Kalsarikänniketju

  • 5 259 670
  • 66 714

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Jou sistöös änd pradöös! Elämä hymyilee jälleen, aurinko paistaa näköjään risukasaankin näin monen pienisen hetkoisen jälkeen. Uusi koti, sugar mama, en hund ja vähän tsoosia. Rakkautta ja anarkiaa, toivottaa jalkvaivojen näkyvin muoto.

Rakastakaa toisianne! Karhut huutavat kaapissa hakijaansa, siis noutamaan....piis, hard sex and something else.
 

Petr T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks | Kärpät | SoJy
Mielikuvitushahmo kirjoitti:
Aamu valkeni kauniina kun mikä, mutta siitä huolimatta päivä on ollut raskaampi kuin aikoihin, viimeyönä pois nukkuneelle koiralle otan oluen, kun ei mitään hienompaa kaapista löydy.

http://www.youtube.com/watch?v=9-PaWUyQH_0

Lepää rauhassa.

Otan osaa. Ikäviä hommia nämä..Kalsareillä täälläki päin aloteltu, mutta alkais nämä baarit houkuttelemaan ikävästi.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Okei, myönnetään. Otan myös tänään. Taino, en paljoa mutta vähäsen. Päivä meni aika rennosti, jalkapalloa canalilta (oli muuten paska peli se Liverpool-Chelsea, odotin paljon enemmän). Sitten Pessin MM-turnaus läpi kaverin kanssa ja tämän jälkeen pientä rentoutusta.

Yleensä viikonloput kotona tuuppaa olemaan aika tylsiä ja aika ei kulu millään, jos on kotona. Mutta tätä päivää (tai siis eilistä) kun pohtii, niin ei se nyt niin paha ollutkaan.

Onko muuten JA:ssa paljon porukkaa, jotka harrastavat ns. pubirundeja? Eli lähdetään kaveriporukalla kiertämään tietty määrä pubeja vaikka juuri lauantaina, siten että lähtö on heti aamusta?

*edit* Mielikuvitushahmo, osaanotot myös täältäkin. Olen menettänyt kaksi erittäin läheistä koiraa (ei kuitenkaan omia), joten pieni käsitys on olotilastasi.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Maistuu nämä kesälomakaljat pirun hyvältä..vaikka pihalla on -18. No enivei.

Otetaanhan viskiä päälle.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Tommy kirjoitti:
Missä Cosmo?
Halpaa valkoviiniä ja halvat valkkarilasit.

Eilen olin omissa bileissäni. Valkoviini oli halpaa ja lasitkin muovia. Bändi oli kuitenkin huikea porukka aika naamat. Mutta koita jaksaa ensi perjantaihin, ehkä sitä parit voisi pohjalle ottaa, ennen kuin lauantaina sitten räjähtää.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Lomalla olen tämän viikon. KOFF maistuu lomaviikon kunniaksi. Johonkin nämä 45 lomapäivää täytyy tunkea. Pitämättä jää vielä 9 päivää. Mukava ottaa välillä KOFFIA keskellä päivää.
 

atne

Jäsen
Olenko todellakin yksin tänään rakkaan harrastuksen parissa?

Tuli töistä otettua vapaata muutama päivä, niin saa rauhassa tässä tissutella. Taustalla pauhaa vanha Sepultura ja Ramones, tunnelma on todella katossa. Vieressä odottais vielä loppuillalle Yön uusi DVD, ja tunnelmaa kohottaa muutama pullo viskiä ja pari halpaa Euroshopperin lonkeroa (pakko sanoa että ei kummempaa näin alottelu juomaksi)

Mutta mites muut? Onko Keskiviikkona muita rohkeita.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Atnelle tiedoksi mulle maistuu KOFF tänään. Perheen naiset kirmasivat jo nukkumaan. Lomalla kun olen voi aamulla nukkua pitkään ja iltaisin siemailla mallasta. Huomenna petoluolaan katsomaan Tibbets showta.
 

BattleHymn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Liverpool FC
Täällähän sitä ollaan "karjalaa juomassa takaisin" ja odottamassa et jos tuon NHL:n allstar-pelin sattuis näkemään jotain kautta.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Aloittelin hetki sitten valmistautumisen huomiseen TPS-Ässät otteluun. Koko kausi mennyt patasydän t-paidalla mutta nyt on jo sen verran kylmät kelit, että Ässä-college on korkattava kauden osalta. Lakkalikööri oli korkattu jo viime vuoden puolella. Matsin alkuun vielä aikaa melkein vuorokausi, eli ei mikään kiire minnekään.

Laitoin tv-ruutuun pyörimään koosteita vuoden 1991 kotikisoista. Kurri pelas kyllä ihan päin helvettiä sen USA-matsin.
 

Shelter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kalsarikännit täälläkin menossa. Olutta, vodkaa ja mestistä tuossa taustalla. Faith No More tehokuuntelussa tällä hetkellä, joten eiköhän tää tässä mene.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Menkööt vittu. Pöperöä duunaillessa puoli pulloa viiniä ja kuvussa. Kohta pitäisi alkaa pakkaamaan, saas nähdä tuleeko mitään. Tietty paitasiakin on vielä pesukoneessa. Pitää tehdä joku about sataa asiaa vielä, mutta vedänpäs tämän valkkarin ensin. Muija on paksuna, voivoi kun se ei voi ottaa. Minä voin.

Kylläpäs maistuu tämä valkkari. Sen lisäksi että se on siis oikein hyvääkin.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Joo ei jaksa tätä kärsimystä. Nyt lähtee DVD-pesään Eppu, Popeda, Juice ja Sliipparit. Tässä järjestyksessä. Vain parhaat vedot.

Sitä vaan mietin, että mitä jos Jyväskylässä vedetään huomennakin jäähdytysputki paskaksi? Mitä sitten tehdään?
 

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
Huh Huh, olipas kovat Porin ravit.

Nyt palattiin kotiin, mutta olen sitä meiltä edelleenkin että, ravit ei ole minulle tarkoitettua avanviihdettä.

Siispä otan vain kaksi 0,5 litran kokista, vaikka ei tekisi mieli laivakaljoja. Kaveri tulee kohta Turusta luokseni, mutten kuitenkaan ole lähdössä paariin, koska olen jo lyönyt vedon tipattomasta tammikuusta.

Siispä otan ilomielin vastaan 200 euron voitot ja olen kuin hiljainen hauki.
 

Jokipoika

Jäsen
Penskat nukkumaan ja sitten illan ohjelmaan: puoli pulloa viiniä ja kolme litraa olutta. Näiden kanssa kanavasurffausta ja "hiljaisuudesta" nauttimista. Ai niin...kalsarit jalkaan.
 

scholl

Jäsen
Rehellisesti sanottuna olen kerrankin kalsareissa. Olin hotellin nihkeällä kuntosalilla treenaamassa ja sen jälkeen uimassa ja saunomassa. Kiuasta ei tosin ollut ja mesta löyhkäsi kuin mikä kun kiskottiin muutama ämpäri jotain eukalyptusmoskaa. Nyt sitten vedän Krombacheria, Warsteineria ja Königiä pikku hiljaa ennenkuin jaksaa pukeutua ja lähteä syömään. Päivällä muuten yhdessä Beck's baarissa henkilökunta muisti, että olen käynyt aiemminkin. Aika loistavaa meininkiä!!!
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Hieno fiiwis! Yksin himassa ja korkki auki. Hyvät löylyt tuli otettua tosa ja sitä rataa. Toiset väittää, et yksin juominen on hanurista, mut mun mielestä se on ihan yhtä hyvää tämmöttiski. En kyllä edes ymmärrä tollasta väitettä, koska samaa vitun viinaa se on kuitenki. Musat huutaa ja kohta vois pistää Kummeleita taustalle pyörimään.
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Ilmoittaudun joukkoon, olutta ja opethtia. Loistava yhdistelmä!
 

M10

Jäsen
Kiisa kirjoitti:
Ilmoittaudun joukkoon, olutta ja opethtia. Loistava yhdistelmä!

Kieltämättä. Juuri katselin Opethin tuoreen dokumentti-DVD:n Ghost Reveriesin teosta.

Alkoholi ei nyt tipu, koska väsyttää ja paikkoja kolottaa niin helvetisti. Olin Turengissa elämäni ensimmäistä kertaa (pelaamassa sählyä).

Hauskaa iltaa ja jatkakaa. Luikin tästä selvinpäin tieheni...
 

ipaz

Jäsen
Kuusi 0,5 tölkkiä alla, tänään menossa makukimara, eli kaikki eri merkkiä. Charon jauhaa iTunesista, Wikipedia ja moni muu sivu auki Karjalan historiaa, Suomen toista maailmansotaa ja sen jälkitunnelmia tutkiessa. Johtuu ehkä humalasta mutta jo alkaa vituttamaan kun katselee noita kuviia tämän hetken tilasta Suomelle niin kalliissa ja rakkaassa luovutetussa Karjalassa. Vittu kun venäläiset edes yrittäisivät!!
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Ei saatana. Just huomasin, että puolen tuhatta täynnä tänne(kin). Ei hyvin taida mennä. Sen kunnuiaks vois ottaa terävät ja silleen!
Ei täällä nyt oikeesti näin hiljasta voi olla perjantai-yönä. Ryömikää ulos koloistanne vittu!
 

batman83

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Täällähän sitä ollaan.

Aina ollaan viikonloput juotu kaljaa, n. 5 vuoden ajan, ja jotenkin yht'äkkiä tajusin, jotta viskihän se on miesten juomaa. Joskus on tullu hörppyjä otettua, mutta tänään on uponnut nollaseiska, ja pakkohan sitä on jatkossakin ottaa, jottei maha kasva, kuten kaljaa litkiessä..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös