Pelisilmätön
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- ILVES
Kopteri kirjoitti:Kas, muitakin samoissa puuhissa. Kai sille voi ottaa.
Kato, tuttuja liikenteessä. Otetaan tällekin.
Kopteri kirjoitti:Kas, muitakin samoissa puuhissa. Kai sille voi ottaa.
Jarner kirjoitti:Musta jotenki tuntuu, että aika helvetin yksinäinen olo täsä ketjussa tänään :D
Mielikuvitushahmo kirjoitti:Crockett's theme on vielä kovempi.
Kopteri kirjoitti:Halataanko?
BattleHymn kirjoitti:Salmari maistuis kyl täälläkin, harmi ettei oo turkinpippureita...prkl
Kopteri kirjoitti:Ihme tenuja.
Nallelimsalla mennään täälläpäin. BOndinkin kytkin jo pois häiritsemästä.
Jarner kirjoitti:Salmari on helvetin hyvää, kunhan sillä ei vaan alottele. Yks hujaus sillon tällön, niin avot! Tai samahan se on millä alottelee, kunhan jollakin vaan. Ja sun tapauksessas mä jättäisin kokonaan nukkumatta. Sitten sitä vasta sekasin on jos meinaa parin tunnin unet ottaa.
BattleHymn kirjoitti:Kuppi nurin...heh...
Ei muuta ku uus paukku nenän eteen ja meno jatkuu. Ja sen vanhan lasin voi hyvin jättää sinne lattialle, korjaat sit aamulla pois. Jos kissa ketutti se et ei saanu omaa osaansa, ite juot vaan kaiken. Mulla kissa kävi paskalla ja sai taas vuosisadan hepulin.
Jarner kirjoitti:. Mitäs muut juopi? muuta kun nallelimsaa.
BattleHymn kirjoitti:Tääl menee se greippilimsa ja Finladia vodka. Ja ne on nuo Ilves-fanit jotka yrittää sokerihumalaa nallelimsalla. =)
BattleHymn kirjoitti:Ai perkele, olin ihan unohtanu koko homman sattana. Täshän joutuu kohta sulkeen pullon korkin ja menemään kuitenkin nukkumaan prkl.
Exältä tuli viesti, et kai muistat sit et haet tytön huomenna, kun hänellä on menoa... voihan vinetto!!!!
BattleHymn kirjoitti:Ja ne on nuo Ilves-fanit jotka yrittää sokerihumalaa nallelimsalla. =)
Kopteri kirjoitti:Samalla asialla ollaan kuitenkin.
Sir von Aulis kirjoitti:Toista päivää tässä kalsarikännäilen... Ei siinä muuten, mut on ollu ihan vitun hauskaa, eikä emäntäkään ole, ainakaan myönnä olevansa, hirveän pahana:)
Nyt seuraavaa viskikolaa huiviin, anopin joululahjaa tässä tuhoan:)