Kettumainen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Rauman Lukko
Onkohan ollu ihan takaa-ajo-kisa Jarilla ja Virpillä?
Jos on ollu, niin toivottavasti voitelu on onnistunut.
Jari Sarasvuo on ajanut Virpi Kuitusta ja luultavasti niin perkeleesti tänä yönä. Itse en tosin ole Jarin kaveri ikinä.
Muistot ei ole niin kovin hyviä. Ehkä vastaus on sitten minä! Oma perse paras perse. Sitä ei ainakaan tartte usein ihailla, niin ei jää sellaseen koukkuun.Ja nyt voidaankin kysyä;kellä oli pantavin perse? Ei kai Tauskilla..
Pyykit pyörineet ja pitäisi jossain välissa jaksaa laittaa kuivumaan. Selvinpäin tuota ei kestäisi.
Jätkä oli pesemässä pyykkiä? Luulin jo että sammuit. Nuo yhtäkkiä katoamiset saavat aikaan yleensä ajatelmat jostain isommasta. Kuten Norsusista.
Se on hienoo. Nimittäin jos norsusi hyökkää, niin sillon ei kenelläkään ole kivaa! Se töräyttää kovaa, ja puree vielä kaikkia.Katselin tunnin luukun läpi. Virtahepo siellä pyöri. Onneksi ei ollut makuuhuoneessa.
Se on hienoo. Nimittäin jos norsusi hyökkää, niin sillon ei kenelläkään ole kivaa! Se töräyttää kovaa, ja puree vielä kaikkia.
Tosin en ole varma että onko noita olemassa. Ainakin mun C-luokan kauhuleffassa on!
Tuo on oikein! Sinne ei kannata mennä nenineen minne muut on menny munineen. Itekin kyllä oon ajatellu hommata vuvuzelan ihan vaan seinälle/kaapin päälle. Mutta nyt ei viitti laittaa mitään tilauksia.Käytän sitä, kuten Guinealaiset alkuasukkaat, eli munatötterönä. Rei'itin ja kuminauhoitin tuon perkeleen. En oman käyttöni jälkeen siihen puhaltele, joten sain eliminotua torven ilmeisesti lopullisesti.
Mä en ole ikinä voivotellu kylmyyttä. Johtunee meikäläisen elimistöstä. Yksinkertasesti aina on kuuma. Sen takia hiukan vituttaa lukea noita "tietysti kaikki tykkää ku on hellettä!"- viestejä. En vitussa tykkää. Hiki lentää saatana syksy-iltanakin jos sisällä on 22 astetta, ja täytyy jotain tehdä. Sama vika broidilla.että mitenkäs sitä synkeinä talvikuukausina voivoteltiin noita pakkasia 30 asteen sellaisia. Silloin oli liian kylmä, nyt samoin verran liian kuuma.
Saisko tämän saman suomeksi?
No sitten. Te savolaiset ootte kyllä mahdottoman hankalia. Tosin Susimies vai mikä sen nimi olikaan joka tässä oli, puhu ihan suomea ja muutenkin oli ihan normaali.Jopeteus. Vessan ovessa lukee Heikkilä.
No sitten. Te savolaiset ootte kyllä mahdottoman hankalia. Tosin Susimies vai mikä sen nimi olikaan joka tässä oli, puhu ihan suomea ja muutenkin oli ihan normaali.
;)
Puhun kolmannessa persoonassa, kuten saksalainen palstaperseemme.
Me nyt laitamme pyykit kuivumaan ja sitten juomma olutta.
No vituilleen se menee aina, kun meidän kanssa asioi.
Amy MacDonald - This is the life
Joku dorka edes jotain musiikkia laittaa tähän ketjuun.
Me istumme ja odotamme. Tosin itsensä teitittely olisi myös aivan vitun hienoa!Puhun kolmannessa persoonassa, kuten saksalainen palstaperseemme.
Me nyt laitamme pyykit kuivumaan ja sitten juomma olutta.
Meillä täällä ei kestä, mutta joutuu kärsimään Apulanta - Viivakoodit.