisen parin kuukauden aikana ja nyt voi taas puhua jonkin tason ongelmasta. Aamulla tulee vedeltyä se 2-3 kuppia päivällä ainakin yksi ja illemmalla 1-2 kuppia. Ei tuo pidä meikäläistä edes hereillä enää...
Sen verran nuorena on tullut kahvinjuonti aloitettua, että minua koko aine ei piristä enää ollenkaan. Se on vain pakollinen paha päivästä selviytymisessä.

Sen sijaan olut on taas ihan hyvää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös