Kalsarikänniketju

  • 5 232 938
  • 66 669

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ehei. Vasta maanantaina. Ei se auta muu kuin lähteä katsomaan, josko siellä olisi tällä kyseisellä tapauksella ääni kellossa muuttunut. Mutta vähän epäilen ja eikä se tosin haittaakaan, kun olen jo kohtuu yli päässyt hänestä, mutta kyllä se vähän sillai kutkuttaa tavata taas pitkästä aikaa... :)
Jos saa kysyä niin missä ihmeessä sä asut, että koulut vasta ensi viikolla starttaa?
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Mulla oli eilen synttärit ou jee! Nyt tissuttelen vieläkin sen kunniaksi, ABC:lta ostin tölkkikaupalla Koffin Extra Brewiä, täähän maistuu jopa oluelle verrattuna perinteiseen kohoviin!
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Jos saa kysyä niin missä ihmeessä sä asut, että koulut vasta ensi viikolla starttaa?

Täällä kotonahan minä. Aika pohjoisessa, sen tarkempaa kordinaattia en ala antamaan, sillä on sen verran pieni paikkakunta ja tiedän, että eräs luokkatoverini myös kirjoittaa, joten esim. naisasiat-ketjun jutut olisi ehkä turhan paljastavia. Täällä nimittäin melkein kaikki tuntee kaikki.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Huh huh jopa oli ilta.. Kaverit soitti baariin ja siitä vielä jatkoille.. Mykavat jutustelut oli erään blondin kanssa.. Ai, että!
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
On se hyvä, että toisilla on sutinaa. Freddie, juu ei ole juurikään mitään myrskyn merkkejä täällä näkynyt. Kauheata kusetusta taas. Ei sillä että myrskyjä kaipaisin, mutta metsään menneet kyllä ennustukset nyt.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Kovaa salamointia Keski-Suomessa

My ass. Ei mitään. Ei niin kerrassaan mitään.

On se nyt vittu ja perkele, että tällaisena ennätyksellisenä myrsky- ja ukkoskesänä onnistun joka ikinen kerta olemaan väärässä paikassa enkä näe suunnilleen vilaustakaan yhtään mistään.
Vitut.Paniikki on ekstaasin veli! Mutta Eipä ole missään näkyny salamoita vaikka on kuinka ettiny.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Pittsburgh Penguins, PS Kemi Kings
Tapsan tahdissa ja kalsarit jalassa. Madventuresin ensimmäinen kausi pyörii. Säästäminen ensivuoden reissua varten on alkanu, joten baarit jää nyt väliin. Kalsareilla mennään...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hitto kun krapulat kestää meikäläisellä monta päivää. Ensimmäisen krapulapäivän jälkeen näen monesti kolmenakin yönä painajaisia.

Mutta nyt tänä iltana juon viskiä.
 

SilsaUuhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings, Ruotsin maajoukkue
Onko järkevää juoda kuusi tuntia ennen koulupäivää? Pete2004 olet täällä, tiedän sen, vastaa!

ps. Tulenko tarpeeksi kovaan känniin puolesta litrasta 50 prosenttista vodkaa?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tulenko tarpeeksi kovaan känniin puolesta litrasta 50 prosenttista vodkaa?
Se varmaankin vastaa noin kuuttatoista (16) kaljaa, näin äkkiä laskettuna. Riippuu ihmisestä, että miten kova känni se on. Aika kova varmaankin.

Mutta siis, itse juon edelleen tätä viskiä. Tallinnasta ostin halpaa blendiä.

Useinkin kännätessä jotenkin hassusti jumitan, kuten äskenkin tein, eli siis olen vain paikoillani ja mietin vaan jotain, mutta kuitenkin nautin tosi paljon siitä hetkestä, enkä välttämättä vielä ole edes juonut kovinkaan paljoa. Mä voin vaikka puolikin tuntia vaan mietiskellä asioita ja olla omissa ajatuksissani. Onkohan tämä ihan normaalia. Välillä myös puhun itsekseni. Sekoankohan mä tai jotain.
 
Viimeksi muokattu:

SilsaUuhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings, Ruotsin maajoukkue
Olen siis 17-vuotias, 175cm/71kg ja kyllähän se aika kova mulle on.. nyt hieman yli puolet pullosta tyhjennetty ja kyllähän se jo päässä on. Nyt kun vielä pillua saisi..

Taidanpa minäkin mennä mietiskelemään. Puolen tunnin päästä takaisin.Arvioni SM-liigajoukkueiden järjestyksestä ensi vappuna:

e. kirjoitusvirhe
 
Viimeksi muokattu:

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Kannattaa alotella kaverin kanssa, tai no aika pitkään meillä meni. Mutta nyt tässä juodaan itsekseen lisää ja ollaan aika tumuissa. Onkos täällä muita hereillä enää?
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
No kukapa sitä aina tänne jaksaisikaan kirjoittaa. Itselläkin nämä viestit tänne tuppaavat jäämään 1-2 viestiin. Toki jos jostain saa hyvän puheenaiheen aikaiseksi, niin sitten kyllä tulee otettua jonkin verran osaa.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
KKK-ketju valunut toiselle sivulle? Ei helevetti käy päinsä, Jeepeli to the rescue!!! Ilmeisesti kuuma kesä on vaatinut veronsa ja juominen ei enää kiinnosta, kun ketju näivettyy. Tosin voihan syynä olla se minulle kovin tuntematonkin, työ. Oli miten oli, vetäsen tumut.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Snadit yöhuikentelut tässä. Ihan mihinkään suurempaan ryyppäämiseen ei jaksa lähteä, mutta muutama tekee nyt terää. Kun ei tartte huomenna oikeastaan mitään tehdä, niin tilaisuuteen tarttuminen oli helppoa.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Aika vähissä ovat näköjään pikkulauantain kalsarikännääjät. Nimimerkki Dekeä odottelin, kun mesosi jo viime yönä ja tänään krapulaketjussakin uhosi. No, ehkä täältä joku vielä pukkaa esittelemään tuntojaan.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
MItäpä sitä muuta tässä tekisi kuin joisi vähän. NHL11 julkaisua odotellaan kuumeisesti, jos sitten saisi jotain tekemistä elämään. Naisia kun tuskin näkee...
 

Deke

Jäsen
Suosikkijoukkue
perq
Terve mieheen! Pieni välikuolema tuli kun tuli sen verran ajoissa alotettua liian kovalla tahdilla mutta nyt jatkuu! Eräs smuigeli kyllä soitteli panemaa, että kenties kalsarikännit jäivät nyt lyhyeen. Outoa vaan harrastaa seksiä varatun naisen kanssa joka on viimeisillään raskaana. Mutta eipä siinä reikä on kyllä tullu koettua oikein toimivaksi! Siis ei kun matkaan!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös