Lily Allen - Not Fair Oxegen 2009 live Jumankeuta kun on menevä tseepale!
Repikää siitä lapsukaiseni!
No revitään revitään... Tässä lisää Lily Allenia, ei tosin noin menevänä. Lily Allen - Littlest things (live)
Lily Allen - Not Fair Oxegen 2009 live Jumankeuta kun on menevä tseepale!
Repikää siitä lapsukaiseni!
No revitään revitään... Tässä lisää Lily Allenia, ei tosin noin menevänä. Lily Allen - Littlest things (live)
Lily Allen kuulostaa livenä vitun hyvältä!!
Näinpä tekee. Ja miellyttää myös silmää vaikka ei mikään missityyppi olekaan (tai ehkä juuri sen takia?).
Vaikka kevyt jurri onkin päällä niin näyttää siltä, et olut loppuu kesken. PES10 pelattu ilta ja joutunee sen verran kattelemaan paljonko juo, et herää joskus päivällä siskon seuraksi mökille. Kauppaan siis ja olutta lisää.
Vaikka kevyt jurri onkin päällä niin näyttää siltä, et olut loppuu kesken. Kauppaan siis ja olutta lisää.
Juo reilusti vaan. Minä voin mennä siskosi kanssa mökille.
Kohta rupeaa Tocornal pullosta jo pohja näkymään joten hakisinkohan tähän väliin vielä yhden oluen.
Onko kenelläkään tiedossa hyviä musiikkilistoja mitkä olisi käännetty myös Spotifylle? YleX:n soittolista oli mutta nyt se tyrkkää vaan tyhjää listaa..
Onneksi tilanne on vielä tähän aikaan päivästä pelastettavissa. Ettei joudu lähtemään nuorten eläkeläisten tykö kyselemään pimeää pulloa...
Mutta laitetaanpas taas vaihteeksi musiikkia, kun jotkut niin kovasti tykkäävät siitä että tämä ketju muuttuu aina jossain vaiheessa iltaa jukebox-ketjuksi... Aika lailla uusi tuttavuus ainakin minulle, mutta toimii: Maggie Walters - Another living room
Hmm..Onpa pehmeä ääni tytöllä! Kermaisen pehmeä suorastaan!
Voihan se olla niinkin että jos tuollainen ääni kutsuisi makuuhuoneeseen (vaikka tuossa biisissä nyt laulettiinkin olohuoneest) niin vaikeaa siihen olisi muuta vastausta saada aikaiseksi kuin ääni täristen sanottu KYLLÄ!
Ja koska kyseessä' on merkkipaalu, niin mainitsen velä tulevan vaimoni, eli Johanna Kurkelan. Meidän liittomme on saanut vihdoin hyväksynnän arkkipiispa jere#3:lta
PALJON ONNEA MEITIN KALJAMAISTERILLE!! 2000 kk-ketjun viestiä on kunnioitettava saavutus.
Ja juuh, tehtiin Mieliksen kans jako, et kuka on kenenkin vaimo ja molemmat sai ihan perus ok vaimot, lopultakin. Kyllähän tästä on väännetty kättäkin jonkin aikaa. (mä tiedän, että olet salaa kopioinu mun sivuilta mun vaimon kuvan ja kehystänyt sen yöpöydällesi, mutta ei haittaa)
Kyllä! Näin oen tehnyt, mutta se on vain yhden käden rakkautta!
Kermaisista äänistä puheenollen: Shivaree - Goodnight moon
Ja tuon kermaisen äänen omistajahan on muuten Ambrosia Parsley.
EDIT: Meikäläinenhän onkin näköjään ihan amatööri aloittelija tässä ketjussa kun vielä ensimmäinen tonnikin on vasta puolessa välissä. Ei ole edes kunnon juopoksi piru vieköön!
Laitan sulle kohta uuden kuvan, kun kerkeen. Ethän sä voi runkata ja samalla katsella kuvaa, missä olen minä ja vaimoni.
(tai mistä mä tiedän. pitää ottaa huomioon myös tuo vanha len, joka on niin perverssi, että en enään luota edes omiin ajatuksiini)
PALJON ONNEA MEITIN KALJAMAISTERILLE!! 2000 kk-ketjun viestiä on kunnioitettava saavutus.
Ja juuh, tehtiin Mieliksen kans jako, et kuka on kenenkin vaimo ja molemmat sai ihan perus ok vaimot, lopultakin. Kyllähän tästä on väännetty kättäkin jonkin aikaa. (mä tiedän, että olet salaa kopioinu mun sivuilta mun vaimon kuvan ja kehystänyt sen yöpöydällesi, mutta ei haittaa)
Lukemista ei kannata olla huolissaan! Sanoo Spede...
Otanpa oluen tai kaksi Mielarin saavutuksen kunniaksi.