Kalsarikänniketju

  • 5 248 100
  • 66 705

Kettumainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
EDIT: Toki sitten jos haluaa vähän parempaa rauchbieriä eli savuolutta niin Alkosta löytyy Aecht Schlenkerla Rauchbier -merkkisiä olusia jotka pieksee tuon paremmankin Korpisavun ihan heittämällä.

Se oli just toi Schlafen...juttu mitä kaverini suositteli. Sitten kun en nimeä muistanut niin ostin Karhua. Baarissakin olen hirveän huono muistamaan mitään alkoholijuomien nimiä. Siksi tilaan aina joko ison oluen tai lonkeron. Välillä hurjastelen siiderin.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Se oli just toi Schlafen...juttu mitä kaverini suositteli. Sitten kun en nimeä muistanut niin ostin Karhua. Baarissakin olen hirveän huono muistamaan mitään alkoholijuomien nimiä. Siksi tilaan aina joko ison oluen tai lonkeron. Välillä hurjastelen siiderin.

Minä kyllä muistan, mutta kun perkele meikäläisellä tuo alkoholi ensimmäiseksi suunnistaa sinne puhekeskukseen ja saa puheen sammaltamaan niin joudun minäkin tyytymään baarissa aina yksinkertaisiin vaihtoehtoihin.
 

Kettumainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mikään ei ole muuten maukkaampaa kuin extemporee-kännit. Eli silleen, että yks vielä ja sitten nukkumaan...maistuupa muuten hyvälle, jos sitä yhden vielä...noh tämä vielä...Kaikkihan sen tietää, että jos ostat itsellesi ison säkin karamelliä herkuttelua varten, niin eihän se niin hyvältä maistu kuin, että kaverin karamellejä maistelet sillä mielellä, että enhän minä nytten...
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Minä kyllä muistan, mutta kun perkele meikäläisellä tuo alkoholi ensimmäiseksi suunnistaa sinne puhekeskukseen ja saa puheen sammaltamaan niin joudun minäkin tyytymään baarissa aina yksinkertaisiin vaihtoehtoihin.

Tätähän on sielmailtu täälläkin kun savunmakua haluaa. Hävisin vedon kaverille ja piti tarjota olut, hänestä liikaa savun makua. Minusta paras savunmakuinen olut. Mutta en minä kyllä noista mitään tiedä.
 

Kettumainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Minä kyllä muistan, mutta kun perkele meikäläisellä tuo alkoholi ensimmäiseksi suunnistaa sinne puhekeskukseen ja saa puheen sammaltamaan niin joudun minäkin tyytymään baarissa aina yksinkertaisiin vaihtoehtoihin.

Sama vika Rahikaisella. Viimeistään yhden jälkeen en uskalla lähteä tilaamaan mitään erikoisia uloslentämisen pelossa. Vaikka kiltti ja siisti olen oikeasti.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sama vika Rahikaisella. Viimeistään yhden jälkeen en uskalla lähteä tilaamaan mitään erikoisia uloslentämisen pelossa. Vaikka kiltti ja siisti olen oikeasti.

Se muuten vituttaa oikein itseäänkin kun tietää että ei ole yhtään humalassa ja tiedostaa itsekin että kieli sammaltaa silti ihan vitusti. Sitten yrität vaan artikuloida mahdollisimman selvästi että saisit sanottua asiasi.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Öriöri. Peter Worrell täällä taas riehuu teidän kaikkien iloksenne ja suruksenne! Kippis ja kulaus. Musiikkia laittelen tulille, kun tuli tuossa äsken MTV:tä katseltua.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Röhvääminenhän se on kaikkein parasta. Kun melkein turpalaulu raikaa, mutta silti seikkailee turvallisilla vesillä... Tietämättä aamunsa olinpaikkaa.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Öriöri. Peter Worrell täällä taas riehuu teidän kaikkien iloksenne ja suruksenne! Kippis ja kulaus. Musiikkia laittelen tulille, kun tuli tuossa äsken MTV:tä katseltua.

First and last sammaan aikaan. Heleppo se on kun muualta vinkkejä kattelee. Mutta lopulta terse Worrellillekin.
 

Kettumainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Se muuten vituttaa oikein itseäänkin kun tietää että ei ole yhtään humalassa ja tiedostaa itsekin että kieli sammaltaa silti ihan vitusti. Sitten yrität vaan artikuloida mahdollisimman selvästi että saisit sanottua asiasi.

Juu, ja vuosia olen jo koittanut olla humalassa ylikorostuneen selvästi artikuloiva, ja minulla on tunne, että kaverit kokee minut tylsäksi. Tämä on pikkuhiljalleen johtanut siihen, että annan itseni vapaasti sössöttää.

Tämä on joku geenijuttu. Velimies aikanaan harjoitteli monasti Hovin vessassa "läheks tanssiin", mutta kusi kuitenkin hakuvaiheessa.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ootte liian kilttejä. Joskus pitää röhvätä.

Joo, ei katsos mahda mitään kun on kiltti luonnostaan... Mutta katsos kun se ongelma onkin siinä että ei ole yhtään röhväyskunnossa mutta silti on vaikeuksia saada asiansa perille ja tilattua juomaa että pääsisi siihen röhväyskuntoon.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Öriöri. Peter Worrell täällä taas riehuu teidän kaikkien iloksenne ja suruksenne! Kippis ja kulaus. Musiikkia laittelen tulille, kun tuli tuossa äsken MTV:tä katseltua.

No tervehdys Andreas! Vai oliko se Peter, on niin helppo sekoittaa aina teidät.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Silmälasinimimerkin muistan fiksuksi mieheksi - kuinka olet tänne paheiden tielle ajautunut. Yö pimenee, mutta laulu ja tanssi eivät tänään lakkaa ihan heti. Olemme matkalla manalaan, mutta hitaasti, niin hitaasti.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Joo, ei katsos mahda mitään kun on kiltti luonnostaan... Mutta katsos kun se ongelma onkin siinä että ei ole yhtään röhväyskunnossa mutta silti on vaikeuksia saada asiansa perille ja tilattua juomaa että pääsisi siihen röhväyskuntoon.

Kyllä ne myy, kunhan rahaa löytyy, heh. Hieno kaveri muuten sinäkin, en ole vain sitä "ääneen" sanonut täällä.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Silmälasinimimerkin muistan fiksuksi mieheksi - kuinka olet tänne paheiden tielle ajautunut. Yö pimenee, mutta laulu ja tanssi eivät tänään lakkaa ihan heti. Olemme matkalla manalaan, mutta hitaasti, niin hitaasti.

Pimeneekö se tosiaan sielläkin? Luulin, että Kuopio on kirottu ja vain täällä synkistellään.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Silmälasinimimerkin muistan fiksuksi mieheksi - kuinka olet tänne paheiden tielle ajautunut.

Hyvä sitä on paheitakin välillä harrastaa, kun ei vaan anna pääasialliseksi työksi luiskahtaa. Onneksi löytyy varoittavia esimerkkejä sen verran että osaa vähän varoa...
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Pimeneekö se tosiaan sielläkin? Luulin, että Kuopio on kirottu ja vain täällä synkistellään.

Vain perjantaisin. Viikolla aurinko porottaa niin perkeleesti, että kaupassakin sanon olutlastini kanssa jotta lotnamoro. Sitten herkeän, havaitsen kassatädin perin hekumalliseksi ja tiedustelen häneltä kymmenen vuorokauden säätä.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Vain perjantaisin. Viikolla aurinko porottaa niin perkeleesti, että kaupassakin sanon olutlastini kanssa jotta lotnamoro. Sitten herkeän, havaitsen kassatädin perin hekumalliseksi ja tiedustelen häneltä kymmenen vuorokauden säätä.

Jos Pena ois myyjänä, niin luultavasti sanoisi, että sinusta uskomme olevan hyötyä HIFK:lle, joten sinun paikka on HIFK:n ykkösketjussa.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mutta minäpäs taidan tästä poistua uneksimaan paremmasta huomisesta. Öitä!
 

Kettumainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Monasti olen ollut ehkä farkkushortseilla kirjoittelmassa tänne, mutta nyt on ehdat kalsongit jalassa.

Kyllä kalsarit on jees, varsinkin talvella. Jumalauta se vituttaa muutamassa promillessa seistä taksijonossa, vaikkapa Helsingin rautatieasemalla, jossa jono ei etene koskaan millään.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Terve ruskee ohraneste jne. Aleksis Kivi on muuten ameriikaksi Oliver Stone.

Kaikki tälle illalle ostamani kolmoskaljat oon nyt juonut, mutta äsken aukaisin ensimmäisen ykköskaljan. Ei saa nauraa. Eilen kokeilin ensimmäistä kertaa tätä kikkaa ja se toimi. Oon pistänyt merkille, että loppuillasta juon kaljatölkit tosi nopeasti, ja sen takia sitten seuraava päivä menee sängyn pohjalla. Jotain tekee kuitenkin mieli juoda. Hassua. Tää ykköskalja (2.8%) on kuitenkin 62% kolmoskaljasta (4.5%), eli kolme tällaista vastaa melkein kahta tavallista. Mitä helvettiä mä oikein höpöttelen. Pari iltaa sitten mä join kaljojen loputtua puolen litran karpalomehun. Siis sellaisen lasipullossa olevan, jossa on sekoitussuhteena 1:4 tai 1:5. Ja toi oli vielä 100% karpaloa, toisin kuin esim. ne marlin vastaavat litkut.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Pete tuli paikalle ja pisti melkoisen runon, meni hetki ennen kuin käsitin, mutta sen jälkeen kaikki on ollut sulankirkasta lunta. Soljuvaa, juurevaa, kuin keskikesän taivaan kirkas sini. Niin, se runoudesta, nyt sitä viinasta sitten, saatana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös