Kalsarikänniketju

  • 5 236 796
  • 66 669

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tuli sen verta paljon musiikkitykitystä sieltä täältä, että palatkaamme paskanjauhamiseen taas toviksi. Eihän kukaan kerkiä kaikkia kuunnella tällä menolla. :)
 

CaptainSäm

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks, Kärpät+ kaikki juopporemmit
Tuli sen verta paljon musiikkitykitystä sieltä täältä, että palatkaamme paskanjauhamiseen taas toviksi. Eihän kukaan kerkiä kaikkia kuunnella tällä menolla. :)

Palaamme, kun juuri olin ehdottamassa veskun hyvää puuta. Saahan mies ryypätä, jos viimeinen lomaviikko menossa? Emäntä sunnuntaihin asti poissa kotoa, joten voi tulla vierailuja lisää tähän ketjuun...
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Palaamme, kun juuri olin ehdottamassa veskun hyvää puuta. Saahan mies ryypätä, jos viimeinen lomaviikko menossa? Emäntä sunnuntaihin asti poissa kotoa, joten voi tulla vierailuja lisää tähän ketjuun...

Kun emäntä on poissa niin silloin on hyvä pämpätä. Tämä voidaan todeta kokemuksen syvällä rintaäänellä. Mutta linkittäkää nyt toki musiikkia jos haluatte, älkää nyt meikäläisen kommentin takia ainakaan lopettako.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Jokainen itseään kunnioittava kalsarimies voi kuunnella edellä mainitun kippaleen.

Vaan ei tästä pelkkää muistoa jää. Jatkoajan kalsarikänniketju on jotain harvinaista ainakin suomalaisessa mittakaavassa. Tämmöiseen ei päästä millään muulla palstalla. Ainakaan viestimäärissä.
 

CaptainSäm

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks, Kärpät+ kaikki juopporemmit
Vaan ei tästä pelkkää muistoa jää. Jatkoajan kalsarikänniketju on jotain harvinaista ainakin suomalaisessa mittakaavassa. Tämmöiseen ei päästä millään muulla palstalla. Ainakaan viestimäärissä.

Tiiä häntä... Kuuntele tää vielä: http://www.youtube.com/watch?v=BgcDoII3xUQ
Mulla alkaa jo silmä luppasta, mutta huomena on uusi päivä.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Jatkoajan kalsarikänniketju on jotain harvinaista ainakin suomalaisessa mittakaavassa. Tämmöiseen ei päästä millään muulla palstalla. Ainakaan viestimäärissä.

Tämä on aivan totta. Näin aktiivista kk-ketjua en ole missään muualla nähnyt. Tässä ketjussa saa kyllä aivan loistavaa keskustelua aikaan, jos on vähänkin jengiä liikkeellä ja on jotain yhteisiä asioita. Ja meitä nyt ainakin yhdistää jääkiekko!
 

CaptainSäm

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks, Kärpät+ kaikki juopporemmit
Ja tuli mieleen tuosta viestimäärästä Blue J , että onkohan nämä jatkoajan lukijat/kirjoittajat vähän enemmän viinaan menevää porukkaa. Mä luule ni.
 

Tuljakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PaKa
Ihan hyvää viiniä tämä on... Paria olutta vielä säästelen illemmaksi.

Mielenkiintoisia tarinoita on näin kesällä Vapaan keskustelun puolella. Välillä tekisi jopa mieli kommentoida, mutta kun hyviä kysymyksiä on täydellisiä vastauksia enemmän, niin antaapa sivistyneempien hoitaa ne välienselvittelyt. Itse voi naatiskella taaempana.

Mutta kyllähän tässä suhteellisen malttamattomana odottelee jo kauden alkua. Taitaa olla vielä melkein kokonainen kuukausi aikaa.

Miten tästä selviämme?
 

CaptainSäm

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks, Kärpät+ kaikki juopporemmit
Ihan hyvää viiniä tämä on... Paria olutta vielä säästelen illemmaksi.

Mielenkiintoisia tarinoita on näin kesällä Vapaan keskustelun puolella. Välillä tekisi jopa mieli kommentoida, mutta kun hyviä kysymyksiä on täydellisiä vastauksia enemmän, niin antaapa sivistyneempien hoitaa ne välienselvittelyt. Itse voi naatiskella taaempana.

Mutta kyllähän tässä suhteellisen malttamattomana odottelee jo kauden alkua. Taitaa olla vielä melkein kokonainen kuukausi aikaa.

Miten tästä selviämme?

Tiedät kyllä itsekkin
 

CaptainSäm

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks, Kärpät+ kaikki juopporemmit
Ihan hyvää viiniä tämä on... Paria olutta vielä säästelen illemmaksi.

Mielenkiintoisia tarinoita on näin kesällä Vapaan keskustelun puolella. Välillä tekisi jopa mieli kommentoida, mutta kun hyviä kysymyksiä on täydellisiä vastauksia enemmän, niin antaapa sivistyneempien hoitaa ne välienselvittelyt. Itse voi naatiskella taaempana.

Mutta kyllähän tässä suhteellisen malttamattomana odottelee jo kauden alkua. Taitaa olla vielä melkein kokonainen kuukausi aikaa.

Miten tästä selviämme?
Ja miten Pakan mies voi olla TPS fani?
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ja tuli mieleen tuosta viestimäärästä Blue J , että onkohan nämä jatkoajan lukijat/kirjoittajat vähän enemmän viinaan menevää porukkaa. Mä luule ni.

Tässä vastaan samalla mm. worrellillekin että kyllä ainakin tuppaa väkeä löytymään vaikka torstaiyönäkin jos niikseen tulee. Sitä en loppujen lopuksi tiedä, miten viinaan menevää jengiä kaikki lätkän seuraajat ovat, mutta kyllä ainakin tähän ketjuun asti on riittänyt tänäänkin mukavasti porukkaa.
 

Tuljakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PaKa
Niin... Jälleen kerran hyvä kysymys, johon voi olla monenlaisia ratkaisumalleja. Tuo siis CaptainSämin ensimmäiseen kommenttiin.

Toinen on se, että äärettömän helposti ja luontevasti! Johan aikanaan Jani Hurmekin lupasi päättää uransa PaKassa, tosin taisi olla vähän pilkettä silmäkulmassa.
 

Steyer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jatkoaika HC, Colorado Avalanche
Steyer ja Rauta85 kuittaa ainakin tässä vaiheessa, että brenkku maistuu ja meno jatkuu. Pitää muistaa, että ilta on vasta nuori.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Viikonloppuna virittelin keskustelua esim. Baudelairen Pahojen Kukkien runoteoksen säveltämisestä. Se vaan jätti monet hieman huuli pyöreänä ihmettelemään, että mistä hemmetistä minä puhun.
 

Steyer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jatkoaika HC, Colorado Avalanche
Viikonloppuna virittelin keskustelua esim. Baudelairen Pahojen Kukkien runoteoksen säveltämisestä. Se vaan jätti monet hieman huuli pyöreänä ihmettelemään, että mistä hemmetistä minä puhun.
No kyl tää kommentti panee taas huulen melkoisen soikeeks
 

CaptainSäm

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks, Kärpät+ kaikki juopporemmit
Niin... Jälleen kerran hyvä kysymys, johon voi olla monenlaisia ratkaisumalleja. Tuo siis CaptainSämin ensimmäiseen kysymykseen.

Toinen on se, että äärettömän helposti ja luontevasti! Johan aikanaan Jani Hurmekin lupasi päättää uransa PaKassa, tosin taisi olla vähän pilkettä silmäkulmassa.
Tuli vaan mieleen, kun itsekkin tuli käytyä pelaamassa nuorena poikana kuusamossa Pakaa vastaan, kun suomi sarjaa tahkosi.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
No kyl tää kommentti panee taas huulen melkoisen soikeeks

Joo, tuskin olet ainoa. Mutta tuollaisen projektinkin aikanaan aloitin ja ajattelin sen sen joku päivä vielä loppuunkin vielä viedä.

Kieliasusta päätellen oluella on jo vaikutusta tekstiini. Tämä post scriptumina tähän paikkaan.
 

Tuljakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PaKa
Tuli vaan mieleen, kun itsekkin tuli käytyä pelaamassa nuorena poikana kuusamossa Pakaa vastaan, kun suomi sarjaa tahkosi.

Hienoja aikoja... Viimeisistä nähdyistä PaKan peleistä on jo aikaa, mutta muistot elävät. Alempien sarjojen pelithän on naurettavan aliarvostettuja Suomessa varsinkin nykyään.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Tässä vastaan samalla mm. worrellillekin että kyllä ainakin tuppaa väkeä löytymään vaikka torstaiyönäkin jos niikseen tulee. Sitä en loppujen lopuksi tiedä, miten viinaan menevää jengiä kaikki lätkän seuraajat ovat, mutta kyllä ainakin tähän ketjuun asti on riittänyt tänäänkin mukavasti porukkaa.

No mulla tää viinan/alkoholin juonti menee ihan fiiliksen ja elämäntilanteen mukaan. Joskus oon kuukausia juomatta yhtään mitään ja sitten saatan ottaa rankemminkin. Se kun aina vähän riippuu tilanteesta tosiaan.

Sitä en minäkään tiedä, että kuinka kovia tenuttajia lätkäihmiset ovat, mutta kyllähän paikanpäällä seuraamiseen yleensä kuuluu se pari olutta useimmilla. Näin niinkuin "siviilissä" lätkäihmiset tuskin eroavat muista alkoholin kuluttujista juuri yhtään, jos ollenkaan. Se on vain tämä jatkoajan kk-ketjun hyvä taso.
 

CaptainSäm

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks, Kärpät+ kaikki juopporemmit
Hienoja aikoja... Viimeisistä nähdyistä PaKan peleistä on jo aikaa, mutta muistot elävät. Alempien sarjojen pelithän on naurettavan aliarvostettuja Suomessa varsinkin nykyään.
Mitä sarjaa se Paka nykyään pelaa? 3 div? Kai se Tuljakov jää sinne, vaikka lopettaakin. On kat sillä annettavaa junnuille kuusamossa, vaikka aika kuumaverinen kaveri onkin...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös