Rystylätty
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara,Sympatiat Jyp ja Kalpa
Pikkulauantain kunniaksi vedetään.Olenko yksin?
Rystylätty kirjoitti:Olenko yksin?
SamSpade kirjoitti:saakeli, kuka on mennyt avaamaan tänne ketjun "mitä baarikaapista löytyy..". No pitihän se inventoida ja nyt ei enää kirjapito täsmää...
Asiasta neljänteen, sopisi ehkä "naisasiat" ketjuunkin.. kuinka moni osaa avata shampanjapullon miekalla? tuli vain mieleen kun tein inventointia, että pullo Brut:in shampanjaa on kaapissa.
Habs16 kirjoitti:Kaljaa juoden sekä Tuuliajolla-DVD pyörii kotiteatterissa. Vittu että toimii!
Serge kirjoitti:...sekä Fisu-pullo.
Spenroos kirjoitti:Itse tehty? Jos ei niin saako kysyä, mistä herra on kyseisen pullon hankkinut?
SamSpade kirjoitti:tuli vain mieleen kun tein inventointia, että pullo Brut:in shampanjaa on kaapissa.
Cosmo kirjoitti:Fisuahan saa alkosta nykyjään, taitaa olla "vain" 30% huttua. Toki siitä känniin tulee. .
Serge kirjoitti:Tot on. 30% seisoo pullon kyljessä, mutta eiköhän se asiansa aja kuten sanoit.
Cosmo kirjoitti:Joo ja makuhan se ratkaisee, kuka sitä nyt fisuakaan humalahakuisesti. 30% fisusta pystyy myös nauttimaan vähän pidempään. Kerran olen itse tehnyt ja eurokossuun laitoin 3 pussia originaalifisuja. En tiedä mikä on oikea suhde, mutta hyvää oli ku perkele.
N^Miksu kirjoitti:Kovasti on fisusta puhetta. Jaksaisiko joku selventää, että mistä juomasta tarkalleen ottaen on puhe?
Serge kirjoitti:Sama ongelma salmarin teossa, en oikein tiedä paljon turkkareita pitäisi heittää minkäkin viinamäärän sekaan, että siitä tulisi juotavaa.
Serge kirjoitti:Kysehän on Fisherman's Friend -pastillin makuisesta viinasesta. Suosittelen lämpimästi kokeilemaan.