Kalsarikänniketju

  • 5 246 925
  • 66 704
Ka, pikainen oli Blue J:n visiitti kapakkain syövereihin.
Toivoa sopii, jot'ei ollut tarpeen turvautua tikareihin.

Täällä tiirailtu Laxin ja Evilän ponkkua.
Tullut juotua yhtään ei lonkkua.

Vaan on kitusiin virrannut olut Laitilan.
Kouraan, suulle, kaadan.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
jumankekka että voi olla kuuma talossa, jossa ei ole minkäänlaista jäähdytystä. Olisi pitänyt pysyä oman kartanon viileydessä eikä lähteä suihkimaan poikin Suomea tällaisella kelillä..
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tunteja meni vähän, aikaa sitäkin enemmän. Vältin pahimman hulluuden, mutta entistä paremmin tunnen ympäristöni viiripäät. En tarvitse enää tikaria.
 

passenger

Jäsen
Olen tässä koko illan pidätellyt itseäni ja ajatellut viettää illan kuivin suin. Kaverin yksi kysymys ja se oli siinä, pieleen meni siis selvistely. Mukamas kaupungin parasta olutta tässä nyt sitten maistellaan ja kuuntelussa Kuusumun Profeetta.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Huh huh. Ei voi kuin ihmetellä kaverin säkää. Kolmesti voittanut ilmaisissa arvonnoissa noin vuoden sisään. Ensin tuli kahden hengen matka New Yorkiin, sitten kahden hengen matka Saksaan lätkän mm-kisoihin viiden tähden hotellissa ja viimeisimpänä vielä noin 500 euron kannettava tietokone. Ei voi käsittää.

Kippistän oluen tälle kaverille.
 

passenger

Jäsen
Ah. Sanailusi oli liian nokkelaa molemmille humaltuneille aivosoluilleni.

Ei tämä kyllä taatusti ole minkään kaupungin parasta olutta. Tulipa mieleeni että eipä olekaan tullut kotosalla alkoholia juotua viime aikoina, jatkoja lukuunottamatta. Porin Jazzit olivat ja menivät ravintolatiloissa oleskellen puolisentoista viikkoa. Raskasta kunnolle ja lompakolle.

Täälläpäs on yllättävän hiljaista muuten tänäpä, viime päivien kalsarienpaukutteluun verraten.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Siis hetkinen nyt. Vasta tokenin elämään. Ja tajusin että joku lähibaarin random-juoppo osti minulle synttärilahjaksi muovikassillisen olutta. Eipä hullumpaa.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Siis hetkinen nyt. Vasta tokenin elämään. Ja tajusin että joku lähibaarin random-juoppo osti minulle synttärilahjaksi muovikassillisen olutta. Eipä hullumpaa.

Toivottavasti ei ollut mitään tavallista köyhien kuraa vaan ehtaa tavaraa, kuten tämä tässä.

Niin ja onneksi olkoon vanhenemisen johdosta.

Pyydän anteeksi selväpäistä huuteluani tuttuihin pöytiin, poistun taka-alalle häpeämään.
 

passenger

Jäsen
Olen jo ylittänyt tämän meidän normipitkätukkien kuolemaiän ja vielä porskutan.

Kissalle myös kiitoksia.

Samoin on ylitetty tämä myyttinen ikä, nyt ei enää jännitä. Carlsbergit vaihdeltu kuivahkoon siiderimäiseen juomaan. Ja Kuusumun Profeetat vaihtui Anita Laneen.

Kismittää nyt etten ostanut savukkeita kaupasta. On tullut oltua selvinpäin ilman tupakkaa ja tänäänhän ei pitänyt juua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös