Mieluummin yksin oikeassa kuin porukan mukana väärässä.
Faijani saattoi olla hieman väärässä kun minua teki, mutta ei sekään väärin ole.
Mieluummin yksin oikeassa kuin porukan mukana väärässä.
Faijani saattoi olla hieman väärässä kun minua teki, mutta ei sekään väärin ole.
Tostahan on 70-luvun lapset tehty.Isän mukana lavatansseihin ja äidin mukana pois?
Tellmeaboutit, terv. nimim. "1973".Tostahan on 70-luvun lapset tehty.
Olen mm. toiminut HIFK:n General Managerina.
Nyt jännittää.... (rummun pärinää...) sanonko... enkö sano....
OK, sulla ei ilmeisesti ole käyttöä mulle nyt.Lähe menee vielä kun ehdit.
OK, sulla ei ilmeisesti ole käyttöä mulle nyt.
Jessus, vuoden vanhempi kuin siskoni, joka on vanha kuin taivas. Onneksi sentään huumorintaju taitaa pelata vähän paremmin kuin kyseisellä vanhalla piialla.Tellmeaboutit, terv. nimim. "1973".
Ei, rakentelen tässä suomalaistyylistä seitinohutta yökänniä.
Synnyin vanhana, se on pitänyt minut nuorena.Jessus, vuoden vanhempi kuin siskoni, joka on vanha kuin taivas.
Veijo Meri, Suomen Lennart Meri!eiköhän suomalaistyylinen ole lähempämä manillaköyden paksuista humalaa!
Noh, minäkin kuulemma näytin kekkoselta syntyessäni. Tosin tulin alasti ja ilman laseja. Sitä tosin en tiedä että pyllistelinkö itään päin.Synnyin vanhana, se on pitänyt minut nuorena.
Sama vika, kaljuna synnyin ja otsa kurtussa. Jopa synkkänä syysyönä aivan kuin UKK. Olin kuulemma vaan katsellut ympärilleni, en rääkynyt ollenkaan. Otin mestan haltuun.Noh, minäkin kuulemma näytin kekkoselta syntyessäni. Tosin tulin alasti ja ilman laseja. Sitä tosin en tiedä että pyllistelinkö itään päin.
eiköhän suomalaistyylinen ole lähempämä manillaköyden paksuista humalaa!
Oi jumalauta, toi on varmasti ollut aikamoinen näky! Oletkohan mahdollisesti Dr. Evilin mini me?Olin kuulemma vaan katsellut ympärilleni, en rääkynyt ollenkaan. Otin mestan haltuun.
Meri kristmas.Veijo Meri ja Lennart Meri ovat jo paikalla, kohta saapunee Merikukka Forsius, merihevosten ylväät seikkailut merien syvyyksissä ja lopulta merileijona syö nämä kaikki.
Aika lailla siltä muuten näytin, nyt kun asiaa ajattelee. Nomen est omen.Oi jumalauta, toi on varmasti ollut aikamoinen näky! Oletkohan mahdollisesti Dr. Evilin mini me?
Vai vielä joku sorkkajalka ollut kätilönä? Ettei ollut vanha vihtahousu? Hänellä on kuulemma sorkkajalat, enkä ihmettelisi lainkaan Teideän kohdalla jos näin olisi käynyt.Kätilö oli huolissaan että olen mykkä, ja nipisti gluteus maximuksesta, jolloin olin vain todennut että "sorkat irti persiestä, akka!" .
Kätilö oli huolissaan että olen mykkä, ja nipisti gluteus maximuksesta, jolloin olin vain todennut että "sorkat irti persiestä, akka!" ja jatkanut vahvan, hiljaisen tyypin omaksumista.
Minun ensimmäinen iskulause 2-vuotiaana (ihan oikeasti) oli "anna pillua!". Bulgariassa kuulemma tytöt tykkäsivät todella paljon kun tällainen pieni pellavapää huuteli rattaista että joskos sitä saisi.Itse opettelin puhumaan vasta n. 12-vuotiaana, koska vasta siinä vaiheessa huomasin että naisten iskeminen on huomattavasti hankalampaa jos ei pysty edes kolmea lausetta tuottamaan.
Minun ensimmäinen iskulause 2-vuotiaana (ihan oikeasti) oli "anna pillua!". Bulgariassa kuulemma tytöt tykkäsivät todella paljon kun tällainen pieni pellavapää huuteli rattaista että joskos sitä saisi.