Kalsarikänniketju

  • 5 246 184
  • 66 703

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tehdäänkö äänestys tästä karvoilla vai ilman-aiheesta?

Ihan sama. Itse olin vain sitä mieltä, että kunhan ne eivät ole kuten Kluftin kulmakarvat.

Vielä pari biisiä Kolmatta Naista ilosaaresta livenä. Peruuntui valitettavasti festarit ja Bad Religion sekä FNM. No onneksi kaveri otti lipun enemmän, kuin mielellään. Mulle jäi vitutus ja hyvä paska seura kkkssa.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Seuraavaksi punk-pioneerin biisi, joka on omistettu teille kaikille ilman sormea takapuolessa: Ressu Redford - Älä Mee.

Kaikkea sitä on aikoinaan tehty ja jopa kuunneltu. Voittaa kuitenkin Tähkän perseessä yms. tavarat.

e. anatsu teki sen kyselyn, mutta meitä persemiehiä, heteroita sellaisia, ei ottanut huomioon.
 

Susimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa,Toronto Maple Leafs,Westghost,Ghostbusters
Yrittääpä taas tulla hiljaisuus. Jesus, sitä ei sallita!


Tämä on kova biisi. Ainakin jos tietää miehen elämän.
Metuja-Repaleinen päiväperho.

Kovan tien on Metu alias Bondenin Kari kulkenut. Ittelle ainakin uppoo herran tuotanto täysillä. Harmi vaan, että lienee siinä määrin "marginaalimusiikkia" että keikkojen määrä jää vähäiseksi enkä ole vielä onnistunut livebongausta tekemään.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No ei sentään, tässä se on. Kappale on samaisen Tauskin esittämä Taas nuori oon. Voi vittu että voi tässä lauhkeuden olotilassa ruvetakin kiehumaan, kun kuulee tällaista. En minä alkuperäisestäkään liiemmin tykkää, mutta voi nyt saatana.

No, mut Tauskilla oli tapana läpsiä Virpiä muuallekin, kuin perseelle. Virpillä on siis pakko olla hyvä pylly.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Kovan tien on Metu alias Bondenin Kari kulkenut. Ittelle ainakin uppoo herran tuotanto täysillä. Harmi vaan, että lienee siinä määrin "marginaalimusiikkia" että keikkojen määrä jää vähäiseksi enkä ole vielä onnistunut livebongausta tekemään.
Jep, eipä nuo keikat hirveän yleisiä ole, ainakaan isommissa paikoissa. Sääli sinänsä, kun tämä bändi on yksi niistä, joista ehkä isompikin osa kansaa voisi tykätä jos vaan tietäisi.

Vähän kuten joku Klamydian jäsen sano, niin Kari on tehny vuodesta -90 sitä samaa musiikkia millä Kotiteollisuudet sun muut nous pinnalle. Tai Ei tietenkään sanonu bändejä nimiltä, mutta idea tuli selväksi.
 

Susimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa,Toronto Maple Leafs,Westghost,Ghostbusters
Jep, eipä nuo keikat hirveän yleisiä ole, ainakaan isommissa paikoissa. Sääli sinänsä, kun tämä bändi on yksi niistä, joista ehkä isompikin osa kansaa voisi tykätä jos vaan tietäisi.

Vähän kuten joku Klamydian jäsen sano, niin Kari on tehny vuodesta -90 sitä samaa musiikkia millä Kotiteollisuudet sun muut nous pinnalle. Tai Ei tietenkään sanonu bändejä nimiltä, mutta idea tuli selväksi.

Noinhan se taitaa mennä.

Jännä muuten miten ittelle ainakin tulee "kyllästyminen" bändeihin jossain vaiheessa kun bändi alkaa olla "liikaa" esillä. Niin kävi Trio Niskalaukauksen kohdalla ja sama on käymässä juuri Kotiteollisuuden kohdalla. Vähän väliä on otsikoita "Hynyselle palkka viinana" "Hynysellä ripuli" jne. Tai ei kai se sen bändin vika oo mut vituttaa silti.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Noinhan se taitaa mennä.

Jännä muuten miten ittelle ainakin tulee "kyllästyminen" bändeihin jossain vaiheessa kun bändi alkaa olla "liikaa" esillä.
Kai tuo on ihan normaalia. Sillon se ei ehkä olekaan enää se "MUN!" juttu, vaan kaikkien muittenkin. Muakin on vituttanu Kotiteollisuuden suosio sinänsä, mutta vähän eri tavoista. Lähinnä sen takia, että saa rahaa kun tekee noin yksinkertasta musiikkia. Tosin itekin kuuntelen sitä jokseenkin.
 

Kettumainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No ei sentään, tässä se on. Kappale on samaisen Tauskin esittämä Taas nuori oon. Voi vittu että voi tässä lauhkeuden olotilassa ruvetakin kiehumaan, kun kuulee tällaista. En minä alkuperäisestäkään liiemmin tykkää, mutta voi nyt saatana.

Eiks kenellekkään muulle tule Tauskin äänestä mieleen Tony Halmeen vastaava?

Miten Tauski muuten tekin laulamisesta ammatin?
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös