Kalsarikänniketju

  • 5 245 972
  • 66 703

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Paha mennä sanomaan, olen pakon edessä vieraantunut koko aiheesta niin paljon että hyvä kun enää muistan edes mistä tuossa on kyse.

Siis toi oli se juttu, missä laitetaan pissivehkeet yhteen ja täristään.

Muistaksää?
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Onkohan näillä kahdella uutisella yhteyttä toisiinsa..

EOS, kun en harrasta moista touhua, koska en jaksa käydä suihkussa. Mutta miten itse koet tämän? Jos joku vetää sua takaapäin ( oletan, että olet nainen, toki hieno sellainen), niin ajatteletko silloin, että se heebo siellä takaluukussa on niin tyytymätön, ettei jaksa katsella sun ( mahdollisesti) kaunista naamaria?

Kylmä valkkari on hyvää.

Korotan bunkulla.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Siis toi oli se juttu, missä laitetaan pissivehkeet yhteen ja täristään.

Muistaksää?

Jotain etäisiä muistikuvia on nuoruuden päiviltä. Kauhean kuumakin taisi tulla siinä touhussa joten viime aikoina olen jättänyt vähemmälle.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Paha mennä sanomaan, olen pakon edessä vieraantunut koko aiheesta niin paljon että hyvä kun enää muistan edes mistä tuossa on kyse.

Vieraantunut kyseisestä asennosta, tyytymättömästä seksielämästä vai seksielämästä yleensäkin?
Jotenkin ei kyllä yllätä, että suomalaisten mielestä on mukavaa panna takaapäin, vaikka talousuutisia katsellessa.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Jos joku vetää sua takaapäin ( oletan, että olet nainen, toki hieno sellainen), niin ajatteletko silloin, että se heebo siellä takaluukussa on niin tyytymätön, ettei jaksa katsella sun ( mahdollisesti) kaunista naamaria?

Olin jo sanomassa, että Jere-rakas, sähän tiedät, mikä mä olen. Mutta sitten muistin, että ethän sä ole nähnyt mua ilman housuja, joten oikeasti voit vain arvailla... ;)

Vaihteluhan tietty virkistää ja ei, en ole koskaan ajatellut tuota niin, että vastapuoli ei jaksaisi katsella naamani. Lähinnä funtsailin tuota siltä kantilta, että kumpikaan noista ei ole optimaalinen naisen tyydyttämisen kannalta (= nainen ei ole täysin tyytyväinen). Kun nainen ei ole täysin tyytyväinen, hän kaipaa seksiä harvemmin, mistä seuraa se, että mies on tyytymätön.

Kylmä valkkari on pahaa.

Mitäs kusta sulle on valkkarina juotettu? Uuden maailman halpischardonnayta, jotain saksalaista makeaa vai halpaa sauvignon blancia?
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Gonzo-muna on parasta, mitä voi takaapäin saada.

Otan hieman viskiä ja pohdin, että miksi takaapäin ei ole hyvä asento, vaikkakin se hävisi kauniimman sukupuolen tuloksissa ainoastaan 0,5% voittajalle.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Mitäs kusta sulle on valkkarina juotettu? Uuden maailman halpischardonnayta, jotain saksalaista makeaa vai halpaa sauvignon blancia?

Kokeiltua on tullut kaikennäköistä kuivasta makeaan ja siltikkin lopputulos on se että valkkari on snobien ruotsalaisten ja ranskalaisten elvistelyjuomaa ja ainoastaan olut (mielellään Porissa pantua Karhua) soveltuu miehisten Helsinkiläistyneitten Karjalan poikien juomaksi.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ja miksi täällä soi pelkät naiset?

Loppujen lopuksi aika mukavia olentoja ovat (olette). Ainakin näin musiikin kautta jonkinlaiseen kontaktiin pääsee kun muuten ei kerran onnistu.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pillu se on hevosellakin ja takaapäin ne meetvurstitkin laittaa. Panemisen tarkoituksena on lisääntyä ja siinä ei passaa kysellä mieltymyksiä. Itse käyn vieraissa silloin tällöin vaihtamalla vasempaan käteeni...


Musisointia:
Hassisen Kone - Muoviruusuja omenapuissa

Loppuun mainitaan Johanna Kurkela.

e. linkkiin vaihdettu parempi versio kyseisestä musiikkikappaleesta.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
En tänään mennytkään ranskalaisen luo. Enkä puhu ruuasta. Lähetin vain viestin; "No!". Ihmetteli, että mitä ei. Vastasin sitten: "No, no!". Lisää ihmetteli. Vastasin: "Friends, football, bar, alcohol". Sanoi sitten, ettei aikaa tyttökaverille tänään. Siihen: "Not even tonight!". Näinpä sain pystybingon, oli 1-,2-,3- ja 4-sanainen viesti. Huusin parvekkeella isoon ääneen "Bingo!".

Näin toimii herrasmies. Hän vastasi vielä: "enjoy!".

Kohteliasta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös