Joku tilastofriikki nyt laskemaan paljon Hakan pelastaminen maksaisi, jos jokainen foorumisti ottaisi osaa.
2,5 miljoonan(?) velat kuitattaisiin, jos pistettäis n. 85€ per perse.
Joku tilastofriikki nyt laskemaan paljon Hakan pelastaminen maksaisi, jos jokainen foorumisti ottaisi osaa.
2,5 miljoonan(?) velat kuitattaisiin, jos pistettäis n. 85€ per perse.
FF2:n kanssa kun tässä pistäisi kimpan pystyyn, niin varmaan selviää semmoisella ~ 40 eurolla. Kuka mukana meikän lisäks? :D
Mielestäni (enkä todellakaan usko olevani yksin mielipiteineni) tuo kuvasi ihan normaalia Koffia. Toki jos pidät kyseisestä juomasta ja tosiaan olet sitä mieltä, että se on parasta suomalaista olutta, on tuossa kyseisessä tölkissä pakko olla ollut jotakin vialla.
Helvetin hiljaista taas täällä. Koittakaa ny jumalauta ihmiset juoda!
...Karhu on mun juttu.
Kerran muuten, kun tulin iltamista oli pari naista kusella siten, että meidän auto oli niillä suojana.. No pikkusen tuli naurettua, kun he huomasivat minut :D
Olisit tehnyt kuten itse samassa tilanteessa olisin toiminut. Eli kussut naisten päälle
Perkeleen helle, alkoholi ei nouse päähän, lätkä ei kiinnosta, läski hikoilee ja ei nuku. Paras esimerkki siitä miten helle sekoittaa suomalaisten pään on se että, lätkäpalstalla keskustellaan siitä että pitäisi pelastaa futisseura Haka. Kääpiö Koskisen Hjallismaisten egoilutrippien jäljiltä. Lisää viinaa, ei tätä kestä enää selvinpäin.
Kalsarikännään.
Kerran muuten, kun tulin iltamista oli pari naista kusella siten, että meidän auto oli niillä suojana.. No pikkusen tuli naurettua, kun he huomasivat minut :D
Jätkähän on päässy mirrejä kattelee..
Olivat vielä ruotsalaisia blondeja...
Kalsarikännään. Onpa mukavaa, pitkästä aikaa. Aamulla pitää lähteä ajelemaan Kuopioon häihin, mutta minä en ole kuski, eivätkä häätkään ole omani. Autossakin ehtii nukkua. Mielestäni kysymys, joka pitäisi esittää joka kerta viinanjuonnin yhteydessä on "miksi ei", ei "miksi".
Maho Neitsyt - Live. Kaukana onneksi lienemme tuosta...
Jaa, niillä tainnut mitään mirrejä olla. Korkeintaan jotain valkoista kulmakarvatonta ruotsalaismallia toosatkin.
"Mene sinä sinne Hyvinkäälle"
Huikeaa parhautta (engl. bestiality) edelleen!
Näytä äänestyksen tulokset: Kumpi näistä merkitsisi saavutuksena sinulle enemmän?
Suomen voittama jääkiekon olympiakulta 95 47.50%
Suomen voittama jalkapallon EM-kulta 105 52.50%
Siinä on Raatelurakille ihmeteltävää jääkiekkopalstalta...
Ota vain troppia.
Olivat vielä ruotsalaisia blondeja...
Kyllä sekin mulle käy. Ehkäpä jopa paremmin