Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 315 477
  • 66 778

Jeesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Häät ovat aina hienoja tapahtumia. Siis kunhan on "jatkoilla" boolia tarjolla. Rentouttaa tunnelman ja lähtee juttu luistamaan... Usein tällaiset tapahtumat ovat liian vakavia. Toki kirkossa pitää käyttäytyä asiallisesti, mutta hääkakun syönnin jälkeen pitäisi boolimaljan aueta ja juhlien alkaa.

Akan sukulaisia. Saattaa olla, että riipasen kovan kännin huomenna.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Akan sukulaisia. Saattaa olla, että riipasen kovan kännin huomenna.

Itse join siskoni häissä sviittinsä jääkaapista juomia tyhjäksi yöllä ja aamulla ihmettelin laskua. Kai niiden piti, mut ajaa pois huoneesta, jotta pääsivät saunomaan ja nu..kkumaan. Hienoa olla helvetinmoinen parasiitti.

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
No sillohan ku karvoja on ni tietää ainakin lähtökohtaisesti asioivansa täysi-ikäisen kanssa..:D Ja mikäpä on hienompaa ku herätä aamulla karva hampaiden välissä kutitellen.
Meillä päin on sanonta, että jos lihassa kasvaa karvaa, se on pilalla.

Tosin ite en todellakaan halua allekirjoittaa tätä muuten kuin pihvien muodossa.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hahaa, tämän saman ilmeisesti sitten sinä laitoit tässä ketjussa joskus myös meikäläiselle kun Evilin kanssa oli puhetta Terveistä käsistä. Loistavuutta!

Ilmeisesti oon ollut ketjun mukaisessa kunnossa, kun ei mieleen muistu.

Olipahan turpaanveto.

Tässä kavereiden punkkibändin keikka vastavirta-klubilta. Haistelijat - Live

e. siis ei keikka vaan muutama biisi.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tehdäänkö äänestys tästä karvoilla vai ilman-aiheesta?

Ihan sama. Itse olin vain sitä mieltä, että kunhan ne eivät ole kuten Kluftin kulmakarvat.

Vielä pari biisiä Kolmatta Naista ilosaaresta livenä. Peruuntui valitettavasti festarit ja Bad Religion sekä FNM. No onneksi kaveri otti lipun enemmän, kuin mielellään. Mulle jäi vitutus ja hyvä paska seura kkkssa.

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Seuraavaksi punk-pioneerin biisi, joka on omistettu teille kaikille ilman sormea takapuolessa: Ressu Redford - Älä Mee.

Kaikkea sitä on aikoinaan tehty ja jopa kuunneltu. Voittaa kuitenkin Tähkän perseessä yms. tavarat.

e. anatsu teki sen kyselyn, mutta meitä persemiehiä, heteroita sellaisia, ei ottanut huomioon.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy