Kalsarikänniketju

  • 5 227 311
  • 66 666

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos täytätte mun lasini niin tahdon kertoa..

No pitihän se viskipaukku ottaa. Blended malt lukee pullon kyljessä, mutta kait tää täyttä mallasta on. Tosin nyt sillä ei olisi edes niin suurta väliä mitä sitä kaataa gurggusiin.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Pitäisi hakea tässä joku päivä Tallinnan tuliainen. Tullamoren viskiputeli. Halvalla kun sai ja viskistä muutenkin tykkään.

Tällä hetkellä selailen Youtubea ja etsin joitain hauskoja videoita!
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pitäisi hakea tässä joku päivä Tallinnan tuliainen.
Hitsi kun siellä Tallinnassakin koko ajan hinnat nousevat. Saa nähdä miten ensi vuonna kun euroon siirtyvät. Ja harmi kun nyt kesällä ne matkat maksavat niin paljon. Keväisinhän niitä yleensä saa jopa parilla eurolla. Tää munkin viski on Tallinnasta, vanhan pullon pohjat kun tuolta löysin. Sitä Tullamorea oon ostanut Alkosta kaksi pulloa. Ihan hyvää on juu. Ai Tallinnan "alkossa" se näköjään maksaisi nyt vain 19.94e litran pullo, netistä kun katsoin.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
No en noista hinnoista niin tiedä, pieniä erojahan niissä on. Jos kyseessä on joku isompi merkkituote. En osaa hintapuoleen ottaa sen suuremmin kantaa.

Onkos täällä porukka ihan kuollut jo?
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Nenänvalkaisukampanjani on edennyt siihen pisteeseen, jossa ostin kaupasta 2 tölkkiä alkoholitonta olutta. Ilmoitusluonteisena asiana päätin tämän kertoa, rangaistukseni olkoon julmista julmin. Käykääpä muuten lukaisemassa, jos ketä kiinnostaa, kkk:n sivulta numero 100 nimimerkin Master God eepoksellinen kalsarikännikertomus. Aika ansioitunut raportti, etten paremmin sano.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Käykääpä muuten lukaisemassa, jos ketä kiinnostaa, kkk:n sivulta numero 100 nimimerkin Master God eepoksellinen kalsarikännikertomus. Aika ansioitunut raportti, etten paremmin sano.

Olihan se. Miten muuten onnistuit tuollaisen löytämään arkistojen kätköistä?

Ajattelin nyt jääkaapin tyhjentää, katsoopi sitten illemmalla, meneekö ihan hulaman puolelle.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Kalsareita ei ole vaan humalaisen mielen keksinnössä, kylpytakissa, olutta litkin. Pari mennyt, parikymmentä kaapissa. Saa nähdä mitä tapahtuu, kepinheittoa kai se olis ainakin katottava, toivottavasti kalju voittaa jäykkisinsinöörin. Wirkkala on muuten sen näkönen jätkä, että siitä tulis hyvä pahis johonkin sarjisleffaan pienellä laitolla.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Taitaa tämä tänään vielä kalsarikännäilyksi mennä, tällä kertaa ihan virallisella tyylillä, ei mitään joutavia sekoiluja lähistön baarimaailmassa vaan rehellisesti olutta nokkaan kunnes nukkumatti korjaa omansa. Ja tuleehan sitä kepinheittoakin kohtapuoliin.
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Toista päivää kalsarikännejä. Tänäänkin eväänä Karhun Korpisavu, mutta tällä kertaa Alkon malli, jossa potkua on 6%. Koko kesä tullut rampattua festareilla ja baareissa ja ulkopaikkakunnilla, joten tämän viikonlopun pyhitän kokonaan kalsareille (H&M mustavalkoraidalliset bokserit), oluelle ja itselleni! Kohta joutunee avaamaan viru valgen ja sekoittamaan siitä ja appelsiinimehusta pari paukkua. Kyllä on hienoa!
 

Laakamato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers (Jokerit)
Terve ruskee ohraneste jne. Aleksis Kivi on muuten ameriikaksi Oliver Stone.

Kaikki tälle illalle ostamani kolmoskaljat oon nyt juonut, mutta äsken aukaisin ensimmäisen ykköskaljan. Ei saa nauraa. Eilen kokeilin ensimmäistä kertaa tätä kikkaa ja se toimi. Oon pistänyt merkille, että loppuillasta juon kaljatölkit tosi nopeasti, ja sen takia sitten seuraava päivä menee sängyn pohjalla. Jotain tekee kuitenkin mieli juoda. Hassua. Tää ykköskalja (2.8%) on kuitenkin 62% kolmoskaljasta (4.5%), eli kolme tällaista vastaa melkein kahta tavallista. Mitä helvettiä mä oikein höpöttelen. Pari iltaa sitten mä join kaljojen loputtua puolen litran karpalomehun. Siis sellaisen lasipullossa olevan, jossa on sekoitussuhteena 1:4 tai 1:5. Ja toi oli vielä 100% karpaloa, toisin kuin esim. ne marlin vastaavat litkut.

Vittu, ykkös-olut on ensimmäinen askel kohti pumpattavaa barbaraa!
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Elämäni ensimmäinen kosketus KKK:n! Koska täällä moni aina kuuntelee samalla musiikka ja tarjoaa niitä myös muille niin kuuntelen tällä hetkellä tätä ihanan haikeata kappaletta, on kuin tehty yksin kuunneltavaksi tälläisiksi illoiksi.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ei ollut mikään huono pronssi, hyvin viskeli Pitkämäki, mutta nyt tuo saksalainen yllärikundi napsi hopean. Voittajavedostakin tuli varmaan pari euroa tilille kun arvasin vahingossa oikein.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Onnea vahinkolaukauksesta, kovin kummallisen kova ukko on tuo norjalainen.

Nyt kun kertoimia vasta jälkeenpäin katsoin, niin eipä ollut pöllömpi veto. Kylläpä kannatti viime hetkellä 20 senttiä tuohon sijoittaa. Raha suorastaan moninkertaistui. Nyt kyrsii kun en tehnyt vielä humalaisen tuurilla vahingossa näppäilyvirhettä ja tempaissut panokseksi 20 euroa. Ei voi ihminen koskaan olla tyytyväinen.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Nyt kun kertoimia vasta jälkeenpäin katsoin, niin eipä ollut pöllömpi veto. Kylläpä kannatti viime hetkellä 20 senttiä tuohon sijoittaa. Raha suorastaan moninkertaistui. Nyt kyrsii kun en tehnyt vielä humalaisen tuurilla vahingossa näppäilyvirhettä ja tempaissut panokseksi 20 euroa. Ei voi ihminen koskaan olla tyytyväinen.

Ei voi olla ei. Eikös se veikkauksessakin joskus ihmetelty tyyppiä, joka voitti toisen kerran lotossa päävoiton ja suunnattomasti harmitteli kun ei yksin päävoittoa voittanut. Melkoisen mulkuksi lasken mokoman ihmisen.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ei voi olla ei. Eikös se veikkauksessakin joskus ihmetelty tyyppiä, joka voitti toisen kerran lotossa päävoiton ja suunnattomasti harmitteli kun ei yksin päävoittoa voittanut. Melkoisen mulkuksi lasken mokoman ihmisen.

No juu, lotossa ei kuitenkaan joka päivä voiteta... En ole minäkään kummallakaan kerralla osunut. Täytyy varmaan ruveta olutta juomaan vähän parempaan tahtiin, eihän tämmöisestä tissuttelusta tule kuin kiukkuiseksi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Täällähän on ryypätty ja viisasteltu jo päiväsotalla, kun Evil on kärvistellyt kuivin suin töistä ja muista syistä johtuen. Vaan nyt otan, ja kommentoin.


F32.2 Vakava masennustila
F40.1 Sosiaalisten tilanteiden pelko
Mie oon armeijan luokituksella 3138X, muu henkinen oireyhtymä. "Sopeutumaton kuriin ja järjestykseen, äärimmilleen kehittynyt oman arvon tunto, älykäs mutta arvaamaton, halveksii syvästi auktoriteetteja..." Tuo kai tarkoittaa, ettei minua, ladattua asetta ja vittuilevaa kessua voi jättää toistensa läheisyyteen.

seuraa runo.

kaupassa käväsin kaljaa hain
kotona sitten palkinnon sain...
Pete, JA:n oma Buko. Oikeastaan tuosta tulee mieleen mainiot Rieku ja Raiku -sarjikset. Loppui kesäduunit sahalla, siis Pietariin ja naista rahalla... Kun vain näen tekstin "Russia", saan halpaa viinaa, jopa nussia...

Olen jo ylittänyt tämän meidän normipitkätukkien kuolemaiän ja vielä porskutan.
Ketäs sitä menikään 27-vuotiaina? Morrison, Hendrix, Joplin, Brian Jones, nyyhky-Cobain...
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Mie oon armeijan luokituksella 3138X, muu henkinen oireyhtymä. "Sopeutumaton kuriin ja järjestykseen, äärimmilleen kehittynyt oman arvon tunto, älykäs mutta arvaamaton, halveksii syvästi auktoriteetteja..." Tuo kai tarkoittaa, ettei minua, ladattua asetta ja vittuilevaa kessua voi jättää toistensa läheisyyteen.

Ja minä kun luulin Eviliä älykkääksi, auktoritteeteja kunnioittavaksi tyhmänjohtajaksi, kuten muitakin. Mun illuusio karisee, annoin jo Devilshomman anteeksi, nyt pitää miettiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös