Kadut? Ainut mitä voi katua, on kuunnella tuo biisi.
Pitääpä kattoa tämä loppuun asti. Loppu tuli nähtyä Mertarannan huutamisen takia. Mutta onhan tuo saavutuksena aivan helvetin upea!Keskisalo_Mestaruus. Kannattaa katsoa viimeiset neljä minuuttia.
Tänä kesänä ei mestaruutta tule, mutta mitali tulee tai olen Jimmy Hoffan hautakumpu.
Pitääpä kattoa tämä loppuun asti. Loppu tuli nähtyä Mertarannan huutamisen takia. Mutta onhan tuo saavutuksena aivan helvetin upea!
Niinpä!Itselleni kovin penkkiurheilusaavutus. Kiekkopalstallahan ei sais paljastuksia tehdä, mut jumalauta; suomalainen kestävyysjuoksija tänä aikana.
Jos olisin nokkela niin sanoisin jotain Kuopiosta, mutta en ole niin otan olutta.
tiuken kanssa tässä ketjussa vuosi takaperin pariinkiin otteesseen mulkoiltiin hienoa videota ja laitan sen pitkästä aikaa: Keskisalo_Mestaruus. Kannattaa katsoa viimeiset neljä minuuttia.
Tänä kesänä ei mestaruutta tule, mutta mitali tulee tai olen Jimmy Hoffan hautakumpu.
AAA! jukka keskisalo on euroopan mestariiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vauhti oli pedattu!!
Voi vittu. Suomalainen.
Keskisalolta jäi kisat väliin ja ilmankos heti tuli minun perään kauppajonoon ostamaan laatikon olutta. Tämä on muutaman vuoden takaa. Oli vielä samana iltana haastattelu televisiossakin.
Olisit ottanut valokuvan ja tiuken haastattelun.
Onks teillä joku juttu siinä mihin ei tällanen iso ja karvanen *homo voi tulla?
Huh, ainakin vaikutatte melkoisesti tykkäävänne toisistanne.
*hetero
Mutku mutku mutku. ; <<<Eipäs kiukutella. Pari viestiä sitten otin sinut. Rajusti tai en; So not, kunhan otin.
Mutku mutku mutku. ; <<<
yhyy/nyyh.
Oot kyllä yks mun elämäni miehistä. (jos oot mies?)
Jokos muut palstaveljet on tippunu?
Huomenta! Muija lähti tuossa reilu tunti sitten töihin. Olutta tässä saa riipiä kivasti koko päivän.