Kalsarikänniketju

  • 5 245 997
  • 66 703

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Blue on syntynyt rellestämään. Saunaa lämmitellessä pari olutta, siellähän menee yksi ainakin ja jälkimainingeissa varmaan vielä pari ykkösolutta ja alkoholitonta siideriä.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Kokeillaas uudestaan. Kävelykeppikännit pt.2. Nyt on tilanne parempi kuin eilen, kohta pullo valkkaria tuhottu.

Pitäisi siirtää sohva jääkaapin viereen. Vaimo ei kauaa mulle juomaa kanna. Kumilenkin hain tuolta juuri joten nyt suoritetaan yhtaikaa Dr Whon katsomista, viinin juontia ja polven kuntoutusta
 

J.Petke

Jäsen
Jaahans, juopottelen tässä Cinderellan ja ruotsalaisten känniääliöiden kanssa. Tässähän tämä menee illan peliä odotellessa. Kaapista löytyi vanha viinipullo mikä tosin maistuu ihan ok:lle eikä ole mennyt huonoksi. Seuraavaksi on ohjelmassa tuopillinen valkovenäläistä sekä sen jälkeen tuopillinen Long Island Iced Teata. Sillä luulisi pärjäävän jo aika pitkälle.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
On muuten kivuliasta hommaa, kun oikeen laittaa rasvan pannulle tirisemään ja ottaa osumaa kaljamahaan. Jos juo nopeesti kylmää kaljaa, niin helpottaa.

Totta, monesti sitä joutuu kärsimään niin ruokaa laittaessa kuin tiskatessakin roiskeista. Mutta kuuman pannun / tiskiveden ääressä on niin hot, etttei vain voi pitää vaatteita päällä. Ainakaan yläkropan osalta. Onneksi teflonpannu vähentää huomattavasti rasvan tarvetta ruoanlaitossa. Eipähän liho. Kalja ei lihota, vaan ne on ne oheistoiminnot.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kokeillaas uudestaan. Kävelykeppikännit pt.2. Nyt on tilanne parempi kuin eilen, kohta pullo valkkaria tuhottu.

Kokemuksen syvällä rintaäänellä annan vinkin että kannattaa vetää jokseenkin maltillista linjaa... Kamalan vaikeaa osaa nimittäin olla liikkuminen niiden keppien kanssa kunnon jurrissa.

No, kohtapa tuota pääsee taas varmaan itsekin kokeilemaan kunhan nyt saisivat arvottua sen leikkausajan joskus. Mutta nautiskellaan nyt toistaiseksi pelkästä kännäämisestä ilman keppejä.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Brotha Obille voimia keppien kanssa seikkailuun, oma tauti-iltani jatkunee tässä oluen ääressä ja kisoja katsoessa. Sinänsä harmi että pitää ottaa aika navakka laitamyötäinen että saa hukutettua tuon päänsisäisen Vuvuzuelatorven mikä korvien välissä tällä hetkellä pauhaa.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vaikka kevyt jurri onkin päällä niin näyttää siltä, et olut loppuu kesken. PES10 pelattu ilta ja joutunee sen verran kattelemaan paljonko juo, et herää joskus päivällä siskon seuraksi mökille. Kauppaan siis ja olutta lisää.
 

J.Petke

Jäsen
Vaikka kevyt jurri onkin päällä niin näyttää siltä, et olut loppuu kesken. PES10 pelattu ilta ja joutunee sen verran kattelemaan paljonko juo, et herää joskus päivällä siskon seuraksi mökille. Kauppaan siis ja olutta lisää.

Juo reilusti vaan. Minä voin mennä siskosi kanssa mökille.

Kohta rupeaa Tocornal pullosta jo pohja näkymään joten hakisinkohan tähän väliin vielä yhden oluen.

Onko kenelläkään tiedossa hyviä musiikkilistoja mitkä olisi käännetty myös Spotifylle? YleX:n soittolista oli mutta nyt se tyrkkää vaan tyhjää listaa..
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vaikka kevyt jurri onkin päällä niin näyttää siltä, et olut loppuu kesken. Kauppaan siis ja olutta lisää.

Onneksi tilanne on vielä tähän aikaan päivästä pelastettavissa. Ettei joudu lähtemään nuorten eläkeläisten tykö kyselemään pimeää pulloa...

Mutta laitetaanpas taas vaihteeksi musiikkia, kun jotkut niin kovasti tykkäävät siitä että tämä ketju muuttuu aina jossain vaiheessa iltaa jukebox-ketjuksi... Aika lailla uusi tuttavuus ainakin minulle, mutta toimii: Maggie Walters - Another living room
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Juo reilusti vaan. Minä voin mennä siskosi kanssa mökille.

Kohta rupeaa Tocornal pullosta jo pohja näkymään joten hakisinkohan tähän väliin vielä yhden oluen.

Onko kenelläkään tiedossa hyviä musiikkilistoja mitkä olisi käännetty myös Spotifylle? YleX:n soittolista oli mutta nyt se tyrkkää vaan tyhjää listaa..

Hae Petke hyvä yks kaljalaatikko! -FNM- Voin myös mennä siskosi kanssa mihin vaan! Oon hyvä mies ja toisinaan ihan selvinpäiten vaellan tässä arjen viidakossa...
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Onneksi tilanne on vielä tähän aikaan päivästä pelastettavissa. Ettei joudu lähtemään nuorten eläkeläisten tykö kyselemään pimeää pulloa...

Mutta laitetaanpas taas vaihteeksi musiikkia, kun jotkut niin kovasti tykkäävät siitä että tämä ketju muuttuu aina jossain vaiheessa iltaa jukebox-ketjuksi... Aika lailla uusi tuttavuus ainakin minulle, mutta toimii: Maggie Walters - Another living room

Hmm..Onpa pehmeä ääni tytöllä! Kermaisen pehmeä suorastaan!
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hmm..Onpa pehmeä ääni tytöllä! Kermaisen pehmeä suorastaan!

Voihan se olla niinkin että jos tuollainen ääni kutsuisi makuuhuoneeseen (vaikka tuossa biisissä nyt laulettiinkin olohuoneest) niin vaikeaa siihen olisi muuta vastausta saada aikaiseksi kuin ääni täristen sanottu KYLLÄ!
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Mökkeily naisseurassa on yleensä aika perseestä. Voi elämä sitä parkua, kun pitää käydä ulkohuussissa. Lisäksi saunan lämmityksessä, grillauksessa ja ilmakiväärin ammunnassa kovasti on arvostelua vieressä seisten mutta siihen osallistuminen jääkin. Ja sitten kun luonnossa on erilaisia hyönteisiä, niin niiden kanssa törmääminen aiheuttaa kovemman kirkumisen kuin elossa olevan ihmisen paloittelu. Toivottavasti olen vain mökkeillyt väärien naisten kanssa.. Lisää kaljaa? KÄY.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Voihan se olla niinkin että jos tuollainen ääni kutsuisi makuuhuoneeseen (vaikka tuossa biisissä nyt laulettiinkin olohuoneest) niin vaikeaa siihen olisi muuta vastausta saada aikaiseksi kuin ääni täristen sanottu KYLLÄ!

Luulen kanssa, yhtä kermaisen pehmeän äänen olen kuullut aiemmin lähinnä Leigh Nashilla. Laitan pienen ääninäytteet tähän.

Need to be next to you

Ja koska kyseessä' on merkkipaalu, niin mainitsen velä tulevan vaimoni, eli Johanna Kurkelan. Meidän liittomme on saanut vihdoin hyväksynnän arkkipiispa jere#3:lta
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Ja koska kyseessä' on merkkipaalu, niin mainitsen velä tulevan vaimoni, eli Johanna Kurkelan. Meidän liittomme on saanut vihdoin hyväksynnän arkkipiispa jere#3:lta

PALJON ONNEA MEITIN KALJAMAISTERILLE!! 2000 kk-ketjun viestiä on kunnioitettava saavutus.

Ja juuh, tehtiin Mieliksen kans jako, et kuka on kenenkin vaimo ja molemmat sai ihan perus ok vaimot, lopultakin. Kyllähän tästä on väännetty kättäkin jonkin aikaa. (mä tiedän, että olet salaa kopioinu mun sivuilta mun vaimon kuvan ja kehystänyt sen yöpöydällesi, mutta ei haittaa)
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kermaisista äänistä puheenollen: Shivaree - Goodnight moon

Ja tuon kermaisen äänen omistajahan on muuten Ambrosia Parsley.


EDIT: Meikäläinenhän onkin näköjään ihan amatööri aloittelija tässä ketjussa kun vielä ensimmäinen tonnikin on vasta puolessa välissä. Ei ole edes kunnon juopoksi piru vieköön!
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
PALJON ONNEA MEITIN KALJAMAISTERILLE!! 2000 kk-ketjun viestiä on kunnioitettava saavutus.

Ja juuh, tehtiin Mieliksen kans jako, et kuka on kenenkin vaimo ja molemmat sai ihan perus ok vaimot, lopultakin. Kyllähän tästä on väännetty kättäkin jonkin aikaa. (mä tiedän, että olet salaa kopioinu mun sivuilta mun vaimon kuvan ja kehystänyt sen yöpöydällesi, mutta ei haittaa)

Kyllä! Näin oen tehnyt, mutta se on vain yhden käden rakkautta! Toisella kädellä kampaan tukkaa!


Kiitos! Oottelen modejen onnitteluita ja jos ne tulee niin kusen housuun!
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Kyllä! Näin oen tehnyt, mutta se on vain yhden käden rakkautta!

Laitan sulle kohta uuden kuvan, kun kerkeen. Ethän sä voi runkata ja samalla katsella kuvaa, missä olen minä ja vaimoni.

(tai mistä mä tiedän. pitää ottaa huomioon myös tuo vanha len, joka on niin perverssi, että en enään luota edes omiin ajatuksiini)
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Kermaisista äänistä puheenollen: Shivaree - Goodnight moon

Ja tuon kermaisen äänen omistajahan on muuten Ambrosia Parsley.


EDIT: Meikäläinenhän onkin näköjään ihan amatööri aloittelija tässä ketjussa kun vielä ensimmäinen tonnikin on vasta puolessa välissä. Ei ole edes kunnon juopoksi piru vieköön!

Aika kissa!

Lukemista ei kannata olla huolissaan! Sanoo Spede...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös