Kalsarikänniketju

  • 5 259 695
  • 66 714

N^Miksu

Jäsen
Serge kirjoitti:
Kysehän on Fisherman's Friend -pastillin makuisesta viinasesta. Suosittelen lämpimästi kokeilemaan.

Jees, kiitti vastauksesta. Tuossa parin viikon päästä olisi tarkoitus siirtyä viikon talvilomalle, joten taitaa yksi tuommoinen pullo tarttua silloin mukaan.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
#28 kirjoitti:
Joo kyllä kaikkee kannattaa maistaa, mutta mun mielestä toi fisu on lähinnä paljon melua tyhjästä, käyneen kusen ja yskänlääkkeen sekotus etten sanois.

Johan täällä sanottiin sama, eli ihan hyvää siis.
 

Aatos

Jäsen
Tajusin vasta nyt kuinka tämän, ja muiden ketjujen kirjoittajat saa selville. Ennenkaikkea kuinka monta kertaa kukin on tänne läppää heittänyt.
Tuossa on top 9, ja pilkettä silmään.

Mielikuvitushahmo 165
Shayne 135
Morrow10 86
Cosmo 83
Jääkuutio 70
Sörkä 66
Jotain muuta 65
Humpauttaja 62
Tulppu 58

Tästä voidaan melko suoraan lukea ken kalsareita käyttää ;) Itse en tänään, ne on päässä.
 

Spenroos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, JanPa
Serge kirjoitti:
0,7 pullolla toki kohtuu rasvainen noin 19 euron hinta. Ei mahda, oli vain pakko ostos.

Juu, ei haittaa. Vielä kaksi viikkoa sitten minulle kerrottiin alkossa, että kyseistä ainetta ei saa kuin ravintolasta. tämä on jumalattoman hyvä uutinen, että sitä nyt sitten saakin.

Niin, itse olen kerran tehnyt kyseistä juomaa finlandia vodkaan. Kaverin neuvosta laitoin 1½ pussia original fisherman`s frendejä sekaan. Ei ollut saman makuista kuin baarissa nauttimani huikea juoma.
 
Viimeksi muokattu:

Serge

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi
Spenroos kirjoitti:
Juu, ei haittaa. Vielä kaksi viikkoa sitten minulle kerrottiin alkossa, että kyseistä ainetta ei saa kuin ravintolasta. tämä on jumalattoman hyvä uutinen, että sitä nyt sitten saakin.

Niin, itse olen kerran tehnyt kyseistä juomaa finlandia vodkaan. Kaverin neuvosta laitoin 1½ pussia original fisherman`s frendejä sekaan. Ei ollut saman makuista kuin baarissa nauttimani huikea juoma.

Itsekin elin pitkään siinä käsityksessä, ettei tätä juomaa saa muualta kuin baarista tahi laivalta. Ilmeisesti kaverisi neuvoma mix oli liian laihaa. Kunhan olen tuon Alkon tavaran saanut kurkusta alas joskus niin kokeilen tuota kolmen fisu-pussin mixiä.
 

Spenroos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, JanPa
Masa1 kirjoitti:
8-10 olutta alla. Siniset kalsarit & Live After Death.

10 olutta, 6 lasia punkkua ja pari snapsia itse tehtyä fisua alla. Siniset olohousut jalassa, emäntä nukkumassa. Tartu mikkiin loppu justiinsa. Paskaa ruotsalaispainotteista nhl-peliä odotellessa. Jotain fakin käsipalloa sieltä tulis vielä.
 

Serge

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi
Nyt on pullo punkkua kaadettu kurkusta alas. Harkitsen lähteäkö hakemaan murkinaa lähi-grilliltä vaiko nautiskella vielä jotain juotavaaa ennen tätä toimenpidettä.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Ei tule mieleen, että olisi ihan hetkeen ollut näin kaunista tilannetta käsillä, jos ajatellaan asiaa oman rauhan kannalta.

1. 3 olutta mennyt, 9 jäljellä. Tuskin meikäläisen viinapäällä menee kaikki tänään. Juoma ei parasta mahdollista, mutta kalsarikännäilybudjettini on minimaalinen. Juhlajuomia juodaan sitten isolla porukalla.

2. Sipsipussi, kolme kerrosvoileipää alã minä, pepsi max sekä cola light tuossa vieressä.

3. Ihmissuhteet pelaa, jotain huolia tietysti (niistä enemmän naisasioissa), mutta ei kovin vakavia. Rauhoittaa mieltä kummasti kun ei tarvitse huolehtia läheisten puolesta.

4. Telkusta tulee Poker Touria.

5. Kuulokkeet tykittävät täysillä Oasista.

Käsi ylös kaikki jotka olette kateellisia.

Mahtava meininki, lisää tätä. Johonkin puoli neljään, neljään asti tässä voisi kukkelehtia. Tai mennään ihan oman pään mukaan.

Viikonloppuja kaikille.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Ai jai. Täällä sitä jatkoajassa vielä lymyillään. Myönetään ,että baarissa tuli käytyä, mutta oli niin hiljaista, että kotona on mukavampaa. Silti meni rahaa noin 80 ekeä ja parissa baarissa tuli käytyä. Kyllä täällä kotona olisi ollut pirusti halvempaa. Pori on paska paikka asua.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
W.U.D.U.N.A.C. (World Underwear Drunks United - North American Chapter) ilmoittautuu kekkereihin. Paikallinen aika noin kymmenen illalla, ensimmäinen olutpullo juotu. Useat kaltaisensa odottavat minua jääkaapissa hyisissä vihreissä pulloissaan. Tämän lisäksi halpaa punaviiniä. Musiikkitarjonta alkoi Masa1:n linkittämällä Anthraxilla. Illan mittaan ainakin Pommiradio tarjonnee raskasta antiaan. Eteenpäin.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
pernaveikko kirjoitti:
Miksi et katso NFL, se näkyy täällä idässäkin missä kello on noin viisi aamulla.
No nyt on FOX auki. Kuvanlaatu on perseestä (en juuri töllöä katso, joten en ole saanut aikaiseksi valittaa asiasta). En ole tosin mitenkään erityisesti jenkkifutiksen ystävä, mutta meneehän tuo taustakohuna.

Ettei mene OT:ksi, ilmoitan juuri avanneeni toisen olutpullon.

EDIT: Itse asiassa se on jo melkein tyhjä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
morningstar kirjoitti:
No nyt on FOX auki.

Jack Bauer Day 6 alkaa illalla. Tuota superhuikeutta ei voi katsoa FOXin määräämässä tahdissa. Ei auta kuin odottaa toukokuulle, kunnes season finale saapuu luoksemme ja sitten katsotaan kaikki putkeen.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Voiko kalsarikännit vetää yöllä?

Rauman reissu on vielä päällä eikä nukuta. Seinfeldin jaksot odottavat, mutta katsotaan nyt.

On huomenna (siis tänään) vapaata, mutta se maksaa ja paljon.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tipaton tammikuu on nyt sitten ohi. Ei taida olla muita tänään juomassa. Itsekään ei voi vetää perseitä, kun pitäisi olla huomenna koulussa kello 8.15. Tissutellaan nyt sitten 9-12 olutta/lonkeroa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Ei tätä Lundellin imurointia kestä selvinpäin. Perheen naisväki nukkumassa ja mä korkkailen KOFFIA. Huomenna työt alkaa vasta klo. 15.00.
 

kimbe66

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nyt on kalsarien paikka. Viime viikonloppu meni hautajaisissa, työviikko on viimeinkin takana, ja olut maistuu yllättävänkin hyvälle. Taustalla soi pandoran Beatles-radio (eli siis www.pandora.com). Mieli on täynnä rauhaa ja kohta oluttakin.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olutta ja pokeria. Jo kello 11.30 lähtien pienin tauoin tosin. Vielä sujuu pokeri.
 

M10

Jäsen
"I am hot and when i`m not, i`m cold as ice."

AC/DC:tä, viiniä ja Karoliina Kalliota äänettömänä kakkoselta. Ihan hjuva meininki, vaikka pieniä sydänsuruja onkin..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös