Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 313 807
  • 66 778

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Pitäsköhän rumpsauttaa vähän.

Pari viikkoa olen ollut selvä, hyi hyi. Viime viikonloppuna minusta tuli ensi kertaa Kummisetä, aika omituista että vasta nyt kun omia on jo lähes täyskäsi. No kumminkin, piti olla korrekti. Eikä ollu rahaakaan. Ja seli seli.

Nyt ryyppäilen lapsilisiä ja kalsaritkin on - sain isänpäiväksi uusia, hienoja.

Laitetaas leppoisaa Etelän rokkia alkuillan Jalluksi, eikun Ratoksi.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Täällä ei nykyään pämpätä enää. Sitäpaitsi lapsilisiä ei saa ryypätä, ne kuuluu käyttää taitoluisteluun ja balettiin sun muuhun keskiluokkaiseen.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt ryyppäilen lapsilisiä ja kalsaritkin on - sain isänpäiväksi uusia, hienoja.

Ei ole lapsia niin emme juo samoja lisiä. Tosin lähes lapsiin verrattavia tukiani nautin. Isä en ole niin ei ole lahjoja näkynyt. Tosin sain isältäni noin kymmenvuotiaana pitkät kalsarinsa, muistaakseni hyvästä tahdostaan. Ei voi käyttää enää. Tein niistä vuosia sitten leikatuille kissoilleni haavoja peittävat kortsut. Ei tarttuneet taudit. Kiitos isä.

Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sitäpaitsi lapsilisiä ei saa ryypätä, ne kuuluu käyttää taitoluisteluun ja balettiin sun muuhun keskiluokkaiseen.
Ei nyt oikein huvittanut tässä kuussa taitoluistella tai tanhuta balettia joten päätin kuitenkin ryypätä.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Is everybody Happy?

Pienistäkin asioista voi ja pitää olla iloinen. Jääkaapissa alkoholia ja jalassa uudet, lämpimät, rouva Evilin tekemät villasukat. Antaa pakkasen paukkua vaan, mulla on sisäistä ja ulkoista lämmikettä!

Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Eikös varvassukat oo pirun kylmät?

Ei välttämättä, jos pitää jalkoja patterin päällä. Ei täällä niin kylmä ole, vielä. Hyvin pärjää. Eikö villasukat ole liian kuumat, jos patterikin on päällä?

Mikäs tässä koti-iltaa vietellessä. Kynttilät palaa, pöydällä on olutta, sekä talouspaperirulla ja äänilevyltä tulee Harmony sistersin "Kodin kynttilät".

http://www.youtube.com/watch?v=tTsfK7Np8ss

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Morijens. Täälläkin koti-ilta takana, appiukolle ja sille toiselle väänsin takuumureaa sisäpaistia ja uunijuureksia. Kylkeen mustapekka vai mikä se oli kastike. Mamma väänsi saladoksen.

Pikkasen saunaa ja 12v whiskiä ja pari karjalaa, kaikki hyvin. Gui siel?

Käppyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Morijens. Täälläkin koti-ilta takana, appiukolle ja sille toiselle väänsin takuumureaa sisäpaistia ja uunijuureksia...

Nam. Herkulliselta kuulostaa. Teikäläisellä tuntuu olevan kokkaaminen hallussa...

Villasukat jalassa muiden palstalaisten tavoin iltaa vietellään musiikkia kuunnellen ja sandelsia kumoten. Olutta tuntuu tosin nykään menevän niin perkeleesti...

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pöh. Hiljaista. Missä se paska jauhautuu?

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ensimmäinen ostamani levy, silloin tuoreeltaan vuonna -81. Olin 8 vee. Voisi sanoa, että Ismon syy jotta rokkiin innostuin.

Isäni osti sinua jokusen vuotta nuoremmalle ja minua vanhemmalle isosiskolleni GnR:n kasetin. Vuosikymmen oli noin 80-luku. Kyseessä oli syntymäpäivälahja. Itse hieman epäilen siskoni tarinaa, koska hän väitti olleensa 8-vuotias. No saattoihan tuo olla joku demokin. Siskoni ja myös minun mielestä hauskinta hommassa on se, että isämme joka on ainoastaan rockin ylikuuntelija, "löysi" kyseisen bändin Suomeen ja kertoi vielä lapselleen, että kyseessä on helvetin kova juttu.

Minä en koskaan välittänyt oikeastaan, kuin bändin muutamasta biisistä. Silti pukeuduin pyöräiyshorteihin ja olin ruma lapsi. Onneksi olen nyt kaunis sekä kalju aikuinen.

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
Villasukat jalassa muiden palstalaisten tavoin iltaa vietellään musiikkia kuunnellen ja sandelsia kumoten. Olutta tuntuu tosin nykään menevän niin perkeleesti...

Heitäppä tännekkin yks sandelssi! Ittellä ei oo kun karjalaa ja olis mukava saada vähän muutakin makua yöhön. Saat vaihdossa pari pulloo tota. Ja totta, olutta menee vähä perkeleesti nykyään! Toisaalta ei kaljamaha nypi kun selvinpäin, nyt se ei vois vähempi kiinnostaa. Toivottavasti kasvatan mahdolliset tulevat lapsenikin yhtä tunnollisesti.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy