Kaikenlaisia ketjujahan täällä on, mutta luovutan vasta silloin kun minulta ei enää kysytä henkilöpapereita kaupassa. Toivoo nimim. 29 v, jolta kysyttiin tänään olutta ostaessa pahveja...
Maksoitko kortilla?
Käteisellähän minä tällä kertaa yritin...
Susimies;3255574Ei ne ikää kattonu vaan sitä et oliko kortti siun nimellä vai varastettu" Et kai sitä joltain rosvolt näytti.[/QUOTE kirjoitti:Maantierosvontyylinen parta on jälleen työn alla, yksikään kaupan myyjä tai muu vastaava ei tule loppuvuotena minua ali-ikäiseksi luulemaan. Shaatana, lihotan itseni jopa 70 kiloon. Niclas Hedberg jää kohta varjooni, nostan penkistä 50 kiloa ja Chuck Norris katsoo jalanjälkiäni kumartaen syvään.
Vittu näitä saatanan pakastepitsoja! Täyte puolijäässä ja pohja palanut näkkileiväksi. Mutta spermaa myyviä kurdeja en ennää rahoita. piste. Onneks on kylmää Jalmaria ja sinitölkkistä natsi-siwakaljaa.
Joopa joo.
Täällä olen. Tyhjän päällä. Säkin olit ja niin hyvin meillä oli. Sitten sä lähdit pois. Nyt mulla on vain tyhjyys ja masennus. Sä et nähnyt minun sisintäni. Nyt ehkä näkisit, jos täällä olisit.
Kossua lisää ja kolaa. Anteeks.
Itse tilasin tänään eräästä karvakäsiliikkeestä pizzan. Oli totutun hyvää. Jäipä pari siivua aamuksikin. Mikäs sen parempaa. Itse tykkään aamulla syödä kylmänä pizzaa. Mitä tuohon Lidlin sinitölkkiseen kaljaan tulee niin itse en pahemmin siitä perusta. Siinä on jokin erikoinen sivu-/jälkimaku... Toki nyt sekin tuote menisi sillä itselläni on viimenen kalja menossa. Kai se pitää nukkumaan mennä kohta puoliin.
Joopa joo.
Täällä olen. Tyhjän päällä. Säkin olit ja niin hyvin meillä oli. Sitten sä lähdit pois. Nyt mulla on vain tyhjyys ja masennus. Sä et nähnyt minun sisintäni. Nyt ehkä näkisit, jos täällä olisit.
Kossua lisää ja kolaa. Anteeks.
Onko vittumaisempaa tilannetta?
Itse olen vain muutaman bissen kotona juonut, mutta muija tulee baarista niin räkäkännissä, että joudun auttamaan eteisestä vuoteeseen kuin pikkulapsen.
Onko vittumaisempaa tilannetta?
Itse olen vain muutaman bissen kotona juonut, mutta muija tulee baarista niin räkäkännissä, että joudun auttamaan eteisestä vuoteeseen kuin pikkulapsen.
Itkin hetken. Ehkä se purkautui tähän. Loirin Lapin kesä on ihan hyvä biisi kyllä.
Panohommia,ei tarvinne ees paljoa lämmittää..:D
Täällä on tasan yksi hairhand-pizzeria, eli Corner´s, mistä meikäläinen suostuu ostamaan. Mut se menee niin aikaisin kiinni, ettei sieltä saa kännipitsaa. Itse pidän kyllä Noplelanerista vai mikä lie, paljonkin. Ainoa olut, mikä Natsi-sivasta toimii.
Monesti se itku helpottaa,oon sen huomannu..Loiri on kyl hieno mies.