Kalsarikänniketju

  • 5 236 075
  • 66 669

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Alkoholismi viittaa sairauteen. Himo viinaan ei ole sairautta. Syöpä, nuha ja hepatiitti ovat sairauksia, persous viinalle ei ole. Se on vain halua olla kännissä.

Tästä olen muuten vääntänyt kättä täällä ennenkin.

Jos joku asia minua vituttaa, niin se on se, kun henkisesti selkärangattomat vitun juopot sössivät elämänsä, ihmissuhteensa ja ihan kaiken, ja sitten piiloutuvat "alkoholismin" taakse. "Sori että join perheen rahat, olen sairas... Sori että ajoin teidät kirveellä hankeen, olen sairas, olen alkoholisti..."

Vittu. Alkoholismia ei ole. Juoppoutta on. Se on kuitenkin aina oma valinta. Sairausbakteeri ei osta sitä Kossua, juoppo itse ostaa sen.
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Alkoholismi viittaa sairauteen. Himo viinaan ei ole sairautta. Syöpä, nuha ja hepatiitti ovat sairauksia, persous viinalle ei ole. Se on vain halua olla kännissä.

Tästä olen muuten vääntänyt kättä täällä ennenkin.

Jos joku asia minua vituttaa, niin se on se, kun henkisesti selkärangattomat vitun juopot sössivät elämänsä, ihmissuhteensa ja ihan kaiken, ja sitten piiloutuvat "alkoholismin" taakse. "Sori että join perheen rahat, olen sairas... Sori että ajoin teidät kirveellä hankeen, olen sairas, olen alkoholisti..."

Vittu. Alkoholismia ei ole. Juoppoutta on. Se on kuitenkin aina oma valinta. Sairausbakteeri ei osta sitä Kossua, juoppo itse ostaa sen.

Itsehän olen samaa mieltä, mutta jotta voisin sanoa mitään mitenkään päin perusteltua niin minun pitäisi osata määritellä mikä on sairaus. En osaa. Mutta ainakin muutama tutkimus on tehty jotka viittaisivat siihen että ainakin mahdollisesti alkoholismi on periytyvää. Minähän ummikkona vedän tietysti suoran viivan periytyvä => genetiikka => biologia => mahdollisesti siis jopa sairaus.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Totta kai se persous viinalle on periytyvää. Juoppojen lapsista tulee helpommin juoppoja, tellmeaboutit. Kaikki -ismit voi kuitenkin pitää siitä kaukana. Periytyyhän ruskeasilmäisyyskin, eikä se kaiketi ole sairaus. Ominaisuudet periytyvät.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Heippodei. Hyvä nousukiito päällä joten eipä turhaan jarrutella vaan jatketaan eteenpäin kuin Don Kaukovaara konsanaan. Kippis ja kulaus ja silleen. Tunnustaako kukaan muu kalsaroivansa tähän aikaan keskellä kirkasta ja aurinkoista lauantai-iltapäivää/päivää? Vois melkeen lähtee ulos vetää pussikaljaa, on sen verran komia keli kuiteskin.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Tunnustaako kukaan muu kalsaroivansa tähän aikaan keskellä kirkasta ja aurinkoista lauantai-iltapäivää/päivää?

Tunnustaa. On helppo juoda koiran kanssa, kun eukko on jumissa Epyktissä. Vaan eipä häntä varmaan pahasti vituta.

Force majeuressa on hyvä olla, ei huolet paina, ei rasitu polla.
 

-S-

Jäsen
Ja miksi 30-40 euron polttoaine-, puhelin-, tai elintarvikelasku aina kirpaisee, mutta alkoholijuomaan kulutetut eurot eivät ostohetkellä koskaan tunnu missään? Käykäähän kaikki liittymässä Naamassa ULKO MAALAISTEN TULI VUORTEN PÖLY PILVET TAKAISIN ULKO MAILLE! -ryhmään, niin saatte makeat naurut. On Facebookin hyytävin ryhmä KOSKAAN IKINÄ.

Ja miksi mietin kaupassa ostanko muutaman euron kalliimpaa sisäfilettä joka on oikeasti hyvää vai perus possun ohuen ohutta leikettä tai säästän maitolitrassa parikyt senttiä. Ja terassilla työnnän kiljuen pankkikorttia ku 0,4 lämmin olut maksaa viis euroa. Elämä on täynnä mysteerejä :)
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Totta kai se persous viinalle on periytyvää. Juoppojen lapsista tulee helpommin juoppoja, tellmeaboutit. Kaikki -ismit voi kuitenkin pitää siitä kaukana. Periytyyhän ruskeasilmäisyyskin, eikä se kaiketi ole sairaus. Ominaisuudet periytyvät.

Kappas Perkelettä KKK:ssa pitkästä aikaa. Eikö vapaamuurareilta irronnut suurmestarin virkaa, vai mikä sinut tänne tuo?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Anna Puu, sydän.

banaaninviljelijä tykkää tästä
 

Cimbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Liverpool
Pitkän talven jälkeen maistuu muutama. Siis 2-99.

Maistuu.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Jos sitä nyt parit maistelisi kun Veikkaus Oy on ollut niin suosiollinen viime päivinä, enkä tähän paikkaan keksi parempaakaan sijoituskohdetta...
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
"Hegel is arguing that the reality is merely an a priori adjunct of non-naturalistic ethics.
Kant via the categorical imperative is holding that ontologically it exists only in the imagination.
And Marx is claiming it was offside... "

Germany vs. Greece

Tässä sketsissä on kaikki, mitä ihmisen tarvitsee ymmärtää itsestään ja toisista ihmisistä. Siksi siis suosikkijoukkueeni.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Ny rillataan. Vajaa desi Mennenii kurkusta alas ja noin kolme desii naamassa/vartalossa, hiphiphurraasaatana. Oliko se Irma, Seija vai Jessica, en muista mutta numero on tallessa, nätti tyttö. Hain Rullakebabin minkä justiinsa laapaisin lärviin ja next taas kalsareiden kanssa Karhun kaatoon. Vittu et tuo Mennen haisee pahalle, ei se kyllä maistukaan erityisen hyvälle. Vitun 70's partyt saatana!!!
 
Oliko se Irma, Seija vai Jessica, en muista mutta numero on tallessa, nätti tyttö.

No niin, kerro vaan enemmän. Missä ja miten tutustuitte ja onko hyvät mahdollisuudet onnistua?

Itse taidan tässä ennen Caps-Habs peliä juoda vähäiset kaljani pois. Menee aikakin nopeammin. Vissiin seitsemän Karhua ja yksi virolainen (5,7%) lonkero. Kaljoo muttei paljoo. Kippis ja nam.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tässä sketsissä on kaikki, mitä ihmisen tarvitsee ymmärtää itsestään ja toisista ihmisistä. Siksi siis suosikkijoukkueeni.
Muutenkin hauskoja nuo Pythonien urheilujutut. Pidätysvaikeuksisten maraton, 400 metrin (?) juoksu suuntavaistonsa menettäneille et cetera.
 

HangoverFairy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kattokaa ja arvostakaa!? Tän clipin takana on yksi Youtuben legendoista, hakkaa Viherahon ja Markorepairsin ja kaverit mennen tullen.. djpate246, ja loistavan remix videon on kasannut nimimerkki djtukitoimeentulo tms. http://www.youtube.com/watch?v=1e-0052G9_c&playnext_from=TL&videos=XkuJKzTwqTA

Kyseessä legendaarinen youtubeblokkaaja. Oikea esimerkki jokaiselle tähän ketjuun osallistujalle.
Eiköhän sitä tänään tarvi ottaa alustavasti finaalisarjaa varten.

http://www.youtube.com/watch?v=lyNcVSIwxp8&feature=related

Modeille tiedoksi. Linkissä Esa Pakarinen lauleskelee.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Muutenkin hauskoja nuo Pythonien urheilujutut. Pidätysvaikeuksisten maraton, 400 metrin (?) juoksu suuntavaistonsa menettäneille et cetera.

Eihän tässä sketsissä pelkästään urheilusta ole kyse vaan n. miljoonasta muustakin asiasta. Muun muassa jalkapallon urheillullisuudettomuudesta (Oulusta päin voitaneen vahvistaa oliko oikein taivutettu).

Kattokaa ja arvostakaa!? Tän clipin takana on yksi Youtuben legendoista, hakkaa Viherahon ja Markorepairsin ja kaverit mennen tullen.. djpate246, ja loistavan remix videon on kasannut nimimerkki djtukitoimeentulo tms. http://www.youtube.com/watch?v=1e-0052G9_c&playnext_from=TL&videos=XkuJKzTwqTA

Hesus sentään että ei aukene tämä nykynuorison meininki. Olen vissiin kääpä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös