Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 317 265
  • 66 757
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Kovaa salamointia Keski-Suomessa

My ass. Ei mitään. Ei niin kerrassaan mitään.

On se nyt vittu ja perkele, että tällaisena ennätyksellisenä myrsky- ja ukkoskesänä onnistun joka ikinen kerta olemaan väärässä paikassa enkä näe suunnilleen vilaustakaan yhtään mistään.
Vitut.Paniikki on ekstaasin veli! Mutta Eipä ole missään näkyny salamoita vaikka on kuinka ettiny.

Suosikkijoukkue
JYP, Pittsburgh Penguins, PS Kemi Kings
Tapsan tahdissa ja kalsarit jalassa. Madventuresin ensimmäinen kausi pyörii. Säästäminen ensivuoden reissua varten on alkanu, joten baarit jää nyt väliin. Kalsareilla mennään...

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hitto kun krapulat kestää meikäläisellä monta päivää. Ensimmäisen krapulapäivän jälkeen näen monesti kolmenakin yönä painajaisia.

Mutta nyt tänä iltana juon viskiä.

SilsaUuhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings, Ruotsin maajoukkue
Onko järkevää juoda kuusi tuntia ennen koulupäivää? Pete2004 olet täällä, tiedän sen, vastaa!

ps. Tulenko tarpeeksi kovaan känniin puolesta litrasta 50 prosenttista vodkaa?

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tulenko tarpeeksi kovaan känniin puolesta litrasta 50 prosenttista vodkaa?
Se varmaankin vastaa noin kuuttatoista (16) kaljaa, näin äkkiä laskettuna. Riippuu ihmisestä, että miten kova känni se on. Aika kova varmaankin.

Mutta siis, itse juon edelleen tätä viskiä. Tallinnasta ostin halpaa blendiä.

Useinkin kännätessä jotenkin hassusti jumitan, kuten äskenkin tein, eli siis olen vain paikoillani ja mietin vaan jotain, mutta kuitenkin nautin tosi paljon siitä hetkestä, enkä välttämättä vielä ole edes juonut kovinkaan paljoa. Mä voin vaikka puolikin tuntia vaan mietiskellä asioita ja olla omissa ajatuksissani. Onkohan tämä ihan normaalia. Välillä myös puhun itsekseni. Sekoankohan mä tai jotain.

Viimeksi muokattu:

SilsaUuhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings, Ruotsin maajoukkue
Olen siis 17-vuotias, 175cm/71kg ja kyllähän se aika kova mulle on.. nyt hieman yli puolet pullosta tyhjennetty ja kyllähän se jo päässä on. Nyt kun vielä pillua saisi..

Taidanpa minäkin mennä mietiskelemään. Puolen tunnin päästä takaisin.Arvioni SM-liigajoukkueiden järjestyksestä ensi vappuna:

e. kirjoitusvirhe

Viimeksi muokattu:

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Kannattaa alotella kaverin kanssa, tai no aika pitkään meillä meni. Mutta nyt tässä juodaan itsekseen lisää ja ollaan aika tumuissa. Onkos täällä muita hereillä enää?

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
No kukapa sitä aina tänne jaksaisikaan kirjoittaa. Itselläkin nämä viestit tänne tuppaavat jäämään 1-2 viestiin. Toki jos jostain saa hyvän puheenaiheen aikaiseksi, niin sitten kyllä tulee otettua jonkin verran osaa.

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
KKK-ketju valunut toiselle sivulle? Ei helevetti käy päinsä, Jeepeli to the rescue!!! Ilmeisesti kuuma kesä on vaatinut veronsa ja juominen ei enää kiinnosta, kun ketju näivettyy. Tosin voihan syynä olla se minulle kovin tuntematonkin, työ. Oli miten oli, vetäsen tumut.

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Snadit yöhuikentelut tässä. Ihan mihinkään suurempaan ryyppäämiseen ei jaksa lähteä, mutta muutama tekee nyt terää. Kun ei tartte huomenna oikeastaan mitään tehdä, niin tilaisuuteen tarttuminen oli helppoa.

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Aika vähissä ovat näköjään pikkulauantain kalsarikännääjät. Nimimerkki Dekeä odottelin, kun mesosi jo viime yönä ja tänään krapulaketjussakin uhosi. No, ehkä täältä joku vielä pukkaa esittelemään tuntojaan.

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
MItäpä sitä muuta tässä tekisi kuin joisi vähän. NHL11 julkaisua odotellaan kuumeisesti, jos sitten saisi jotain tekemistä elämään. Naisia kun tuskin näkee...

Deke

Jäsen
Suosikkijoukkue
perq
Terve mieheen! Pieni välikuolema tuli kun tuli sen verran ajoissa alotettua liian kovalla tahdilla mutta nyt jatkuu! Eräs smuigeli kyllä soitteli panemaa, että kenties kalsarikännit jäivät nyt lyhyeen. Outoa vaan harrastaa seksiä varatun naisen kanssa joka on viimeisillään raskaana. Mutta eipä siinä reikä on kyllä tullu koettua oikein toimivaksi! Siis ei kun matkaan!

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Mä en jaksa tässä vaiheessa reiän perässä juosta. Enkä kyllä naistenkaan. Ne pari johon tutustuin, aiheuttivat mulle semmoset ahistukset, että ei pysty. Molempia normaaleissa tilanteissa jyystäisin kyllä. Nyt vaan ei jostain syystä oikein maita. Ex kun välillä tulee mieleen, niin tulee huono omatunto.

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024

En päässy ees treffeille, vaikka se löi niin kovasti päälle. Noh, eipä tuo suuremmin vituta

Blue J kirjoitti:
Kalasrikänniketju on hauska baari, kun rupeaa huutelemaan, niin kyllä seuruetta ilmestyy. Vaan mikäpä siinä.

Joskus huomannut saman asian. Harvemmin kyllä itse olen huutelemassa. Jos huutelen, ni oon väliinputoaja yleensä.

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Väliinputoajanakin on mukava olla välillä. Vaan kyllä se huutelukin joskus auttaa. Kumma kyllä. Ja mikäpä huudellessa kun ei tässä virtuaalisessa touhussa välittömästi pataan tule. Jotta mitäpä veli Worrell tänään?

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Jotta mitäpä veli Worrell tänään?

Mitäpäs veli Worrell. Odottelen tuota NHL11:n julkaisua, kuten aiemmin mainitsin. Tulisi jotain tekemistä tähän syksyyn, jos työrintamalta ei mitään viisaasta kuulu. Erehdyin avautumaan exälle viime yönä. Tai no lähinnä kysyin, että mites nää hommelit nyt meni. Vastausta en saanut. Sillä nyt tosin ei ole suurta merkitystä, kun meikäläisen epäilykset oli niin vahvat, että aika pässin lihaa oli koko homma. Mutta tietenkin viimeinen varmuus olisi ollut tervetullut.

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mitäpäs veli Worrell. Odottelen tuota NHL11:n julkaisua, kuten aiemmin mainitsin. Tulisi jotain tekemistä tähän syksyyn, jos työrintamalta ei mitään viisaasta kuulu.

Töitä nyt ehtii aina tekemään. En varsinaisesti suosittele semmoista touhua kenellekään. Ja kun ajattelee että viikonlopun vedin tämän tyylisen musiiikin tahdissa:
http://www.youtube.com/watch?v=HKQkohmCrGY Linkissä on huomattavan paskaa musiikkia joka paranee ainoastaan toistohuumorin kautta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy