Kalsarikänniketju

  • 5 245 997
  • 66 703
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Laitan sulle kohta uuden kuvan, kun kerkeen. Ethän sä voi runkata ja samalla katsella kuvaa, missä olen minä ja vaimoni.

(tai mistä mä tiedän. pitää ottaa huomioon myös tuo vanha len, joka on niin perverssi, että en enään luota edes omiin ajatuksiini)

No sanotaan! että ajatus on vähän outo, tosin oon senverran pervo, että pystyn skippaamaan kaikki miehet kuvasta. Tai ehkä oon severran normaali!
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tarjosin siskolleni äsken puhelimessa koko kalsongeriketjua, mutta ei tuo lämminnyt. Joutuu kuulemma mulkoilemaan liikaa krapulaista veljeäänkin.

PALJON ONNEA MEITIN KALJAMAISTERILLE!! 2000 kk-ketjun viestiä on kunnioitettava saavutus.

Onnea vaan myös tällaiselta perus nöösipojalta!

Ja juuh, tehtiin Mieliksen kans jako, et kuka on kenenkin vaimo ja molemmat sai ihan perus ok vaimot, lopultakin. Kyllähän tästä on väännetty kättäkin jonkin aikaa. (mä tiedän, että olet salaa kopioinu mun sivuilta mun vaimon kuvan ja kehystänyt sen yöpöydällesi, mutta ei haittaa)

Jaettiin myös Raatelurakin kanssa taannoin vaimot. Koen jääneeni voitolle.

Nyt on kaappi täynnä olutta.

Vittu, et on vaikeaa jurrissa lainaaminen(viestien). En edes uskalla yrittää kenenkään vaimon lainaamista, jos viesteissä on jo tällaisia vaikeuksia.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lukemista ei kannata olla huolissaan! Sanoo Spede...

No joo, meidän perheessä joku muu on jo hoitanut tuon juopon viran niin tehokkaasti että ei enää muiden tartte... Tässä vaan vähän yritetään ettei vallan liian kauaksi omena puusta putoaisi.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mieliksen 2000 viestiä on kyllä semmoinen saavutus, että tuo Merkkipaaluketju pitäisi tämän jälkeen poistaa. Ketä helvettiä semmoinen ketju kiinnostaa enää, turhuuksia sinne muutenkin vain tulee. Oikeat merkkipaalut vaan toisinaan syntyvät, ne eivät ole jotain monarkistien häitä, ne ovat todellisten leijonan lailla taistelevien kalsarikännimiesten suorituksia. Kannatan tämän vuoden MM-kisoissa Mielikuvitushahmoa.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Näenkö mä harhoja? Mielis, tuo alakelmi on jo tykittänyt itsensä ohi kahdentuhannen, kohtahan on vain Gretzky edellä. Otanpa oluen tai kaksi Mielarin saavutuksen kunniaksi.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Otanpa oluen tai kaksi Mielarin saavutuksen kunniaksi.


Ei tästä oluella enää selvitä. Kyllä tässä pitää oikein Marskin Ryyppy -pullo avata tuon kunniaksi! Ja sitten on huomenna pää kipeä ja huono olo. Mieliksen syytä se!
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Nostan maljan ketjun suurimmalle sankarille kautta aikojen! Näin, no menin juomaan sen jo toista käteä nostaessani, mutta nostakaa te sillä välin kun haen uuden!
 

J.Petke

Jäsen
Saatana kun on jää-ämpäri niin jäässä ettei iso jäämöhkäle irtoa paloiteltavaksi. En ikinä muista ostaa jääpalapusseja joten joutuu välillä keksimään korvaavia ratkaisuja. Noh, nyt se on sulamassa tuossa pöydällä ja odottelen jhosko sitä kohta pääsisi tekemään valkovenäläisen.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Ei tästä oluella enää selvitä. Kyllä tässä pitää oikein Marskin Ryyppy -pullo avata tuon kunniaksi! Ja sitten on huomenna pää kipeä ja huono olo. Mieliksen syytä se!

Itseasiassa pää on kipeä jo nyt mutta huomenna voi olla joku muukin paikka kipeänä. Mielarin saavutuksen kunniaksi voisimme korkata pullon Maailman kalleinta konjakkia Tuosta taitanee tulla ehkä maailman kovin kanuunakin.
 

tutzba

Jäsen
Aina on hyvä sää grillata. Vettä tulee kuin Esterin perseestä, mutta kovasti nuo viljapossun ulkofileeleikkeet kypsyvät muutaman tequilan saattelemana.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itseasiassa pää on kipeä jo nyt mutta huomenna voi olla joku muukin paikka kipeänä. Mielarin saavutuksen kunniaksi voisimme korkata pullon Maailman kalleinta konjakkia Tuosta taitanee tulla ehkä maailman kovin kanuunakin.

Hitto kun minulle tulee aina konjakista kertakaikkisen massiivinen närästys niin mitähän tuon juomisesta sitten seuraa? Ruokatorvi repii itsensä rintalastan läpi ulos?

Ja tuostapa tulikin vielä mieleeni sellainenkin juttu että kerran olen nähnyt aikuisen miehen itkevän kun iso kossupullo lävähti asfalttiin Alkon edessä. Mitähän tapahtuu siinä vaiheessa kun tuollaisen miljoonan punnan konjamiinipullon livautat pikkujurrissa hyppysistäsi asfalttiin?
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Helvetin iso valkovenäläinen tulee, kun tekee ämpäriin.

Ensiluokkaista ongelmanratkaisukykyä osoittaa tämä viesti! Nyt tiedänkin ketä konsultoida näissä asioissa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Onnea Mielarille!

Tämä on minun 500:s viestini tähän ketjuun. Eihän se paljoa mutta tasalukuhan sekin! Ensimmäiset 400 tulivat alle vuodessa, loput 100 veivät yli vuoden.

Kävin AC Oulun pelissä poriseen Pitkäsen Jonin kanssa. On se iso mies noin elävässä elämässä.
 
Viimeksi muokattu:

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Käsi ylös kuka täällä on odottanut ensimmäistä kuninkaallista suukkoa? Ja tällä ei siis tarkoiteta sellaista missä itse on osapuolena... Mutta näin sanotaan vanhan kunnon Maikkarin sivulla että tuo trinsessan ja minkä-lie-jantterin suudelma on kauan odotettu. Kai se on sitten uskottava.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Toista päivää hyvällä sykkeellä ja 3 tuntia nukuttu viime yönä. Ei tee heikkoa. Neekerit potkii palloa tv:ssä.
 

J.Petke

Jäsen
Nyt oli jää-ämpäri jo sulanut sen verran, että sain paloiteltua sopivan määrän jäitä. Tuohan oli tosin sellainen lasten pieni leikkiämpäri tosin jäin miettimään jo toteutusta sellaisessa kymmenen litran ämpärissä..

Antaa Kamerunin pelin pyöriä taustalla kun nyt olen ystävä tuon mp3 soittimen kanssa.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Hoplaa. Tänne pärähdettiin taas pyörähtämään. Ainakin pyörähtämään. Katsotaan nyt. Minttuviinapullo kaivettiin naftaliinista ja homma alkoi luistaa.
Turhinta maailmassa?
Tietämätön opettaa taitamattomalle tarpeetonta.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Onkohan näillä kahdella uutisella yhteyttä toisiinsa:

IS

HS.

Kylmä valkkari on hyvää.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onkohan näillä kahdella uutisella yhteyttä toisiinsa:

IS

HS.

Paha mennä sanomaan, olen pakon edessä vieraantunut koko aiheesta niin paljon että hyvä kun enää muistan edes mistä tuossa on kyse.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös