Kalsarikänniketju

  • 5 259 695
  • 66 714

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Yksi glögipurkki saatu pois kuleksimasta. Seuraavaksi pitäisi saada lakkakermalikööri tuhottua pikkuhiljaa kun se on jo kuukauden päivät ollut auki. Sitä kun ei vaan saa alas isoja määriä kerralla. Sitten on liuta laivalta tuotuja siidereitä. Tekee ihan hyvää kun oli aika perkeleellinen työviikko tämä juuri päättynyt kaikkine ylitöineen!

Seuraavaksi laitan pesään Sleepy sleepersin Soppa -dvd:n ja ohjesäännön mukaisesti vedän perseen penkkiin ja säädän aivot pullataikinan tasolle.
 

Andy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jeh

Tiukkaa vitutusta varten hankittiin 12-pack Olvia. Jos ei sillä vitutus tai taju lähde, siirrytään baarikaapin teräviin. Kippis!
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
saakeli, kuka on mennyt avaamaan tänne ketjun "mitä baarikaapista löytyy..". No pitihän se inventoida ja nyt ei enää kirjapito täsmää...
Asiasta neljänteen, sopisi ehkä "naisasiat" ketjuunkin.. kuinka moni osaa avata shampanjapullon miekalla? tuli vain mieleen kun tein inventointia, että pullo Brut:in shampanjaa on kaapissa. Piti ostaa uusi kun edellisestä oli hyviä kokemuksia. Kuumana kesäyönä kerran toin kauniin naisen luokseni jatkoille ja pienessä humalassa annoin shampanjalasin käteen parvekkeella, otin pullon ja shampanjamiekan ja sivalsin pullon auki ja kaadoin lasiiin. Ikimuistoinen yö hehe.
Jos joku ajatteli kokeilla, niin saattaa ehkä toimia elyseellä (Hyi) ja muilla kuohuviineilläkin:
Shampanjapullon kaulaa kun katsoo niin siinä näkee ikäänkuin pystysuunnassa kulkevan "sauman". Tätä saumaa sitten vetää pienellä miekalla(voi iso puukkokin toimia) muutaman kerran edestakaisin ja sitten iskee samalla liikkeellä pullon kaulassa olevaan "levennykseen". Ja jo vain, kaula katkeaa, shampanja virtaa ;)
ja ei, lasinsiruista ei tarvi huolehtia. Pullossa on muistaakseni noin 8 barin paine, joten ulos tuleva kuohujuoma suihkauttaa sirut pois.
Kaikkea sitä oppii töissä kun vanhaksi elää..
 

Rocco

Jäsen
SamSpade kirjoitti:
saakeli, kuka on mennyt avaamaan tänne ketjun "mitä baarikaapista löytyy..". No pitihän se inventoida ja nyt ei enää kirjapito täsmää...
Asiasta neljänteen, sopisi ehkä "naisasiat" ketjuunkin.. kuinka moni osaa avata shampanjapullon miekalla? tuli vain mieleen kun tein inventointia, että pullo Brut:in shampanjaa on kaapissa.

...näköjään ei toimi olutpullolla ja MacGregorin Rauta-9:llä...
 

Habs16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa
Kaljaa juoden sekä Tuuliajolla-DVD pyörii kotiteatterissa. Vittu että toimii!
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Habs16 kirjoitti:
Kaljaa juoden sekä Tuuliajolla-DVD pyörii kotiteatterissa. Vittu että toimii!

Kiitti vinkistä.
On tullut tuo DVD katsottua vasta kerran ja nyt voi tehdä sen oluen kera toistamiseen.

Olin äsken muuten jo munasillani menossa saunaan, mutta sauna olikin jäänyt lämmittämättä, joten odottelen hetkosen.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
sain tuuliajolla dvd:n joululahjaks ja pakko kans sanoa että toimii helvetin hyvin. Dokumentti reissusta + keikat on aikasmukavaa katseltavaa varsinkin jos samalla ottaa kuppia.
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Kevyesti muutama tumma Budweis 1795 Budejovické Pivo -olut tässä illan aikana. Hyvää on. Tuleehan sieltä Torino-Inter, Philadelphia-Pittsburgh yms, ja Sentencedin hautajais-dvd:täkin voisi silmäillä. Elämä hymyilee muuten, mutta aamulla herätys klo 5.30 töihin. Ei kai siinä.
 

Habs16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa
Nyt on jo menny puol pulloa vodkaa sekä Nylon Beatin DVD. Paraikaa menossa TikTakin DVD ja pizza uunissa. Kyllä näillä pärjää!
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Sivistynyttä la-ehtoota vietän. Onkos tää nyt neljäs olut (Karhua) ja tarkoitus olisi maistella vielä hieman kahvilikööriä, kun pullo on avattu jo aiemmin, ettei vaan kasva karvaa pintaan. Kenties viinapullon pohjalla oleva litkukin olisi tuhottava, ettei sekään vaan missään nimessä pahene, heh..
 

Serge

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi
Puoli pulloa chileläistä punkkua takana ja Bon Jovin 90-luvun alun keikka-dvd katsottu. Hyllyssä odottavat avaamattomat Finlandia Lime- sekä Fisu-pullo. Kerrankin lauantai-ilta jolloin voi nautiskella ilman, että tarvitsee miettiä aikaista sunnuntai-heräämistä. Nyt voisi siirtyä Iron Maidenin pariin.
 

Spenroos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, JanPa
Serge kirjoitti:
...sekä Fisu-pullo.

Itse tehty? Jos ei niin saako kysyä, mistä herra on kyseisen pullon hankkinut?

Itselläni on se tilanne, että emäntä simahti yhdeksältä. Tässä sitä nyt itsekseen naatiskellaan ja katsellaan telkkaria. Tartu mikkiin-ohjelmaa odotellessa.
 

Serge

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi
Spenroos kirjoitti:
Itse tehty? Jos ei niin saako kysyä, mistä herra on kyseisen pullon hankkinut?

Toki saa kysyä. Ei ole itse tehtyä. Suureksi yllätyksekseni pullo lähti mukaan Alkosta samalla kun viiniä hain. 0,7 pullolla toki kohtuu rasvainen noin 19 euron hinta. Ei mahda, oli vain pakko ostos.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
SamSpade kirjoitti:
tuli vain mieleen kun tein inventointia, että pullo Brut:in shampanjaa on kaapissa.

Mullekin kelpaa autooni vain 98E:n bensa, ei mitään Shellin tai Esson shittejä. Jalkaani laitan vain Denimin farkkuja, tosi hyviä.

Tipaton on takana, ja hain ravintolasta pohjat kalsarikänneille, tosin syömisen puolelle meni. Fisuahan saa alkosta nykyjään, taitaa olla "vain" 30% huttua. Toki siitä känniin tulee. Tiskillä Kelkka+Fisu on aika hyvä yhdistelmä, vähnä ku paita ja peppu.
 

Serge

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi
Cosmo kirjoitti:
Fisuahan saa alkosta nykyjään, taitaa olla "vain" 30% huttua. Toki siitä känniin tulee. .

Tot on. 30% seisoo pullon kyljessä, mutta eiköhän se asiansa aja kuten sanoit.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Serge kirjoitti:
Tot on. 30% seisoo pullon kyljessä, mutta eiköhän se asiansa aja kuten sanoit.

Joo ja makuhan se ratkaisee, kuka sitä nyt fisuakaan humalahakuisesti. 30% fisusta pystyy myös nauttimaan vähän pidempään. Kerran olen itse tehnyt ja eurokossuun laitoin 3 pussia originaalifisuja. En tiedä mikä on oikea suhde, mutta hyvää oli ku perkele.
 

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
6 asti on tullu juotua kokoajan sopivasti.. Kohta täytys lähtee keskustaan, joku muu lähdössä???? Kalja on hyvää ja tuntuu siltä, että kohta se on korvannu maidon.. no enpä mää koskaan niin maidon ystävä oo ollutkaan.
 

Serge

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi
Cosmo kirjoitti:
Joo ja makuhan se ratkaisee, kuka sitä nyt fisuakaan humalahakuisesti. 30% fisusta pystyy myös nauttimaan vähän pidempään. Kerran olen itse tehnyt ja eurokossuun laitoin 3 pussia originaalifisuja. En tiedä mikä on oikea suhde, mutta hyvää oli ku perkele.

Tuli muuten heti mieleen oston jälkeen, että perkule kun saisi paljon parempaa varmasti itse tehtynä, ja tulis huomattavasti halvemmaksi. Mulla vaan ei oikein raksuttanut siinä vaiheessa kuinka monta pussia fisuja tarvii laittaa 0,5/1 litraan. Täytyy joskus kokeilla tuolla kolmen pussin taktiikalla. Sama ongelma salmarin teossa, en oikein tiedä paljon turkkareita pitäisi heittää minkäkin viinamäärän sekaan, että siitä tulisi juotavaa.

Viinipullo tyhjenee ja musiikki raikaa. Tänään näyttäisi pitkästä aikaa olevan Bon Jovi-ilta meikäläisellä. Näitä 90-luvun keikkoja kuuntelee oikein mielellään.
 

Serge

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi
N^Miksu kirjoitti:
Kovasti on fisusta puhetta. Jaksaisiko joku selventää, että mistä juomasta tarkalleen ottaen on puhe?

Kysehän on Fisherman's Friend -pastillin makuisesta viinasesta. Suosittelen lämpimästi kokeilemaan.
 

Habs16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa
Serge kirjoitti:
Sama ongelma salmarin teossa, en oikein tiedä paljon turkkareita pitäisi heittää minkäkin viinamäärän sekaan, että siitä tulisi juotavaa.

Puoleen litraan vodkaa turkkareita sellanen hitusen reilu pussillinen on sopiva. Kestää sekoittua huoneenlämpötilassa noin 8 tuntia. Välillä sekoittaen. Hiton paljon parempaa kamaa kuin alkon salmari.
 

#28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves (Ässät & Hifk)
Serge kirjoitti:
Kysehän on Fisherman's Friend -pastillin makuisesta viinasesta. Suosittelen lämpimästi kokeilemaan.

Joo kyllä kaikkee kannattaa maistaa, mutta mun mielestä toi fisu on lähinnä paljon melua tyhjästä, käyneen kusen ja yskänlääkkeen sekotus etten sanois.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös