Minnekäs täältä nyt kaikki hävisi? En kai minä nyt näin huonoa seuraa ole?
Tuli mieleeni vielä se, että ranskatar sanoi hymysuin, että finnish men ei tuo kukkia kun tavataan jälkeen ajan. Kysyin vain siihen kohtaan, että onko ruoka äpösteltynä. Teki mieleni sanoa, että "sullahan on jo puska valmiina".
Olin siis kohteliaampi kuin ajatukseni.
Jollain tavalla alkoholi on herkistänyt minut kuuntelemaan Macy Grayta. Ei ole niinkään silmän ilo, joten en linkitä.
Kyllähän olut on melkein yhtä hyvää, kuin saunaolut.
Musiikiksi teille tietämättömille: Hassisen Kone - Pelkurit
Olen havainnut päinvastaista. Jos nainen jää tyydyttymättömään tilaan jostain kumman syystä (oma vikansa!), hän pikemminkin hinkuu lisää tullakseen tyydytetyksi.Kun nainen ei ole täysin tyytyväinen, hän kaipaa seksiä harvemmin
Entäs Pietilän Sakke? Istuu sängyn reunalla ja ynisee yh-hyh-hyy?Olen aika varma, että esim. Martti Kuusela on sängyssä pelikirjamies, joka tietää kaikki niksit teoriatasolla. Sheddenin Dogi taas tiedä näistä mitään, mutta sen kuulee naapuritkin, kun Dogi painaa.
Jere hei, mitäs vaimo sanoo sun suhteestasi? ;)
Miksi täällä on niin hiljaista ja miksei läppäreissä ole vakiovarusteena cooleria valkkaripulloa varten?
Laittakaa nyt musiikkia jos musiikkia laitatte. Vinkkinä sellainen asia, että mikään missä laulaa tai muuten vaikuttaa Alanko, ei todellakaan ole musiikkia vaan silkkaa kidutusta. Sama koskee niitä molempia...
Jäähdytys on energiataloudellisesti kannattamatonta ja siksi moisia vekottimia ei ole kehitetty.
Ýmmärrän sen, että pää on perseessä, mutta sinnekin pitäisi tietää, että Sielun Veljet on parasta mitä tästä maasta on musiikin saralta tullut. Kyllähän tässä voidaan alkaa soittamaan sitä saatanan tusinaheviä Ypäjältä joka on niin ihanaa. Perkele. Haen kaljaa ja kuuntelen kaikkien maamme alankojen musiikkia.
Ja soitetaan nyt sitä Mana Manaa - Ilmestyskirjan Peto
Fuck the global warming, haluan valkkarini kylmänä!
Ýmmärrän sen, että pää on perseessä, mutta sinnekin pitäisi tietää, että Sielun Veljet on parasta mitä tästä maasta on musiikin saralta tullut. Kyllähän tässä voidaan alkaa soittamaan sitä saatanan tusinaheviä Ypäjältä joka on niin ihanaa. Perkele. Haen kaljaa ja kuuntelen kaikkien maamme alankojen musiikkia.
Ja soitetaan nyt sitä Mana Manaa - Ilmestyskirjan Peto
Jere... Mitä mä voin enää sanoa? Ota veli hyvä lääkkeesi ;)
Laita nyt hyvä nainen se pullo vaikka jääkaappiin.
Jaa-a, siis vai että kerpele, Piastako sä kiukuttelet. Se on mun suurin rakkaus, ja hyväksy se. Ollaan Pian kans kelattu, että ei kohta enään anneta yhtään haastattelua joten in your face!
Siellähän mä sitä pidänkin. Kiukuttaa vaan juosta koko ajan täyttämässä lasia =)
Siinä tapauksessa olet pakotettu hankkimaan ihan oikean viinikaapin. Sen voi sitten sijoittaa mieleiseensä paikkaan. Vaihtoehtoisesti voi sitten jatkaa jääkaapilla ravaamista.
Josko sitä tuon viimeisen oluen korkkaisi... =/