Kalsarikänniketju

  • 5 248 121
  • 66 705

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Jatkoaika valloittaa maailman. Paikallisesta legendaarisesta kuppilasta tämä viesti, mutta kohta oian äkkiä kotiin munasilleen. Eiku kalsarisilleen.
 
Itse en ole jaksanut osallistua juuri lainkaan Ässäpuolen keskusteluun, kun ei ole mitään uutta sanottavaa siellä oikein kenelläkään. Samaa vääntöä kesästä toiseen.

Huomaapi, että kauden päättymisestä on jo kulunut hyvä tovi, uusia soppareita ei ole solmittu tai ainakaan kerrottu ja aiheet ovat vähissä. Tikusta asiaa ja sitä rataa.

Vaan, onpa taasen kämpässä kuuma. Tuuletinkin olisi, vaan nyt otetaan matsia kuumuuden kanssa. Tana.
 

Hextall

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sunderland, NHL
Stadilaispelle on Oulunjärvellä mökillä, laiturilta on pakko macillä tämäkin viesti laittaa.. Uikkarit jalassa, jeeeee Sonera 3gggggg! ja Olutta hörps!
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Joo, sanon minä vaikka olenkin vähäpuheinen.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
KKK menettää täysin arvonsa kaiken maailman baareista lähetettyjen viestien takia. Oman baari"viestini" lähetinkin sellasesta pikkupaikasta, jota ei taida löytyä edes Hervannasta. Ja liian nörtti olen sanomaan paikan nimen. No nyt tuokin on sanottu ääneen.

Aito alkuperäinen ajatus oli vetää kännit kotona ja jos yksin niin plussaa. Kaupassa sai käydä hakemassa äkkiä lisää, kunhan ei poikkea paikalliseen matkalla. Minä en tietysti ole se, joka päättää miten täällä pitää toimia, siitä päättää ketjun supersankarit ja muut konkarit.

Aika rankka kirjoitus tästä tuli, vaikka ajattelin vain kertoa, miten mukavia ihmisiä Jatkoaikaan kirjoittaa.

Edit. Juuri tänään "väärin" toimineita ei ollut tarkoitus tuomita, vaan noin yleisesti ketjun viesteihin. JuuJuu, väärin tein minäkin.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Muutaman keskikuran ja savukkeiden voimin menee tää perjantai-ilta, ei jotenkin inspiroi enempään tai baari-ilotteluun. Meinasin kirjottaa jotta loppu-ysärin biisejä kuunnellessa -ei sillain että erityisesti aikaa muistelisin- mutta osa on vähän tuoreempia. Ohan näitä yhden, kahden hitin ihmeitä kuten Where do we go from here, In the meantime, Peaches, 74-75.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kuollutta se oli jo ennen minun viestiä. No eikä ollut, mutta älkää lopettako tähän. Ostan löysemmän pipan. Niin ja anteeksi.
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Aito alkuperäinen ajatus oli vetää kännit kotona ja jos yksin niin plussaa. Kaupassa sai käydä hakemassa äkkiä lisää, kunhan ei poikkea paikalliseen matkalla.

Joten miksei joku nerokas laittaisi KK-ketjua - KänniKetjua. Itse olen pari kertaa syyllistynyt ketjuun kirjoittamaan ns. baarikuntoa hakiessani, mutta tällä kertaa olen kotona yksin ja juon olutta tietokoneen äärellä. Karhun Korpisavua, jota satuin löytämään S-marketista. Saisihan vahvempaa Korpisavua alkosta, mutta vajaa 2e/plo en kyllä ala oluesta maksamaan. Spotify tykittää tällä hetkellä kasariklassikoita, juuri nyt soittolistalta pärähti soimaan Skid Row - Monkey Business.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuo kaupoissa myytävä Korpisavu ei vaan ole mistään kotoisin ainakaan minun mielestäni, vaan tuo Alkossa myytävä versio hakkaa tuon ihan 6-0. Minä siirryin jo aiemmin illalla jäykempiin, helvetinmoinen homma oli muuten kuoria Absolut-pullo sellaisen nahkakortongin sisältä. Mutta mitäpä sitä ei parin paukun eteen tekisi.
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Tuo kaupoissa myytävä Korpisavu ei vaan ole mistään kotoisin ainakaan minun mielestäni, vaan tuo Alkossa myytävä versio hakkaa tuon ihan 6-0. Minä siirryin jo aiemmin illalla jäykempiin, helvetinmoinen homma oli muuten kuoria Absolut-pullo sellaisen nahkakortongin sisältä. Mutta mitäpä sitä ei parin paukun eteen tekisi.


Meikäläisen makuun kaupan Korpisavukin käy erinomaisesti, alkon tiukempi setti kylläkin on savuisempi ja "tummemman" makuinen, eli ehkä hivenen parempi. Voitto alkon tuottelle ei ole ihan 6-0, mutta sanotaan 3-1. Totta muuten turiset tuon nahkapullon kanssa! Kaverini varpajaisissa revittiin tuota niitti/nahkahirvitystä pois absolut-vodkan päältä varmaan 20 minuuttia, tosin promilleja oli veressä vähintään pari. Mistähän sattuikin, että juuri ruotsalainen vodkanvalmistaja vetäisee pullon päälle kireän nahka-asun?
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Niin, hyvä Tiuke, ovat ihmiset jopa liikkuvaisia toisinaan. Minäkin tuolla lähibaarissa piipahdin vaikka ketjun alkuperäissäännöt hyvin tunnenkin. Vaan vitut päätin välittää siitä, nyt on kalsarikänni asian nimi.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Niin, hyvä Tiuke, ovat ihmiset jopa liikkuvaisia toisinaan. Minäkin tuolla lähibaarissa piipahdin vaikka ketjun alkuperäissäännöt hyvin tunnenkin. Vaan vitut päätin välittää siitä, nyt on kalsarikänni asian nimi.

En minä mitään näistä tiedä, minä olen vain töissä täällä.
 

Kettumainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tuo kaupoissa myytävä Korpisavu ei vaan ole mistään kotoisin ainakaan minun mielestäni, vaan tuo Alkossa myytävä versio hakkaa tuon ihan 6-0.

Tuota kaupan savukaljaa joskus tissuttelin sikspäkillisen ja ei se oikein mulle iskenyt, vaikka kotipöntössä tykkää kaikenlaisia lihajuttuja savustella, mutta ei kaljaan...Eräs hyvä ystäväni, joka on lähes puoliammattilainen oluenmaistelija, suositteli savukaljaa, mutta tämä taisi olla Alkon tuotteita.

Mutta ei korpisavua Kettumaiselle.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Joo, se Alkon Korpisavu on ihan eri tuote kuin kaupan Korpisavu. Mutta minä nyt yleensäkin pidän nelosesta enemmän kuin gebardista joten voi johtua siitäkin että tykkään enemmän tuosta tanakammasta versiosta. Mutta minusta siinä maistuu se savu enemmän kuin tuossa marketversiossa.

EDIT: Toki sitten jos haluaa vähän parempaa rauchbieriä eli savuolutta niin Alkosta löytyy Aecht Schlenkerla Rauchbier -merkkisiä olusia jotka pieksee tuon paremmankin Korpisavun ihan heittämällä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös