Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 314 885
  • 66 778

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Ei tästä oluella enää selvitä. Kyllä tässä pitää oikein Marskin Ryyppy -pullo avata tuon kunniaksi! Ja sitten on huomenna pää kipeä ja huono olo. Mieliksen syytä se!

Itseasiassa pää on kipeä jo nyt mutta huomenna voi olla joku muukin paikka kipeänä. Mielarin saavutuksen kunniaksi voisimme korkata pullon Maailman kalleinta konjakkia Tuosta taitanee tulla ehkä maailman kovin kanuunakin.

tutzba

Jäsen
Aina on hyvä sää grillata. Vettä tulee kuin Esterin perseestä, mutta kovasti nuo viljapossun ulkofileeleikkeet kypsyvät muutaman tequilan saattelemana.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itseasiassa pää on kipeä jo nyt mutta huomenna voi olla joku muukin paikka kipeänä. Mielarin saavutuksen kunniaksi voisimme korkata pullon Maailman kalleinta konjakkia Tuosta taitanee tulla ehkä maailman kovin kanuunakin.

Hitto kun minulle tulee aina konjakista kertakaikkisen massiivinen närästys niin mitähän tuon juomisesta sitten seuraa? Ruokatorvi repii itsensä rintalastan läpi ulos?

Ja tuostapa tulikin vielä mieleeni sellainenkin juttu että kerran olen nähnyt aikuisen miehen itkevän kun iso kossupullo lävähti asfalttiin Alkon edessä. Mitähän tapahtuu siinä vaiheessa kun tuollaisen miljoonan punnan konjamiinipullon livautat pikkujurrissa hyppysistäsi asfalttiin?

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Helvetin iso valkovenäläinen tulee, kun tekee ämpäriin.

Ensiluokkaista ongelmanratkaisukykyä osoittaa tämä viesti! Nyt tiedänkin ketä konsultoida näissä asioissa.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Onnea Mielarille!

Tämä on minun 500:s viestini tähän ketjuun. Eihän se paljoa mutta tasalukuhan sekin! Ensimmäiset 400 tulivat alle vuodessa, loput 100 veivät yli vuoden.

Kävin AC Oulun pelissä poriseen Pitkäsen Jonin kanssa. On se iso mies noin elävässä elämässä.

Viimeksi muokattu:

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Käsi ylös kuka täällä on odottanut ensimmäistä kuninkaallista suukkoa? Ja tällä ei siis tarkoiteta sellaista missä itse on osapuolena... Mutta näin sanotaan vanhan kunnon Maikkarin sivulla että tuo trinsessan ja minkä-lie-jantterin suudelma on kauan odotettu. Kai se on sitten uskottava.

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Toista päivää hyvällä sykkeellä ja 3 tuntia nukuttu viime yönä. Ei tee heikkoa. Neekerit potkii palloa tv:ssä.

J.Petke

Jäsen
Nyt oli jää-ämpäri jo sulanut sen verran, että sain paloiteltua sopivan määrän jäitä. Tuohan oli tosin sellainen lasten pieni leikkiämpäri tosin jäin miettimään jo toteutusta sellaisessa kymmenen litran ämpärissä..

Antaa Kamerunin pelin pyöriä taustalla kun nyt olen ystävä tuon mp3 soittimen kanssa.

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Hoplaa. Tänne pärähdettiin taas pyörähtämään. Ainakin pyörähtämään. Katsotaan nyt. Minttuviinapullo kaivettiin naftaliinista ja homma alkoi luistaa.
Turhinta maailmassa?
Tietämätön opettaa taitamattomalle tarpeetonta.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Onkohan näillä kahdella uutisella yhteyttä toisiinsa:

IS

HS.

Kylmä valkkari on hyvää.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onkohan näillä kahdella uutisella yhteyttä toisiinsa:

IS

HS.

Paha mennä sanomaan, olen pakon edessä vieraantunut koko aiheesta niin paljon että hyvä kun enää muistan edes mistä tuossa on kyse.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Paha mennä sanomaan, olen pakon edessä vieraantunut koko aiheesta niin paljon että hyvä kun enää muistan edes mistä tuossa on kyse.

Siis toi oli se juttu, missä laitetaan pissivehkeet yhteen ja täristään.

Muistaksää?

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Onkohan näillä kahdella uutisella yhteyttä toisiinsa..

EOS, kun en harrasta moista touhua, koska en jaksa käydä suihkussa. Mutta miten itse koet tämän? Jos joku vetää sua takaapäin ( oletan, että olet nainen, toki hieno sellainen), niin ajatteletko silloin, että se heebo siellä takaluukussa on niin tyytymätön, ettei jaksa katsella sun ( mahdollisesti) kaunista naamaria?

Kylmä valkkari on hyvää.

Korotan bunkulla.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Siis toi oli se juttu, missä laitetaan pissivehkeet yhteen ja täristään.

Muistaksää?

Jotain etäisiä muistikuvia on nuoruuden päiviltä. Kauhean kuumakin taisi tulla siinä touhussa joten viime aikoina olen jättänyt vähemmälle.

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна

Vieraantunut kyseisestä asennosta, tyytymättömästä seksielämästä vai seksielämästä yleensäkin?
Jotenkin ei kyllä yllätä, että suomalaisten mielestä on mukavaa panna takaapäin, vaikka talousuutisia katsellessa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy