Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 313 807
  • 66 778

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Heitäppä tännekkin yks sandelssi! Ittellä ei oo kun karjalaa ja olis mukava saada vähän muutakin makua yöhön.

Vielä, kun heitän Kukon niin saat kokoon pyhän kolminaisuuden. Karhun tuohon, kun lisää niin menee jo liian hyväksi. Viime aikoina on tullut Karhun sijaan juotua Karjalaa, sekä Kukkoa. Hyviä jokainen, kaikki tyynni.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
olin ruma lapsi.
"Olethan sie ruma ja paskainen lapsi, mutta istu isin syliin."

Muistan tarkasti viisi ensimmäistä levyäni, ja niistä voi kyllä vetää aika hyvät linjat loppuelämäni musiikkimakuun. Ne olivatten: Rumat Sävelet, Sabbath Bloody Sabbath, Duran Duranin Rio, Motörheadin Ace of Spades ja Bob Marleyn Exodus. Aika huimaa, kun 9-vuotiaalla jätkällä on 5 levyä hyllyssä ja ne on nuo. Ei voi valittaa.

Leicester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Hiljaisten seiväshyppääjien kerho
Voi vittu, kun stadiin muutin pohjoisesta, niin heti tulee joku vuosisadan kylmin marraskuu. =) Joutuu kalsarit jalassa vetään bissee.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
"Olethan sie ruma ja paskainen lapsi, mutta istu isin syliin."

Muistan tarkasti viisi ensimmäistä levyäni, ja niistä voi kyllä vetää aika hyvät linjat loppuelämäni musiikkimakuun.

Vaikka musiikimakumme mitä ilmeisimmin ovat tässä ketjussa kohdannet jo useasti niin en kykene ensimmäisiä levyjäni muistamaan. Olen niitä joilla on ainoastaan isosiskoja. Ajoin heidän vanhoilla pyörillään, pukeuduin vanhoihin vaatteisiinsa ja mikä pahinta, kuuntelin musiikkiaan. No muutama hyvä sieltä jäi, kuten Pearl Jam sekä pari biisiä U2:a. Muuten olen itseoppinut perseelleen. Isänikin taisi laskea potentiaalin, koska ei ostanut levyjä vaan opetti kuinka "kiinalainan" räjäytetään kädessä, nahkarukkasen kera.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Voi vittu, kun stadiin muutin pohjoisesta, niin heti tulee joku vuosisadan kylmin marraskuu. =) Joutuu kalsarit jalassa vetään bissee.

Maailman isoin pikkukaupunki - Stadi.

On tullut saman illan aikana ollut Roskapankissa sekä DTM:ssä. Melko saman näköistä porukkaa kummassakin baarissa. Tuli hyvinkin hetero-olo.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
muutama hyvä sieltä jäi, kuten Pearl Jam sekä pari biisiä U2:a.
Mulla pikkusisko kuunteli näitä. Yhden suosikkinsa se sai mullekin läpi: Alice In Chainsin. Ensin ajattelin, että se on näitä vitun ruikuttajia kuten Cobain, mutta sitten mulle kirkastui että AIC on Jerryn bändi ja Jerry on sukupolvensa Tony Iommi. Alicehan on välillä Sabbathimpi kuin Sabbath ite, eikä sillä ole muuta yhteyttä näihin elämäntuskissa ryösiviin ruutupaitarunkkuihin kuin kotikaupunki.

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
Vielä, kun heitän Kukon niin saat kokoon pyhän kolminaisuuden. Karhun tuohon, kun lisää niin menee jo liian hyväksi. Viime aikoina on tullut Karhun sijaan juotua Karjalaa, sekä Kukkoa. Hyviä jokainen, kaikki tyynni.

Kukko on boikotissa kun ne bb:ssä juo sitä, mutta karhu maistuis vähä pirusti kyllä ny kun aloit sillä kiusaan eli vihjaileen. Ei olis pitäny tehdä olutkastiketta siitä ainoasta tummasta lagerista, kaduttaa. Mutta totta, kaikki hyviä!

Paitövei, omistaako kukaan teistä juopoista xbox360, NHL11 ja peli-intoa? Jos hakkailis pelin tai pari omilla sm-liiga tiimeillä ja si kuumat ANALysoinnit tänne.

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.

No nyt kun otit puheeks niin taidankin vetästä tykit jalkaan ja painella savukkeelle.

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Alicehan on välillä Sabbathimpi kuin Sabbath ite, eikä sillä ole muuta yhteyttä näihin elämäntuskissa ryösivien ruutupaitarunkkujen kanssa kuin kotikaupunki.

Tuossa pari viikkoa sitten ketjussa taisimme yöllä asiasta jutella, mutta minulle AIC on kovin bändi koskaan. Eikä se ole minulle Jerryn bändi vaikka hänen bändinsä onkin. Minä arvostan eniten laulajista parhaimpaa eli Layne Staleyta. Hieno laulaja, persoona sekä muusikko.

Niin ja sen Cobainin ruikutuksestakin pidän näiden muiden flanellipaitojen ohella.

Koskaan en alkuperäisessä kokoonpanossa AIC:ta nähnyt, mutta uudelleen koottua en edes katsonut vaikka mahdollisuus oli.

Musiikkia:
Alice In Chains - Would?

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eikä se ole minulle Jerryn bändi vaikka hänen bändinsä onkin.
Minulle se on siinä mielessä, että alkuperäinen AIC, Jerryn soolot ja uusi Black Gives... ovat aika lailla samaa jatkumoa. Kyllä tuosta kuulee kuka se primus motor on koko ajan ollut - Staleyta väheksymättä.

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minulle se on siinä mielessä, että alkuperäinen AIC, Jerryn soolot ja uusi Black Gives... ovat aika lailla samaa jatkumoa. Kyllä tuosta kuulee kuka se primus motor on koko ajan ollut - Staleyta väheksymättä.

Niin bändistä toki huomaa kenen se on ollut ja kenen on tälläkin hetkellä. Toisaalta AIC ei olisi ollut mitään ilman Staleyta. Parastahan bändistä teki Cantrellin ja Staleyn stemmat. Tässä hyvä esimerkki: AIC - Brother.

Tekipähän muuten Cantrell suurimman osan biiseistään Staleysta. Väittävät.

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
Pitää vaan tehdä tonymontanat. Enkä tarkoita sitä iskelmälaulajaa.

Näin teemme. Antonio on KKK. (kiitettävän kova kaveri.) Hörpyt sille!

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tekipähän muuten Cantrell suurimman osan biiseistään Staleysta. Väittävät.
Enp' epäile. Olihan ne sellaiset paita ja perse, ja perse vielä otti ja kuoli. Mistä muusta paita kertoisi kuin perseestä?

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
Parastahan bändistä teki Cantrellin ja Staleyn stemmat.

Myös laulajan Layne Staleyn ja kitaristin Jerry Cantrellin stemmaavat yhteiset lauluosuudet monissa kappaleissa tekivät yhtyeestä omalaatuisen. by Wikipedia

Säkö tonne wikiin oot kirjotellu vai hä? ; ) Osu jutut niin hyvin kohdalleen.

Oli pakko googlettaa bändiä kun ei muuta tuttua pumpussa ollut kuin sen nimi ja että pysyy tässä tylsyyksissään edes vähän teidän jutuissa mukana. Ikinä en ollut ainuttakaan kappaletta, ainakaan tietoisesti, heiltä kuullut. Nyt soi down in a hole ja kieltämättä kuulostaa ihan hyvältä, tai aika tosikin hyvältä. Versio on unplugged.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Enp' epäile. Olihan ne sellaiset paita ja perse, ja perse vielä otti ja kuoli. Mistä muusta paita kertoisi kuin perseestä?

Luultavasti majakan perävaunusta.

Ramonesista ja monimutkaisuuksistaan, kun alamme puhumaan niin saan oluet kulumaan.

Joey vai Johnny?

Varmasti tässä ketjussa suurin osa on tuon dokkarin nähnyt, jossa Johnny kertoi olleensa Joyen kanssa riidoissa 30 vuotta. Nainen.

Kaiken pelasti DeeDee. Oli jotenkin sellainen Antti Virtasmainen hahmo. Hieno mies.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Versio on unplugged.
Tosta tuli mieleen se 90-luvun laulajatyttönen, Janita. Se veti jossain unplugged-keikan, josta Martti Syrjä totesi, että "tietysti Janita on unplugged, kun se on vasta 14."

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy