Kalsarikänniketju

  • 5 259 670
  • 66 714

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viskiä ja kitaransoittoa.

Flunssaa pukkaa ja ajattelin että käyn paikallisesta viinakaupasta ostamassa jotain pientä tömpsykettä. En pahemmin ole koskaan perustanut viskinpäälle, pitänyt sitä lähinnä hirveänä kurana, mutta nyt iski joku kohtaus ja teki mieli ostaa sitä.

Noh, ostin potun ja ajattelin että selvähän tämä, juodaan lasillinen ihan vaan flunssaan. Jokainen varmasti arvaa mitä tapahtuu seuraavaksi? Vähän sama kun sanoisi muijalle että anna mä koitan sormella tai kastan vaan vähän kärkeä.

Nyt on puolet pullosta mennyt. Flunssaan ei ole auttanut yhtään, mutta kitaransoitto kuulostaa paremmalta mitä selvänä. Tästälähtien soitankin vain kännissä.
 

#34

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, New Jersey
Ei kai kukaan oikeesti soita selvipäin??

Mikäköhän tän flunssapöpön tappais? Aika sitkeen olonen on hän.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
#34 kirjoitti:
Mikäköhän tän flunssapöpön tappais? Aika sitkeen olonen on hän.

Viski? Ainakin on hauskaa. Rommi on oikeasti aika kovaa tavaraa flunssaan. Kerran oli kuumetta lähemmäs 38 astetta ja vetäsin rommipullon vesi + sokerilantringilla ja olo parani huomattavasti, kuume oli hävinyt aamulla ja olo parempi. Ei rommitotia turhaan kehuta.

Mulla ois kanssa laivalta tuotuna jotain Chileläistä punaviiniä. En tiedä uskallanko avata ja maistaa, koska humalatilassa sen ostin. Voi olla aika kuraa näin "selvänä" maistellen.

Ja pieni varoitus jo huomisesta, voi olla että tulee kirjoiteltua tänne jossain välissä: koska canal sport lähettää koko päivän + sunnuntain ohjelmaa ilmaiseksi, meinaan juhlistaa päivää kalsareilla. Muija on töissä / sukulaisissa, joten rauha on taattu. Videotykki heijastamaan futista ja pientä kurkunkostuketta ja kilo häränfilettä. Kerrankin on syy olla kotona viikonloppu!
 

#34

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, New Jersey
Ehkä mä pitäydyn viinilinjalla tänään, tai saa nähdä.

Mitäköhän sitä huomen keksis, Helsingin yöhön, Järvenpään yöhön vai kalsarit?
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
en ensam boten sök en man..

Pikkubroidin joululahjaviskiä tässä nyt kumotaan sitten salaa. Viskit eivät ole maistuneet aikoihin juuri miltään, mutta nyt putoaa. Huomenna on sitten vetopäivä, kun kahden kamun kanssa pidetään viimein 90v bileet. Huikea Bändi ja pöytälätkät, guitar hero skaba, ja mimmifutareiden "potkaise palloa tutkaan korkkareilla" skaba. Palloa. pallo. pallot. isot pallot, tosi isot tolla p.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Cosmo kirjoitti:
en ensam boten sök en man..

Pikkubroidin joululahjaviskiä tässä nyt kumotaan sitten salaa. Viskit eivät ole maistuneet aikoihin juuri miltään, mutta nyt putoaa.

Cosmo, tervetuloa kerhoon. Ei ole aiemmin viskit maistuneet, mutta nyt (osuu) ja uppoaa. Hyvää tavaraa, kerrassaan hapokasta!

Huomenna on sitten vetopäivä, kun kahden kamun kanssa pidetään viimein 90v bileet. Huikea Bändi ja pöytälätkät, guitar hero skaba, ja mimmifutareiden "potkaise palloa tutkaan korkkareilla" skaba. Palloa. pallo. pallot. isot pallot, tosi isot tolla p.

Missäs teillä nää kekkerit on...? Ei muuten mutta noi mimmifutar...pöytälätkä kiinnostaisi.
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Hyvinhän tää menee täsä näi. DJ-mixauksia vääntelen koneella ohjelmilla ja samalla vähäsen salmaria ja kirkasta naamaan. Jeah!
 

Serge

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi
Pullo chileläistä punkkua sekä parit shotit takana päin, musiikki raikaa. Jatkakaa.
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Snakster kirjoitti:
hyvä sikari.

Saanen udella, että mikä on sun mielestä hyvä sikari? Itte tosa pössyttelin Kuubasta tuotua Cohibaa ja ainakin omalta kohdaltani voin todeta, ettei parempaa enää tule vastaan.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jarner kirjoitti:
Saanen udella, että mikä on sun mielestä hyvä sikari? Itte tosa pössyttelin Kuubasta tuotua Cohibaa ja ainakin omalta kohdaltani voin todeta, ettei parempaa enää tule vastaan.

Ihan tällainen aika perus dominikaanilainen parru oli kyseessä kuin Quisqueya nro 4. Ei mikään huikea eikä älyttömän kallis, mutta putoaa selkeästi kategoriaan "hyvä sikari".
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
timppa kirjoitti:
Cosmo, tervetuloa kerhoon. Ei ole aiemmin viskit maistuneet, mutta nyt (osuu) ja uppoaa. Hyvää tavaraa, kerrassaan hapokasta!

Joo no kyllä viskit on maistuneet oikein hyvin, mutta jossain kohtaa tuli stoppi ja join vaan clavadosta ja konjakkia, kun tuli vaan jotenkin stoppi. Mutta nyt! Ehkä se on se lahja, taivaan lahja. Viina.

Vaikka olen Skottimalttien perään ollut, niin tämä Bushmills Malt on kyllä hyvää. Irlannissa sain sen kipinän näihin joskus, joten ehkä se johtuu siitä.

Siket joo. Kallessa oli myynnissä jotain Kekkosen sikareita. Joku saanut perintönä ja myi kai Kallelle. Käsin käärittyjä jossain Pietarsaaressa tai missä lie, ja vyössä oli itsensä Kepposen kuva. Löysin vain sellaisen viime perjaintaina teinibleiserini taskusta kun tulin aivan naamoissa himaan. Samana yönä, pari tuntia myöhemmin, kuvittelin että nyt on meneillään joku oksennustapahtuma ja nyt on mun ryhmän vuoro ja menin vessaan laatalle ja huusin jotain, siis ei mitään oksuääntä vaan joku vitun sotahuuto kuului teemaan. No tästä pari tuntia ja heräsin taas kun piti päästä laatalle ja muija oli aamupalalla keittiössä. Kysäisin sitten asiallisesti, että onko täällä joku oksennustapahtuma, ja että missä on vessa. Sain kysymysmerkkejä, mutta jatkoin matkaani.

Ja kyllä, Kallessa olin ollut joten kai mä sen pötkön olin ostanut. Ei kai tuota polttaa voi, odotellaan että Kegis nousee Suomen Paaviksi, niin voisi myydä jollekin hihhulille.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Cosmo kirjoitti:
Joo no kyllä viskit on maistuneet oikein hyvin, mutta jossain kohtaa tuli stoppi ja join vaan clavadosta ja konjakkia, kun tuli vaan jotenkin stoppi. Mutta nyt! Ehkä se on se lahja, taivaan lahja. Viina.

Joo, mulla ei ole ikinä oikeen edes uponneet nämä tavarat. Mutta ehkä tämä on verrattavissa polkupyörän ajoon ilman apupyöriä? Joskus vain tulee sellainen olo, että nyt tämä sujuu. Tai sitten kävi vaan hyvä valinta viinakaupassa, ja käteen jäi sopivan mieto, ei liian hapokas, tuote joka nostaa humalaa ja saa myös fiiwiksen korkealle.

Kysäisin sitten asiallisesti, että onko täällä joku oksennustapahtuma, ja että missä on vessa. Sain kysymysmerkkejä, mutta jatkoin matkaani.

Respect!! Emäntäkin varmasti heräsi tähän naurukohtaukseen. Kuulostaa perussuomalaiselta toiminnalta. Itse en ole (vielä) tuohon yltänyt, joten jotain tavoiteltavaa on.

Noista sikareista niin en oikeen ymmärrä että mikä niissä on se juttu? Kaikki maistuu samalle paksulle savulle ja aamulla kaikki mitä krapulaan koittaa syödä, maistuu samalle palaneelle katkerolle. Ei oo mun juttu ollenkaan. Onks tää joku tupakoitsijoiden homma vai mikä?
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jaaha, kello on ikäänku 2.30. Tosiaan piti ihan rauhallisesti ottaa. Taidan siis jatkaa sillä linjalla ja käydä ottamassa vielä pienet tömpsyt. Sit voiskin painua kuorsaamaan vaimokkeen viereen (se tykkää siitä, oikeesti). Kuitenkin, ei tässä nyt koko elämää oo aikaa. Huomenna pitäs taas jaksaa olla niinku ei oiskaan. Ikinä en oo, en.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nokkis kirjoitti:
Klo on 3:58 ja kuuntelen Robbie Williamsin Moonsonia. Vaikka hetero olenkin niin on siinä miehessä sellaista ihailtavaa huokuvaa itsevarmuutta Robbiessa nimittän, hieno artisti.

Taidan olla yön vimoinen esiintyjä tähän ketjuun :)

Ehei. Mulla on asennettu koneeseen sellanen vekotin, että jos joku kehuu Robbie Williamsia, niin kone huutaa hoosiannat ja aabrahamit siihen samaan syssyyn.

Eli kyllä mä nyt tarkasti harkitsisin omaa minuuttani, jos Robbie Williamsiin egoa palvoisin. Hälyttävää. Suorastaan kerrastaan pelottavaa. Itsehän siis kuuntelen lähinnä Take Thattia ja Back Street Boysiä.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
#34 kirjoitti:
Mikäköhän tän flunssapöpön tappais?
Helppo. Nimim. Twite. Tappoi sentään Laura Palmerinkin.

Kyllä, W.U.D.U.N.A.C. ilmoittautuu mukaan rääppiäisiin nyt, kun Fennoskandian kotijuopot ovat jo nukkumassa ja/tai oksentamassa. Olutta minulla, ynnä punkkua. Iron Maiden pauhaa nyt. Välillä kokeillaan mitä raikaa Pommiradiosta.

Ja näitä on pakko mainostaa. Jim Breuer esittämässä hölmöjä biisejä AC/DC- tai Metallica-versioina.
 

kimbe66

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Täytyy tulla iavan julkisesti nyt pyytämään anteeksi arvon ketjukaverit. Eilisilta ei nimittäin jäänytkään kalsariasteelle, vaan kun olin sopivasti nautiskellut omasta olostani, niin jalat alkoivatkin vippasemaan lähikuppilaa kohti. Tällaista ei kyllä saisi tapahtua! Nöyrimmät pahoitteluni.
 

late67

Jäsen
Suosikkijoukkue
jyp
Livakkaniemi kirjoitti:
Jatkoajan poukoturnaukseen. Alkaa muuten vartin päästä.

Mikäs se poukoturnee on?!!!
OLUTTA... kele! Ei viinit maistu, no siideri on kyllä päärynänä juotavaa.
Olut! Se on hyvää!
"Me on hävitty tää peli!!" Kausi is over...
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Voi helvetti että sitä osaa olla sitte hölömö! Piti nimenomaan muistaa aamulla/päivällä lähtee kauppaan ostamaan illaks saunakaljat ja lonkerot. Muutaman kerran päivän aikaan mietin, että mitähän mun piti muistaa tänään ja nyt ku käänsin kiukaan päälle, niin tulipa mieleen, että voi saatana, jäi sitte se päivän tärkein askare tekemättä.
No meneehän toi kirkaskin, mut ei välttis parasta saunajuomaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös