Kalsarikänniketju

  • 5 259 735
  • 66 714
Suosikkijoukkue
ILVES
Kopteri kirjoitti:
Kas, muitakin samoissa puuhissa. Kai sille voi ottaa.


Kato, tuttuja liikenteessä. Otetaan tällekin.
 

batman83

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tänään kalsarit menossa. Viikonloppu meni pitkästä aikaa selvinpäin. -03 lokakuusta asti joka viikonlopulle ollut jotain menoa (lukuunottamatta 2:ta viikonloppua helmikuussa -05, jotka meni selvinpäin) Meinasin pitää tipattoman tammikuun, mutta tänään ratkes, kun huomenna vasta iltavuoro..

Ehkä pitäis taas tipatonta helmikuuta sitten.
 

BattleHymn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Liverpool FC
Täällähän sitä taas hillutaan. Manowar soi ja mä nautin finlandia vodkaa greippilimsan kyydittämänä. "kova" on meno. Onks kukaan talvea nähny? Ja jos on niin vois pyytää poikkeen täälläkin päin...

En mä tiä, mä vaan juon nyt.
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
"Antakaa määkin huudan, määkin olen kännissä!"
Salmaria, Viru Valgeeta, Olutta, Lonkeroa. Kaikki on hyvin. Ja muijaki jossain muualla kun täällä. Jes!
 

BattleHymn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Liverpool FC
Tosin kauhean myöhään ei voi tänään notkua, kun pitäs aamulla mennä hoitamaan muutama asia. Toisaalta sitähän vois valvoo koko yön ja mennä "samoilla silmillä" hoitamaan asiat, jos ei muuta niin ainakin juttu luistas huomattavasti paremmin ku selvinpäin/kanuunassa.¨

Salmari maistuis kyl täälläkin, harmi ettei oo turkinpippureita...prkl
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
BattleHymn kirjoitti:
Salmari maistuis kyl täälläkin, harmi ettei oo turkinpippureita...prkl

Salmari on helvetin hyvää, kunhan sillä ei vaan alottele. Yks hujaus sillon tällön, niin avot! Tai samahan se on millä alottelee, kunhan jollakin vaan. Ja sun tapauksessas mä jättäisin kokonaan nukkumatta. Sitten sitä vasta sekasin on jos meinaa parin tunnin unet ottaa.
 

BattleHymn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Liverpool FC
Kopteri kirjoitti:
Ihme tenuja.

Nallelimsalla mennään täälläpäin. BOndinkin kytkin jo pois häiritsemästä.


Pärkkele, tääl mitään tenuja ole. Hmm, nallelimsa ja vodka, ei kai sekään pahaa ois?! Ihmettelinkin jo et mitä Bondille tapahtu mut syyhän selviää tossa, eli kytkit Bondin pois...
 

BattleHymn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Liverpool FC
Jarner kirjoitti:
Salmari on helvetin hyvää, kunhan sillä ei vaan alottele. Yks hujaus sillon tällön, niin avot! Tai samahan se on millä alottelee, kunhan jollakin vaan. Ja sun tapauksessas mä jättäisin kokonaan nukkumatta. Sitten sitä vasta sekasin on jos meinaa parin tunnin unet ottaa.

Joo, eihän pelkästä salmarista kukaan itteensä känniin juo, tai en minä ainakaan, koska sit tarvis halailla pyttyä seuraava pvä. Kyl kai se on pakko koko yö nautiskella, ja suorittaa "tehtävä" samoin silmin.
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Voi vittu, täälläki oliki vaan jotain nallelimsoja paikalla.
Just tein täyden kupillisen 80% Viru Valgeesta ja Jaffasta. Samalla hetkellä kissa tuli puskemaan jalkoja ja samalla ajatteli puskea ton kupinki nurin. Eli ei sais juoda enää vai? Vai mitä se sillä tarkotti. Joka tapauksessa, varmaan pidetään sitä kuppia lattialla. isä vaan opetti aikoinaan, että pöydän alla pidetään eväitä.
 

BattleHymn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Liverpool FC
Kuppi nurin...heh...

Ei muuta ku uus paukku nenän eteen ja meno jatkuu. Ja sen vanhan lasin voi hyvin jättää sinne lattialle, korjaat sit aamulla pois. Jos kissa ketutti se et ei saanu omaa osaansa, ite juot vaan kaiken. Mulla kissa kävi paskalla ja sai taas vuosisadan hepulin.

Mut lisää viinaa, kyl tää tästä.

Ps. Ai niin ja se nallelimsan juojahan on tietenkin joku Ilves-fani...ei mikään yllätys!
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
BattleHymn kirjoitti:
Kuppi nurin...heh...

Ei muuta ku uus paukku nenän eteen ja meno jatkuu. Ja sen vanhan lasin voi hyvin jättää sinne lattialle, korjaat sit aamulla pois. Jos kissa ketutti se et ei saanu omaa osaansa, ite juot vaan kaiken. Mulla kissa kävi paskalla ja sai taas vuosisadan hepulin.

Heh, näin pääs käymään joo. Uutta mukia toki, eihän täsä selvinpäin jaksa istua. Mut toi kissa on sen verta arvaamaton tapaus, että oli pakko pyykästä noi lattiat. Olis helposti menny lipittämään ne yön aikana siitä ja aamulla oliski ollu sitte pytyllä sekä isäntä, että kissa. :D
No joo, näillä mennää. Josko salmaria välillä. Mitäs muut juopi? muuta kun nallelimsaa.
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
BattleHymn kirjoitti:
Tääl menee se greippilimsa ja Finladia vodka. Ja ne on nuo Ilves-fanit jotka yrittää sokerihumalaa nallelimsalla. =)

Joo, onhan siinä oleellinen ero toki =) Hyvä että edes siellä on homma hallussa!
 

BattleHymn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Liverpool FC
Ai perkele, olin ihan unohtanu koko homman sattana. Täshän joutuu kohta sulkeen pullon korkin ja menemään kuitenkin nukkumaan prkl.

Exältä tuli viesti, et kai muistat sit et haet tytön huomenna, kun hänellä on menoa... voihan vinetto!!!!

Noh, jos sitä nyt viel muutaman paukun tekis.
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
BattleHymn kirjoitti:
Ai perkele, olin ihan unohtanu koko homman sattana. Täshän joutuu kohta sulkeen pullon korkin ja menemään kuitenkin nukkumaan prkl.

Exältä tuli viesti, et kai muistat sit et haet tytön huomenna, kun hänellä on menoa... voihan vinetto!!!!

Voihan helevetti. Ei se helppoo sitte aina oo sielläkään! Noo, on kai ne siinäki puolensa =)
BTW, löyty konjakkipullo ja kun on vielä kuubalaisia sikareitakin, niin tästähän tulee kunnon yö!
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No joo. Tuli oltua nyt alkuvuodesta useita päiviä ihan vaan selvinpäin. Hitto kun kaverit rupes jo parikin kertaa vitsailee mulle kun en lähtenyt niiden kans baareihin. Itte ne kuitenkin on sellaisia feikkiryyppääjiä, "en mä nyt tänä vkl ryyppää kun mä join viime viikonloppuna", siis täh.. ainakin kuus siideriä, joojoo.. Teki mieli sanoa niille että juokaa ittekkin vuoden 365 päivästä vähintään 250, ja tulkaa sitten uudestaan vitsailee.

No ei tässä nyt paljoa kannattais mulla vitsailla kun ittelläni on lasissa jotain omena&vanilja likööriä. Mä maistoin jossain joskus kauan aikaa sitten jotain omenalikööriä, ja mun muistaakseni se oli hyvää. Pitkään oon miettinyt että katsoisin alkosta jonkun vastaavan pullon, ja nyt ostin tän, mutta tää maistuu joltain makeutusaineilla kyllästetyltä sokerihuurretulta siirapilta.

Ei mulla tänäänkään ollut tarkoitus ottaa, mutta toi äsken telkusta tullut Bondi pisti hieman ärsyttämään. Siis kyllähän se naisia kaataa sänkyyn jne, mutta miksi ihmeessä se silleen tunteilee niiden kanssa. Pistäis vaan suoraan nirrin pois jos nainen on vihollinen, eikä vetkuilis tolleen kuin nynnyt. Siis joskus penskana mä tykkäsin kovastikkin Bondeista, ja varsinkin niistä vanhimmista. Ei kait ne nyt niin paljon erilaisia voineet olla.

Siitäkin piti kirjoittaa kun monet kehuskelevat juovansa 80% viinoja. Jos sen kuitenkin sekoittaa limun yms. kanssa, niin eikös se oo lähes sama juttu käyttääkö "normi" noin 40% viinaa ja pistää sitä vaan puolet enemmän. No joo, tavallaanhan siinä samassa määrässä lantrattua kamaa on limsaa suhteessa hieman enemmän, mutta se nyt ei oo niinkään iso juttu. Onko se jotenkin hurjempi juttu jos on sekoittanut 80% viinaa kuin esim 40%, siis jos lopulta lasissa on saman vahvuista matskua?

No nyt taas kaadoin lasiin normi viinapaukun. Mä tein tavallaan ööö.. "uudenvuodenlupauksen", että hieman vähennän alkoholin kulutusta, tai oikeastaan enemmänkin että vaihdan halvat kaljat ja viinat (viskit, rommit yms) hieman kalliimpiin, ja juon niitä siis hieman harvemmin ja varsinkin hillitymmin. Kaapissa on nyt kuitenkin leijonaa, joten juon tätä hieman pois. Lantrinkina tää toki menettelee normikavereille, jotka ei arvosta hyvän päälle.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Toista päivää tässä kalsarikännäilen... Ei siinä muuten, mut on ollu ihan vitun hauskaa, eikä emäntäkään ole, ainakaan myönnä olevansa, hirveän pahana:)

Nyt seuraavaa viskikolaa huiviin, anopin joululahjaa tässä tuhoan:)
 

Aatos

Jäsen
Sir von Aulis kirjoitti:
Toista päivää tässä kalsarikännäilen... Ei siinä muuten, mut on ollu ihan vitun hauskaa, eikä emäntäkään ole, ainakaan myönnä olevansa, hirveän pahana:)

Nyt seuraavaa viskikolaa huiviin, anopin joululahjaa tässä tuhoan:)

Terveisiä sinne eteläiseen kalastajakylään täältä Keski-suomen ruuhkista;)

Kalsarit on päissään, joten kai tässä kännissä ollaan. Tää on huippua, ei paina työt, ei Ilveksen häpeällinen tappio Lukosta. Ainoa mikä painaa on humala. Talo on hiljaa, emäntä nukkuu, kuin myös lapset. Viikko vielä töistä lomaa..jeeeee.

Laitan soimaan kuulokkeista The Clashia, rytmi yhtyy olooni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös