Kalsarikänniketju

  • 5 241 621
  • 66 676

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Ýmmärrän sen, että pää on perseessä, mutta sinnekin pitäisi tietää, että Sielun Veljet on parasta mitä tästä maasta on musiikin saralta tullut. Kyllähän tässä voidaan alkaa soittamaan sitä saatanan tusinaheviä Ypäjältä joka on niin ihanaa. Perkele. Haen kaljaa ja kuuntelen kaikkien maamme alankojen musiikkia.

Ja soitetaan nyt sitä Mana Manaa - Ilmestyskirjan Peto

Sielun Veljet voisi kenties olla hyvää musiikkia, jos Alanko maailman ärsyttävine raakkumisineen ei siinä raakkuisi... Itse asiassa tuon ajan suomirock on aivan järkyttävää paskaa noin yleensäkin. Tusinahevi menee aina paskan suomirockin edelle. =)
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Fuck the global warming, haluan valkkarini kylmänä!

Laita nyt hyvä nainen se pullo vaikka jääkaappiin. Kärsimättömämpi käyttää pakastinta, joskin tämä konsti sisältää kyllä suuren riskin. =)

Tähän aikaan saattaa muuten olla hankala paikka hankkia lisää olutta. Myönnetään että olen amatööri.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Ýmmärrän sen, että pää on perseessä, mutta sinnekin pitäisi tietää, että Sielun Veljet on parasta mitä tästä maasta on musiikin saralta tullut. Kyllähän tässä voidaan alkaa soittamaan sitä saatanan tusinaheviä Ypäjältä joka on niin ihanaa. Perkele. Haen kaljaa ja kuuntelen kaikkien maamme alankojen musiikkia.

Ja soitetaan nyt sitä Mana Manaa - Ilmestyskirjan Peto

Mies jolla on tuollaiset sankarit ei voi olla väärässä. Lisää samaa! Huutaa kansa tuo janoinen. Kansa se samainen jota ravitsen sanoillani jotka ropisevat heidän sekaansa kuin sosialistien heittelemä korruptiovilja.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Jere... Mitä mä voin enää sanoa? Ota veli hyvä lääkkeesi ;)

Niin, mitäköhän tähän vielä pitäisi ottaa? Alkaa olemaan noi otot aika täynnä. Jaa-a, siis vai että kerpele, Piastako sä kiukuttelet. Se on mun suurin rakkaus, ja hyväksy se. Ollaan Pian kans kelattu, että ei kohta enään anneta yhtään haastattelua joten in your face!
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Laita nyt hyvä nainen se pullo vaikka jääkaappiin.

Siellähän mä sitä pidänkin. Kiukuttaa vaan juosta koko ajan täyttämässä lasia =)

Jaa-a, siis vai että kerpele, Piastako sä kiukuttelet. Se on mun suurin rakkaus, ja hyväksy se. Ollaan Pian kans kelattu, että ei kohta enään anneta yhtään haastattelua joten in your face!

Ai hitsi, mun tsäänssit suhun meni siis oikeasti? =(
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Siellähän mä sitä pidänkin. Kiukuttaa vaan juosta koko ajan täyttämässä lasia =)

Siinä tapauksessa olet pakotettu hankkimaan ihan oikean viinikaapin. Sen voi sitten sijoittaa mieleiseensä paikkaan. Vaihtoehtoisesti voi sitten jatkaa jääkaapilla ravaamista.

Josko sitä tuon viimeisen oluen korkkaisi... =/
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Siinä tapauksessa olet pakotettu hankkimaan ihan oikean viinikaapin. Sen voi sitten sijoittaa mieleiseensä paikkaan. Vaihtoehtoisesti voi sitten jatkaa jääkaapilla ravaamista.

Ei käy! tahdon läppäriin kiinnitetyn coolerin!! Heti!!!

Josko sitä tuon viimeisen oluen korkkaisi... =/

No ei kyllä sullakaan hyvin mene.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Ei käy! tahdon läppäriin kiinnitetyn coolerin!! Heti!!!

Just niin tyypillistä että... Uskaltaisin kuitenkin väittää, ettet saa. =)


No ei kyllä sullakaan hyvin mene.

Onneksi ei laskupää ollut ihan kunnossa. Olihan niitä vielä sentään kaksi. Terävämpiin en taida kuitenkaan tänään kajota, vaan menen kaiketi ihan hyvissä ajoissa nukkumaan. Miellyttävämpi aamu sitten tiedossa...
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Korkkaisitko Azul pullon jotain jäykempää? Voisin vaikka osille tulla, onneksi olutta riittää vaikka itselleni ettei tarvitse arpoa mitä kuumesairaana tekee.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Sinä rouvallesi lauantai-iltaisin saunan jälkeen sängyssä? ;)

Nyt osui kipeästi. =/


Ah, anteeksi, korjaan aiempaa: miehellesi.

Siis todella kipeästi. =D

Väärässä kuitenkin olit, kuten varmaan jo tiesitkin. Tuotahan kuulee ihan joka paikassa ja joka päivä, eikä edes ole mitään lauantaisaunaperinnettä. =)

Tosimies ei siis laula tai laulaa pelkästään karaokea epävireisesti?
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Kunhan et Erwin laita Shakiran Shewolffia niin kaikki on silloin humalaisen lutuisesti ja ihanaisen pöhnäisesti.

Shakiran musiikkia voi laittaa hyvin ilman ääniä, muutoin en moista ole todellakaan postaamassa. Eräästä toisesta ketjusta voi muuten lukea, ettei tuo Erwin sinällään viittaa ollenkaan meikäläiseen, vaikka eittämättä olikin hieno mies.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Shakiran musiikkia voi laittaa hyvin ilman ääniä, muutoin en moista ole todellakaan postaamassa. Eräästä toisesta ketjusta voi muuten lukea, ettei tuo Erwin sinällään viittaa ollenkaan meikäläiseen, vaikka eittämättä olikin hieno mies.

Minkäs teet kun tuo nimimerkkisi tuo mieleen tuon miehen aavikkosodan suurimman, ilman Rommelia tuota Erwiniä Hitler olisi saanut käkeensä paljon nopeammin. Syytönhän sinä siihen olet, toivottavasti juhlavampi veikko kuin tuo tosi etäinen kaimasi.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Minkäs teet kun tuo nimimerkkisi tuo mieleen tuon miehen aavikkosodan suurimman, ilman Rommelia tuota Erwiniä Hitler olisi saanut käkeensä paljon nopeammin. Syytönhän sinä siihen olet, toivottavasti juhlavampi veikko kuin tuo tosi etäinen kaimasi.

Itse asiassa esimerkiksi Normandian maihinnousu tuskin koskaan olisi onnistunut, mikäli kyseistä herraa olisi kuunneltu korkeammilta tahoilta aikanaan. Eipä sillä etteikö kyseinen juttu olisi loppupeleissä ollut hyvä noin kokonaisuuden kannalta. Silti on pakko nostaa hattu Rommelille ja oikeastaan lähestulkoon kaikille saman leirin miehille siitä, että suurin osa oikeasti pätevistä kenraaleista ei koskaan kuulunut natsipuolueeseen.
 

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Täällä sitä vaan porukka ryyppää... Mää tulin just töistä ja 7 tunnin päästä täytys olla takas, kateeks käy teitä... KALJAAA tekis mieli ja..
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Kas noin, helpottiko? =)

Helpotti kiitos. Muumi-laastari olisi tosin helpottanut vielä enemmän. =)

Mitäs lauleskelet? Tai millä kiusaat naapureita?

Päätin tällä kertaa jättää väliin. Naapurit tuskin laulusta häiriintyvät, mutta oma perhe sitäkin enemmän. Tavoitteena on joskus tulevaisuudessa saada kellariin oma kotiteatterihuone, jossa voi vapaasti toteuttaa itseään.

Viimeistä olutta vielä pantataan... Josko sen nyt sitten joisi pois ja menisi unten maille... Siitä olisi sitten hyvä heräillä aamuun ankeaan kenties...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös