Kalsarikänniketju

  • 5 246 165
  • 66 703

Susimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa,Toronto Maple Leafs,Westghost,Ghostbusters
Mulle sama mies niin saan esineitä jolla heittää akkaa. Taas kävi nalkuttamassa mun rakkaimmasta harrastuksesta.

Joka on?:D


Mun isä on Katja Kätkän miehen entinen työkaveri, ja oli keväällä siellä ryyppäämässä. Olenko siis kaikkien suosiossa ja myöskin julkkis?

Joo,käytännössä voidaan laskea että olet jo pannutkin Katjaa. Julkkis mikä julkkis.
 

Jeesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jari Sarasvuo on ajanut Virpi Kuitusta ja luultavasti niin perkeleesti tänä yönä. Itse en tosin ole Jarin kaveri ikinä.

En minäkään rupea. Saisivat kyllä, joutavat, päästä sinne uutispimentoon, johon itse tahtoivat. Edes tuksu ei vituta näin paljoa.

Kylläpä onkin paljon vihaa sisällä tänään. Sekin vituttaa.

Fiilistelläänpä hieman, jos tässä vaikka rauhoittuisi. Don McLean - Vincent.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Katselin tunnin luukun läpi. Virtahepo siellä pyöri. Onneksi ei ollut makuuhuoneessa.
Se on hienoo. Nimittäin jos norsusi hyökkää, niin sillon ei kenelläkään ole kivaa! Se töräyttää kovaa, ja puree vielä kaikkia.

Tosin en ole varma että onko noita olemassa. Ainakin mun C-luokan kauhuleffassa on!
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Se on hienoo. Nimittäin jos norsusi hyökkää, niin sillon ei kenelläkään ole kivaa! Se töräyttää kovaa, ja puree vielä kaikkia.

Tosin en ole varma että onko noita olemassa. Ainakin mun C-luokan kauhuleffassa on!

Jere#3lle tuossa viikko sitten tässä ketjussa kerroin Vuvuzelan käytöstäni joka oikeasti minulta löytyy. Käytän sitä, kuten Guinealaiset alkuasukkaat, eli munatötterönä. Rei'itin ja kuminauhoitin tuon perkeleen. En oman käyttöni jälkeen siihen puhaltele, joten sain eliminotua torven ilmeisesti lopullisesti.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Käytän sitä, kuten Guinealaiset alkuasukkaat, eli munatötterönä. Rei'itin ja kuminauhoitin tuon perkeleen. En oman käyttöni jälkeen siihen puhaltele, joten sain eliminotua torven ilmeisesti lopullisesti.
Tuo on oikein! Sinne ei kannata mennä nenineen minne muut on menny munineen. Itekin kyllä oon ajatellu hommata vuvuzelan ihan vaan seinälle/kaapin päälle. Mutta nyt ei viitti laittaa mitään tilauksia.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Onkohan ollu ihan takaa-ajo-kisa Jarilla ja Virpillä?

Todennäköisesti 5m sprintti.

Mukavaa kun lämpötila laski edes sen verran ettei oluet kiehu tölkeissään, voi jopa ehkä näillä keleillä muistella, että mitenkäs sitä synkeinä talvikuukausina voivoteltiin noita pakkasia 30 asteen sellaisia. Silloin oli liian kylmä, nyt samoin verran liian kuuma.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
että mitenkäs sitä synkeinä talvikuukausina voivoteltiin noita pakkasia 30 asteen sellaisia. Silloin oli liian kylmä, nyt samoin verran liian kuuma.
Mä en ole ikinä voivotellu kylmyyttä. Johtunee meikäläisen elimistöstä. Yksinkertasesti aina on kuuma. Sen takia hiukan vituttaa lukea noita "tietysti kaikki tykkää ku on hellettä!"- viestejä. En vitussa tykkää. Hiki lentää saatana syksy-iltanakin jos sisällä on 22 astetta, ja täytyy jotain tehdä. Sama vika broidilla.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Eetu ******** Olen ruma huora.

kuka suomen turhimmista julkkiksista olet? - Susan Ruusunen
Tulos: Susan Ruusunen
Olet fiksu ihminen ja myös ilkeä. Mikä ei ole hyvä yhdistelmä. osaat myös tehdä virheitä ja syyttää niistä toisia onnistuneesti, onneksi olkoon olet oikea queen bitch!
Näytä lisää

Jeah! Näin siis. Oli vaan niin hiljasta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös