timppa kirjoitti:
Cosmo, tervetuloa kerhoon. Ei ole aiemmin viskit maistuneet, mutta nyt (osuu) ja uppoaa. Hyvää tavaraa, kerrassaan hapokasta!
Joo no kyllä viskit on maistuneet oikein hyvin, mutta jossain kohtaa tuli stoppi ja join vaan clavadosta ja konjakkia, kun tuli vaan jotenkin stoppi. Mutta nyt! Ehkä se on se lahja, taivaan lahja. Viina.
Vaikka olen Skottimalttien perään ollut, niin tämä Bushmills Malt on kyllä hyvää. Irlannissa sain sen kipinän näihin joskus, joten ehkä se johtuu siitä.
Siket joo. Kallessa oli myynnissä jotain Kekkosen sikareita. Joku saanut perintönä ja myi kai Kallelle. Käsin käärittyjä jossain Pietarsaaressa tai missä lie, ja vyössä oli itsensä Kepposen kuva. Löysin vain sellaisen viime perjaintaina teinibleiserini taskusta kun tulin aivan naamoissa himaan. Samana yönä, pari tuntia myöhemmin, kuvittelin että nyt on meneillään joku oksennustapahtuma ja nyt on mun ryhmän vuoro ja menin vessaan laatalle ja huusin jotain, siis ei mitään oksuääntä vaan joku vitun sotahuuto kuului teemaan. No tästä pari tuntia ja heräsin taas kun piti päästä laatalle ja muija oli aamupalalla keittiössä. Kysäisin sitten asiallisesti, että onko täällä joku oksennustapahtuma, ja että missä on vessa. Sain kysymysmerkkejä, mutta jatkoin matkaani.
Ja kyllä, Kallessa olin ollut joten kai mä sen pötkön olin ostanut. Ei kai tuota polttaa voi, odotellaan että Kegis nousee Suomen Paaviksi, niin voisi myydä jollekin hihhulille.