Kalsarikänniketju

  • 5 249 376
  • 66 712

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ja minä kun luulin Eviliä älykkääksi, auktoritteeteja kunnioittavaksi tyhmänjohtajaksi, kuten muitakin. Mun illuusio karisee, annoin jo Devilshomman anteeksi, nyt pitää miettiä.
Njäh. Minä OLEN se auktoriteetti; en helvetissä kumarra ketään vain siksi että sillä on enemmän rautaa takinkauluksessa.

Devilshomman anteeksi? Sehän on minussa kuin luu jalassa. Annatko ison nenänikin anteeksi, sekin on pysyvä haitta?
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Njäh. Minä OLEN se auktoriteetti; en helvetissä kumarra ketään vain siksi että sillä on enemmän rautaa takinkauluksessa.

Devilshomman anteeksi? Sehän on minussa kuin luu jalassa. Annatko ison nenänikin anteeksi, sekin on pysyvä haitta?

Nenähän on vain plussaa, ei tartte kinnasta ottaa talvella kun nokkaa pyyhkii. Mutta tuo Devilshomma, ei saatana, suht fiksun ja hauskan oloinen mies (poislukien intin harhaluuloja) kannattaa niin tylsää ja vittumaista joukkuetta.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mie olen katsos oikeasti itsekin tylsä ja vittumainen. Kunhan huvitan itseäni esittämällä fiksua ja mukavaa.
 

Susimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa,Toronto Maple Leafs,Westghost,Ghostbusters
Nenähän on vain plussaa, ei tartte kinnasta ottaa talvella kun nokkaa pyyhkii.

Ison nenän kanssa kannattaa vaan varoa ettei käy niinkuin Klunssilalle

Jaahas,kolmas ilta sama kaava.Muut nukkumaan ja itte koneelle kalsarit jalassa kaljottelee. Synttäritkin oli eilen joten kai tässä vielä on hyvä syy tissuttella. Vitutus pyrkii nostamaan päätään,mutta torjuntataistelua käydään sitä vastaan. Ei nyt jaksas sen kouriin pahasti joutua. Huomenna jos aloittas terveen elämän.Ehkä..
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Synttäritkin oli eilen joten kai tässä vielä on hyvä syy tissuttella. Vitutus pyrkii nostamaan päätään,mutta torjuntataistelua käydään sitä vastaan. Ei nyt jaksas sen kouriin pahasti joutua. Huomenna jos aloittas terveen elämän.Ehkä..

Hmm, sama kaava. Synttäreitä vietin itsekin eilen jotenkuten. Ja kun sitä olutta piisasi vielä jälkimaininkeihin asti, niin eipä sitä osannut olla juomattakaan. Ihmisen on hyvä kellua olutmeressä kun jano sen sallii.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Hauska mummo miesystävineen parvekenaapurina. Jää väkisinkin suustaan kiinni. Ei mennyt kuin tunti tällä kertaa jargonia jauhaessa. Mutta mikäs sen leppoisampaa.
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mikäs tässä, musiikki soi ja raikaa hienosti. Eipä muuta kuin lisää levyjä stereoihin pitkin yötä/aamua ja jääkaapille sitten kun tölkki tyhjenee. :)
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kaikenlaisia ketjujahan täällä on, mutta luovutan vasta silloin kun minulta ei enää kysytä henkilöpapereita kaupassa. Toivoo nimim. 29 v, jolta kysyttiin tänään olutta ostaessa pahveja...
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Morhhjes poijjaat! Dee ilmoittautuu Servon Maran keikalta ja vatta täynnä jallukolaa ja koskenkorvaa! Mikäs ohn päivän topic tai jotai..?

P.s Iha nahat ja Natsi-Sivan Alfreto-pitsa uunis, komiaa!
 

Susimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa,Toronto Maple Leafs,Westghost,Ghostbusters
Käteisellähän minä tällä kertaa yritin...

Aattelin vaan et itte aikanaan käytin äitimuoria ennen juhannusta Alkossa ja ostin sit samal ittellekkin ni kysyvät paperit. No mie olin kovin otettu ja hehkutin muorille sitä autos ni se tuumas kylmästi;"Ei ne ikää kattonu vaan sitä et oliko kortti siun nimellä vai varastettu"

Et kai sitä joltain rosvolt näytti.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Susimies;3255574Ei ne ikää kattonu vaan sitä et oliko kortti siun nimellä vai varastettu" Et kai sitä joltain rosvolt näytti.[/QUOTE kirjoitti:
Maantierosvontyylinen parta on jälleen työn alla, yksikään kaupan myyjä tai muu vastaava ei tule loppuvuotena minua ali-ikäiseksi luulemaan. Shaatana, lihotan itseni jopa 70 kiloon. Niclas Hedberg jää kohta varjooni, nostan penkistä 50 kiloa ja Chuck Norris katsoo jalanjälkiäni kumartaen syvään.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Joopa joo.

Täällä olen. Tyhjän päällä. Säkin olit ja niin hyvin meillä oli. Sitten sä lähdit pois. Nyt mulla on vain tyhjyys ja masennus. Sä et nähnyt minun sisintäni. Nyt ehkä näkisit, jos täällä olisit.

Kossua lisää ja kolaa. Anteeks.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Vittu näitä saatanan pakastepitsoja! Täyte puolijäässä ja pohja palanut näkkileiväksi. Mutta spermaa myyviä kurdeja en ennää rahoita. piste. Onneks on kylmää Jalmaria ja sinitölkkistä natsi-siwakaljaa.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Vittu näitä saatanan pakastepitsoja! Täyte puolijäässä ja pohja palanut näkkileiväksi. Mutta spermaa myyviä kurdeja en ennää rahoita. piste. Onneks on kylmää Jalmaria ja sinitölkkistä natsi-siwakaljaa.

Itse tilasin tänään eräästä karvakäsiliikkeestä pizzan. Oli totutun hyvää. Jäipä pari siivua aamuksikin. Mikäs sen parempaa. Itse tykkään aamulla syödä kylmänä pizzaa. Mitä tuohon Lidlin sinitölkkiseen kaljaan tulee niin itse en pahemmin siitä perusta. Siinä on jokin erikoinen sivu-/jälkimaku... Toki nyt sekin tuote menisi sillä itselläni on viimenen kalja menossa. Kai se pitää nukkumaan mennä kohta puoliin.
 

Susimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa,Toronto Maple Leafs,Westghost,Ghostbusters
Joopa joo.

Täällä olen. Tyhjän päällä. Säkin olit ja niin hyvin meillä oli. Sitten sä lähdit pois. Nyt mulla on vain tyhjyys ja masennus. Sä et nähnyt minun sisintäni. Nyt ehkä näkisit, jos täällä olisit.

Kossua lisää ja kolaa. Anteeks.

Voimia veliseni! Kyl se viel voitoks kääntyy...
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Itse tilasin tänään eräästä karvakäsiliikkeestä pizzan. Oli totutun hyvää. Jäipä pari siivua aamuksikin. Mikäs sen parempaa. Itse tykkään aamulla syödä kylmänä pizzaa. Mitä tuohon Lidlin sinitölkkiseen kaljaan tulee niin itse en pahemmin siitä perusta. Siinä on jokin erikoinen sivu-/jälkimaku... Toki nyt sekin tuote menisi sillä itselläni on viimenen kalja menossa. Kai se pitää nukkumaan mennä kohta puoliin.

Täällä on tasan yksi hairhand-pizzeria, eli Corner´s, mistä meikäläinen suostuu ostamaan. Mut se menee niin aikaisin kiinni, ettei sieltä saa kännipitsaa. Itse pidän kyllä Noplelanerista vai mikä lie, paljonkin. Ainoa olut, mikä Natsi-sivasta toimii.

edit: Kai sitä pitää maate mennä, rippijuhlat kutsuu aamulla ja maanantaina häät. Ei muuta kuin sohvalle, Noplelaaneri kätöseen ja eilinen "THE" Charles Bronson leffa digiboksista pyörimään... Ja sitten vaan odottelemaan vaimon sulosointuja aamusti...
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Joopa joo.

Täällä olen. Tyhjän päällä. Säkin olit ja niin hyvin meillä oli. Sitten sä lähdit pois. Nyt mulla on vain tyhjyys ja masennus. Sä et nähnyt minun sisintäni. Nyt ehkä näkisit, jos täällä olisit.

Kossua lisää ja kolaa. Anteeks.

Voimaa yhtälailla sinullekkin kuin veli Uleåborgirille. Yrittäkää jaksaa vaikka nyt tuntuisikin pahalta.
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Onko vittumaisempaa tilannetta?
Itse olen vain muutaman bissen kotona juonut, mutta muija tulee baarista niin räkäkännissä, että joudun auttamaan eteisestä vuoteeseen kuin pikkulapsen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös