Kalsarikänniketju

• 5 306 865
  • 66 750

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Isän mukana lavatansseihin ja äidin mukana pois?

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tarkalleen ottaen en tiedä missä minut on alulle tempaistu, enkä haluakaan tietää, mutta saivatpa sentään aikaan kaikesta kaiken tietävän henkilön, joka on aina oikeassa. Olen mm. toiminut HIFK:n General Managerina.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Noh, minäkin kuulemma näytin kekkoselta syntyessäni. Tosin tulin alasti ja ilman laseja. Sitä tosin en tiedä että pyllistelinkö itään päin.
Sama vika, kaljuna synnyin ja otsa kurtussa. Jopa synkkänä syysyönä aivan kuin UKK. Olin kuulemma vaan katsellut ympärilleni, en rääkynyt ollenkaan. Otin mestan haltuun.

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
eiköhän suomalaistyylinen ole lähempämä manillaköyden paksuista humalaa!

Pyrin luonnollisesti tuossa säilyttämään yhteyden penailuun. Veijo Meri ja Lennart Meri ovat jo paikalla, kohta saapunee Merikukka Forsius, merihevosten ylväät seikkailut merien syvyyksissä ja lopulta merileijona syö nämä kaikki.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Veijo Meri ja Lennart Meri ovat jo paikalla, kohta saapunee Merikukka Forsius, merihevosten ylväät seikkailut merien syvyyksissä ja lopulta merileijona syö nämä kaikki.
Meri kristmas.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oi jumalauta, toi on varmasti ollut aikamoinen näky! Oletkohan mahdollisesti Dr. Evilin mini me?
Aika lailla siltä muuten näytin, nyt kun asiaa ajattelee. Nomen est omen.

Kätilö oli huolissaan että olen mykkä, ja nipisti gluteus maximuksesta, jolloin olin vain todennut että "sorkat irti persiestä, akka!" ja jatkanut vahvan, hiljaisen tyypin omaksumista.

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Kätilö oli huolissaan että olen mykkä, ja nipisti gluteus maximuksesta, jolloin olin vain todennut että "sorkat irti persiestä, akka!" .
Vai vielä joku sorkkajalka ollut kätilönä? Ettei ollut vanha vihtahousu? Hänellä on kuulemma sorkkajalat, enkä ihmettelisi lainkaan Teideän kohdalla jos näin olisi käynyt.

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kätilö oli huolissaan että olen mykkä, ja nipisti gluteus maximuksesta, jolloin olin vain todennut että "sorkat irti persiestä, akka!" ja jatkanut vahvan, hiljaisen tyypin omaksumista.

Eviliksi syntyi, Eviliksi kasvoi ja Evilinä pysyy. Itse opettelin puhumaan vasta n. 12-vuotiaana, koska vasta siinä vaiheessa huomasin että naisten iskeminen on huomattavasti hankalampaa jos ei pysty edes kolmea lausetta tuottamaan.

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Itse opettelin puhumaan vasta n. 12-vuotiaana, koska vasta siinä vaiheessa huomasin että naisten iskeminen on huomattavasti hankalampaa jos ei pysty edes kolmea lausetta tuottamaan.
Minun ensimmäinen iskulause 2-vuotiaana (ihan oikeasti) oli "anna pillua!". Bulgariassa kuulemma tytöt tykkäsivät todella paljon kun tällainen pieni pellavapää huuteli rattaista että joskos sitä saisi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy