Kalsarikänniketju

  • 5 286 331
  • 66 734

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minnekäs täältä nyt kaikki hävisi? En kai minä nyt näin huonoa seuraa ole?
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Minnekäs täältä nyt kaikki hävisi? En kai minä nyt näin huonoa seuraa ole?

Täällä taustalla ollaan, mutta kun ei ole juuri nyt muuta tarjottavaa kuin nettimurjotus ja juomien kanssa turjotus eikä hyviä viisuja päästä löydy niin parempi olla hiljaa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tuli mieleeni vielä se, että ranskatar sanoi hymysuin, että finnish men ei tuo kukkia kun tavataan jälkeen ajan. Kysyin vain siihen kohtaan, että onko ruoka äpösteltynä. Teki mieleni sanoa, että "sullahan on jo puska valmiina".

Olin siis kohteliaampi kuin ajatukseni.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Tuli mieleeni vielä se, että ranskatar sanoi hymysuin, että finnish men ei tuo kukkia kun tavataan jälkeen ajan. Kysyin vain siihen kohtaan, että onko ruoka äpösteltynä. Teki mieleni sanoa, että "sullahan on jo puska valmiina".

Olin siis kohteliaampi kuin ajatukseni.

Pääsitkö rakkauden puutarhuriksi? Noukitko lemmenruusuja, kuokitko Xanadun etupihaa, ilmaisitko ilosi neidon ruusunkukasta?

S.Coleridge ja muut runoilijat ja kirjailijat kiitos ja morjens oopiumibaareista.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Oisin päässyt vaan ei kiinnosta se puutarha. Ottakaa joku kelpo mies hänet. Mie vaadin vaikeutta ja rimaa ylemmäs. Siis haastetta. Monien järki riitä ja jos riittää niin perseensä leveys riittää liikaa.

Lähenpä baariin. Tarkoituksena tarkoitus. Loput luette jostakin.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Jollain tavalla alkoholi on herkistänyt minut kuuntelemaan Macy Grayta. Ei ole niinkään silmän ilo, joten en linkitä.

Itse asiassa ei se kyllä ole edes korvankaan ilo, joten olen onnellinen ettet linkkiä laittanut. Mutta hei, ilo irti, kannat kattoon, flunssaboogie bäälle kaikille, otetaan kalsarit ja sniffataan niitä. Tässä kesäflunssassa ei tunnu missään.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Laittakaa nyt musiikkia jos musiikkia laitatte. Vinkkinä sellainen asia, että mikään missä laulaa tai muuten vaikuttaa Alanko, ei todellakaan ole musiikkia vaan silkkaa kidutusta. Sama koskee niitä molempia...

Jo menee jutut hassuiksi kun panemisessakin puhutaan jostain optimaalisista asennoista. Mieshän nauttii asennossa kuin asennossa. ;D
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kun nainen ei ole täysin tyytyväinen, hän kaipaa seksiä harvemmin
Olen havainnut päinvastaista. Jos nainen jää tyydyttymättömään tilaan jostain kumman syystä (oma vikansa!), hän pikemminkin hinkuu lisää tullakseen tyydytetyksi.

Olen aika varma, että esim. Martti Kuusela on sängyssä pelikirjamies, joka tietää kaikki niksit teoriatasolla. Sheddenin Dogi taas tiedä näistä mitään, mutta sen kuulee naapuritkin, kun Dogi painaa.
Entäs Pietilän Sakke? Istuu sängyn reunalla ja ynisee yh-hyh-hyy?
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Miksi täällä on niin hiljaista ja miksei läppäreissä ole vakiovarusteena cooleria valkkaripulloa varten?
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Jere hei, mitäs vaimo sanoo sun suhteestasi? ;)

Pia, joka juuri ja juuri kykeni kävelemään aamulla sano, että on erittäin tyytyväinen. Pääsee kuulemma paremmin ylempiin nuotteihin, jos ollaan "yhdessä".
Myös helpottui, kun luovutin The Jossun Mielikuvitushahmolle, enkä ziis enään palvo, kuin häntä.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Miksi täällä on niin hiljaista ja miksei läppäreissä ole vakiovarusteena cooleria valkkaripulloa varten?

Ei kai täällä nyt niiiin hiljaista ole. Jäähdytys on energiataloudellisesti kannattamatonta ja siksi moisia vekottimia ei ole kehitetty.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Laittakaa nyt musiikkia jos musiikkia laitatte. Vinkkinä sellainen asia, että mikään missä laulaa tai muuten vaikuttaa Alanko, ei todellakaan ole musiikkia vaan silkkaa kidutusta. Sama koskee niitä molempia...

Ýmmärrän sen, että pää on perseessä, mutta sinnekin pitäisi tietää, että Sielun Veljet on parasta mitä tästä maasta on musiikin saralta tullut. Kyllähän tässä voidaan alkaa soittamaan sitä saatanan tusinaheviä Ypäjältä joka on niin ihanaa. Perkele. Haen kaljaa ja kuuntelen kaikkien maamme alankojen musiikkia.

Ja soitetaan nyt sitä Mana Manaa - Ilmestyskirjan Peto
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Jäähdytys on energiataloudellisesti kannattamatonta ja siksi moisia vekottimia ei ole kehitetty.

Fuck the global warming, haluan valkkarini kylmänä!

Jere... Mitä mä voin enää sanoa? Ota veli hyvä lääkkeesi ;)
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Ýmmärrän sen, että pää on perseessä, mutta sinnekin pitäisi tietää, että Sielun Veljet on parasta mitä tästä maasta on musiikin saralta tullut. Kyllähän tässä voidaan alkaa soittamaan sitä saatanan tusinaheviä Ypäjältä joka on niin ihanaa. Perkele. Haen kaljaa ja kuuntelen kaikkien maamme alankojen musiikkia.

Ja soitetaan nyt sitä Mana Manaa - Ilmestyskirjan Peto

Sielun Veljet voisi kenties olla hyvää musiikkia, jos Alanko maailman ärsyttävine raakkumisineen ei siinä raakkuisi... Itse asiassa tuon ajan suomirock on aivan järkyttävää paskaa noin yleensäkin. Tusinahevi menee aina paskan suomirockin edelle. =)
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Fuck the global warming, haluan valkkarini kylmänä!

Laita nyt hyvä nainen se pullo vaikka jääkaappiin. Kärsimättömämpi käyttää pakastinta, joskin tämä konsti sisältää kyllä suuren riskin. =)

Tähän aikaan saattaa muuten olla hankala paikka hankkia lisää olutta. Myönnetään että olen amatööri.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Ýmmärrän sen, että pää on perseessä, mutta sinnekin pitäisi tietää, että Sielun Veljet on parasta mitä tästä maasta on musiikin saralta tullut. Kyllähän tässä voidaan alkaa soittamaan sitä saatanan tusinaheviä Ypäjältä joka on niin ihanaa. Perkele. Haen kaljaa ja kuuntelen kaikkien maamme alankojen musiikkia.

Ja soitetaan nyt sitä Mana Manaa - Ilmestyskirjan Peto

Mies jolla on tuollaiset sankarit ei voi olla väärässä. Lisää samaa! Huutaa kansa tuo janoinen. Kansa se samainen jota ravitsen sanoillani jotka ropisevat heidän sekaansa kuin sosialistien heittelemä korruptiovilja.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Jere... Mitä mä voin enää sanoa? Ota veli hyvä lääkkeesi ;)

Niin, mitäköhän tähän vielä pitäisi ottaa? Alkaa olemaan noi otot aika täynnä. Jaa-a, siis vai että kerpele, Piastako sä kiukuttelet. Se on mun suurin rakkaus, ja hyväksy se. Ollaan Pian kans kelattu, että ei kohta enään anneta yhtään haastattelua joten in your face!
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Laita nyt hyvä nainen se pullo vaikka jääkaappiin.

Siellähän mä sitä pidänkin. Kiukuttaa vaan juosta koko ajan täyttämässä lasia =)

Jaa-a, siis vai että kerpele, Piastako sä kiukuttelet. Se on mun suurin rakkaus, ja hyväksy se. Ollaan Pian kans kelattu, että ei kohta enään anneta yhtään haastattelua joten in your face!

Ai hitsi, mun tsäänssit suhun meni siis oikeasti? =(
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Siellähän mä sitä pidänkin. Kiukuttaa vaan juosta koko ajan täyttämässä lasia =)

Siinä tapauksessa olet pakotettu hankkimaan ihan oikean viinikaapin. Sen voi sitten sijoittaa mieleiseensä paikkaan. Vaihtoehtoisesti voi sitten jatkaa jääkaapilla ravaamista.

Josko sitä tuon viimeisen oluen korkkaisi... =/
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös