Kalsarikänniketju

  • 5 222 124
  • 66 665

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Mä en jaksa tässä vaiheessa reiän perässä juosta. Enkä kyllä naistenkaan. Ne pari johon tutustuin, aiheuttivat mulle semmoset ahistukset, että ei pysty. Molempia normaaleissa tilanteissa jyystäisin kyllä. Nyt vaan ei jostain syystä oikein maita. Ex kun välillä tulee mieleen, niin tulee huono omatunto.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024

En päässy ees treffeille, vaikka se löi niin kovasti päälle. Noh, eipä tuo suuremmin vituta

Blue J kirjoitti:
Kalasrikänniketju on hauska baari, kun rupeaa huutelemaan, niin kyllä seuruetta ilmestyy. Vaan mikäpä siinä.

Joskus huomannut saman asian. Harvemmin kyllä itse olen huutelemassa. Jos huutelen, ni oon väliinputoaja yleensä.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Väliinputoajanakin on mukava olla välillä. Vaan kyllä se huutelukin joskus auttaa. Kumma kyllä. Ja mikäpä huudellessa kun ei tässä virtuaalisessa touhussa välittömästi pataan tule. Jotta mitäpä veli Worrell tänään?
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Jotta mitäpä veli Worrell tänään?

Mitäpäs veli Worrell. Odottelen tuota NHL11:n julkaisua, kuten aiemmin mainitsin. Tulisi jotain tekemistä tähän syksyyn, jos työrintamalta ei mitään viisaasta kuulu. Erehdyin avautumaan exälle viime yönä. Tai no lähinnä kysyin, että mites nää hommelit nyt meni. Vastausta en saanut. Sillä nyt tosin ei ole suurta merkitystä, kun meikäläisen epäilykset oli niin vahvat, että aika pässin lihaa oli koko homma. Mutta tietenkin viimeinen varmuus olisi ollut tervetullut.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mitäpäs veli Worrell. Odottelen tuota NHL11:n julkaisua, kuten aiemmin mainitsin. Tulisi jotain tekemistä tähän syksyyn, jos työrintamalta ei mitään viisaasta kuulu.

Töitä nyt ehtii aina tekemään. En varsinaisesti suosittele semmoista touhua kenellekään. Ja kun ajattelee että viikonlopun vedin tämän tyylisen musiiikin tahdissa:
http://www.youtube.com/watch?v=HKQkohmCrGY Linkissä on huomattavan paskaa musiikkia joka paranee ainoastaan toistohuumorin kautta.
 

Tuljakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PaKa
En tiedä miten eksyin tätä kappaletta kuuntelemaan YouTubessa, mutta jännittävä ajatus on, että kyseinen letkutus on levytetty vain 80 vuotta sitten: Hiski Salomaa - Lännen lokari.

Mikäs voisikaan olla se tänä vuonna levytetty kappale, jota kuunnellaan vielä vuonna 2090. Hyviä arvauksia?
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Tuli pieni välikuolema meikäläiseltä. Löysin nimittäin Ruusun aika -nimisen tv-sarjan jaksoja sinätuubista. Joskus skidinä tuota sarjaa tuli katsottua. Ei mua Salkkareiden lisäksi nämä kotimaiset sarjat kyllä oikein iske, paitsi nämä 80 ja 90-luvun jotkut komediat ja draamat yms. Reinikainen, Tankki Täyteen, Kyllä isä osaa yms. Parasta suomalaista viihdettä vuosien takaa.

Jos vetäisi vähän lonkeroa naamariin, kun Salmiakki Koskenkorva ennätti loppua.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Palstalla kun on ollut tänään sangen henkevää keskustelua, niin pitäähän kalsonkiketjukin ottaa vaihtopenkiltä takaisin kentälle. Vähän aikaa testailin tänään jopa työn kaltaista touhuiluakin, mutta eipä se nyt oikein kiinnostanut. Kaapissa olleet oluet houkuttivat enemmän.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Vähän on jäänyt tissutteluksi tämä oluenjuontipuoli tänään, mutta jos sitä vielä yön pimeyttä vasten innostuisi enemmän aiheesta.
 

Susimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa,Toronto Maple Leafs,Westghost,Ghostbusters
Vähän on jäänyt tissutteluksi tämä oluenjuontipuoli tänään, mutta jos sitä vielä yön pimeyttä vasten innostuisi enemmän aiheesta.

Samaa yritetään.Menny nykyään enempi tuolle tissuttelulinjalle ja samalla ku syö niin kohta kutsuu Uni-Matti. Mut koetetaas tännään pojjaat!!
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Olutta kun piisaa, niin mikäpä tässä mennessä. Olen viihdyttänyt itseäni tovin yrittämällä tulkita nimimerkki Hardcore Hooliganin tekstejä, mutta jotkut kohdat jäävät silti edelleen täysin käsittämättömäksi, vaikka ajattelin että niitä voisi ymmärtää pienessä kännissä. Selvin päin en käsitä niistä yhtään mitään.
 

Susimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa,Toronto Maple Leafs,Westghost,Ghostbusters
Olutta kun piisaa, niin mikäpä tässä mennessä. Olen viihdyttänyt itseäni tovin yrittämällä tulkita nimimerkki Hardcore Hooliganin tekstejä, mutta jotkut kohdat jäävät silti edelleen täysin käsittämättömäksi, vaikka ajattelin että niitä voisi ymmärtää pienessä kännissä. Selvin päin en käsitä niistä yhtään mitään.

Täytyy kokeilla kunnon kännejä. Kovasti on tuonne junnulätkän puolella HH jaksanu puskea settiä.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tähtitaivasta katselin hetken ja muistelin edesmennyttä hienoa kirjailijaa Arto Salmista. Että mitenkä tuo nyt totesikaan Paskateoria -kirjassaan. Työläisen tähtitaivas on sata mustaa pilkkua näppylähanskassa. Jotenkin siihen malliin se meni.
 

CaptainSäm

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks, Kärpät+ kaikki juopporemmit
Piti alkaa ottamaan smirnoffia, tai on sitä jo otettu puolet litran pullosta. Kaljaa ois pari vielä kaapissa, mutta aattelin olla kaukokatseinen ja jättää aamuksi pari, ettää kauppaan selviän, kun viimeistä lomaviikkoa vietän.
 

Susimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa,Toronto Maple Leafs,Westghost,Ghostbusters
Tähtitaivasta katselin hetken ja muistelin edesmennyttä hienoa kirjailijaa Arto Salmista. Että mitenkä tuo nyt totesikaan Paskateoria -kirjassaan. Työläisen tähtitaivas on sata mustaa pilkkua näppylähanskassa. Jotenkin siihen malliin se meni.

Hienosti on Salmisen Arto kirjottanu..Ei hitto,huomenna ois yövuoroon meno. Sit ei voi pariin iltaan kalsaroida,voi se olla outoa ku nyt menny tää reilu viikko tissutellen illat.No,siit se lähtee ja onhan ilta vielä sunnuntainakin.:D
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ihan kelpo asenteella on näemmä kumpainenkin tämän illan pöytäseurueesta liikkeellä. Kapteeni kaukonäköisesti tähtää jo aamukaljaan ja Sus tähtää peräti sunnuntaihin. No, saattaahan aamukalja itsekullekin maistua, jos oikein ryyppäämisen puolelle menee. Ja jos jotain jäljelle jää. Vaan kun kauppa on tuossa tien toissa puolen, niin samapa tuo.
 

CaptainSäm

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks, Kärpät+ kaikki juopporemmit
Ihan kelpo asenteella on näemmä kumpainenkin tämän illan pöytäseurueesta liikkeellä. Kapteeni kaukonäköisesti tähtää jo aamukaljaan ja Sus tähtää peräti sunnuntaihin. No, saattaahan aamukalja itsekullekin maistua, jos oikein ryyppäämisen puolelle menee. Ja jos jotain jäljelle jää. Vaan kun kauppa on tuossa tien toissa puolen, niin samapa tuo.

Onko mitään musiikkikehotuksia? Ei kellään varmaan ole näin monipuolinen musiikkimakua ku mulla. Äsken tuli sabatonin winter war ja nyt sillanppän valkeaa unelmaa. vaikka homo onkin, ni on ääntä miehellä.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Onko mitään musiikkikehotuksia? Ei kellään varmaan ole näin monipuolinen musiikkimakua ku mulla.

No jos mitä tahansa saa ehdottaa, niin tehdään mojova sisääntulo tällä biisillä: Timo Rautiainen & Sakari Kuosmanen - Suojelusenkeli. Saa muuten melkein kyyneliin tuo biisi.

Mikäs tässä ollessa. Parit Tullamore-paukut juotu ja reilu six päck lonkeroa alla. Luinkin tätä ketjua tässä aiemmin ja nyt tuli tilaisuus tehdä oiva sisääntulo.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös