Joo, sanon minä vaikka olenkin vähäpuheinen.
Hienoa. Nopeasti korjaa linkkiin kuvaus ettei tule bannia.
Aito alkuperäinen ajatus oli vetää kännit kotona ja jos yksin niin plussaa. Kaupassa sai käydä hakemassa äkkiä lisää, kunhan ei poikkea paikalliseen matkalla.
Tuo kaupoissa myytävä Korpisavu ei vaan ole mistään kotoisin ainakaan minun mielestäni, vaan tuo Alkossa myytävä versio hakkaa tuon ihan 6-0. Minä siirryin jo aiemmin illalla jäykempiin, helvetinmoinen homma oli muuten kuoria Absolut-pullo sellaisen nahkakortongin sisältä. Mutta mitäpä sitä ei parin paukun eteen tekisi.
Niin, hyvä Tiuke, ovat ihmiset jopa liikkuvaisia toisinaan. Minäkin tuolla lähibaarissa piipahdin vaikka ketjun alkuperäissäännöt hyvin tunnenkin. Vaan vitut päätin välittää siitä, nyt on kalsarikänni asian nimi.
Tuo kaupoissa myytävä Korpisavu ei vaan ole mistään kotoisin ainakaan minun mielestäni, vaan tuo Alkossa myytävä versio hakkaa tuon ihan 6-0.
EDIT: Toki sitten jos haluaa vähän parempaa rauchbieriä eli savuolutta niin Alkosta löytyy Aecht Schlenkerla Rauchbier -merkkisiä olusia jotka pieksee tuon paremmankin Korpisavun ihan heittämällä.
Se oli just toi Schlafen...juttu mitä kaverini suositteli. Sitten kun en nimeä muistanut niin ostin Karhua. Baarissakin olen hirveän huono muistamaan mitään alkoholijuomien nimiä. Siksi tilaan aina joko ison oluen tai lonkeron. Välillä hurjastelen siiderin.
Minä kyllä muistan, mutta kun perkele meikäläisellä tuo alkoholi ensimmäiseksi suunnistaa sinne puhekeskukseen ja saa puheen sammaltamaan niin joudun minäkin tyytymään baarissa aina yksinkertaisiin vaihtoehtoihin.
Minä kyllä muistan, mutta kun perkele meikäläisellä tuo alkoholi ensimmäiseksi suunnistaa sinne puhekeskukseen ja saa puheen sammaltamaan niin joudun minäkin tyytymään baarissa aina yksinkertaisiin vaihtoehtoihin.
Sama vika Rahikaisella. Viimeistään yhden jälkeen en uskalla lähteä tilaamaan mitään erikoisia uloslentämisen pelossa. Vaikka kiltti ja siisti olen oikeasti.
Sama vika Rahikaisella. Viimeistään yhden jälkeen en uskalla lähteä tilaamaan mitään erikoisia uloslentämisen pelossa. Vaikka kiltti ja siisti olen oikeasti.