Kalsarikänniketju

  • 5 240 962
  • 66 676

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Veijo Meri ja Lennart Meri ovat jo paikalla, kohta saapunee Merikukka Forsius, merihevosten ylväät seikkailut merien syvyyksissä ja lopulta merileijona syö nämä kaikki.
Meri kristmas.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Oi jumalauta, toi on varmasti ollut aikamoinen näky! Oletkohan mahdollisesti Dr. Evilin mini me?
Aika lailla siltä muuten näytin, nyt kun asiaa ajattelee. Nomen est omen.

Kätilö oli huolissaan että olen mykkä, ja nipisti gluteus maximuksesta, jolloin olin vain todennut että "sorkat irti persiestä, akka!" ja jatkanut vahvan, hiljaisen tyypin omaksumista.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Kätilö oli huolissaan että olen mykkä, ja nipisti gluteus maximuksesta, jolloin olin vain todennut että "sorkat irti persiestä, akka!" .
Vai vielä joku sorkkajalka ollut kätilönä? Ettei ollut vanha vihtahousu? Hänellä on kuulemma sorkkajalat, enkä ihmettelisi lainkaan Teideän kohdalla jos näin olisi käynyt.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kätilö oli huolissaan että olen mykkä, ja nipisti gluteus maximuksesta, jolloin olin vain todennut että "sorkat irti persiestä, akka!" ja jatkanut vahvan, hiljaisen tyypin omaksumista.

Eviliksi syntyi, Eviliksi kasvoi ja Evilinä pysyy. Itse opettelin puhumaan vasta n. 12-vuotiaana, koska vasta siinä vaiheessa huomasin että naisten iskeminen on huomattavasti hankalampaa jos ei pysty edes kolmea lausetta tuottamaan.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Itse opettelin puhumaan vasta n. 12-vuotiaana, koska vasta siinä vaiheessa huomasin että naisten iskeminen on huomattavasti hankalampaa jos ei pysty edes kolmea lausetta tuottamaan.
Minun ensimmäinen iskulause 2-vuotiaana (ihan oikeasti) oli "anna pillua!". Bulgariassa kuulemma tytöt tykkäsivät todella paljon kun tällainen pieni pellavapää huuteli rattaista että joskos sitä saisi.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Bulgarialainenkin täällä joukossa vai muuten vaanko olit siellä seksimatkalla?
Se taisi muuten vaan olla suosittu lomakohde silloin. Tai en minä tiedä, ainakin minut sinne vietiin sekä 1- että 2-vuotiaana. Ja toisella kerralla vielä tultiin pois aiemmin maanjäristyksen takia. Joka ei ainakaan johtunut minun seksistäni...
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Itse opettelin puhumaan vasta n. 12-vuotiaana, koska vasta siinä vaiheessa huomasin että naisten iskeminen on huomattavasti hankalampaa jos ei pysty edes kolmea lausetta tuottamaan.
Mannerheim kuulemma puhui ensimmäisen kerran 7-vuotiaana. Ei ollut ollut asiaa ennen sitä. Mitä tämä mistään kertoo, en tiedä.

Minun ensimmäinen iskulause 2-vuotiaana (ihan oikeasti) oli "anna pillua!". Bulgariassa kuulemma tytöt tykkäsivät todella paljon kun tällainen pieni pellavapää huuteli rattaista että joskos sitä saisi.
Minun ensimmäinen sanani oli "vettä". Mentiin Lieksan kaarisillan yli, ja näytin sormella alas että tuolla sitä on. Sittemmin olen siirtynyt parempiin nesteisiin.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Se taisi muuten vaan olla suosittu lomakohde silloin. Tai en minä tiedä, ainakin minut sinne vietiin sekä 1- että 2-vuotiaana. Ja toisella kerralla vielä tultiin pois aiemmin maanjäristyksen takia. Joka ei ainakaan johtunut minun seksistäni...

Seksiskandaalilta vaikuttaa. Tästä olisi nykypäivänä uutisoitu huomattavasti enemmän, mutta vältyit sentään siltä.

Vesi on jalo neste, mutta aikansa kullakin. Tuskin olisi Mannerheimkaan karauttanut ratsullaan yli synkän virran, ellei olisi ollut nektaria sopivaan aikaan ja sopivassa paikassa saatavissa. Ehkä viina on pelastanut koko Suomen maan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tästä olisi nykypäivänä uutisoitu huomattavasti enemmän
"Kaksivuotias suomalainen seksimaanikko järisyttää Bulgariaa!"

"Pillunvonkaus tutisutti Sofiaa - imeväinen tilittää!"

"Rattaista rakastelemaan; pikkupojan kujanjuoksu Itä-Euroopan lihallisiin iloihin!"
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Seksiskandaalilta vaikuttaa. Tästä olisi nykypäivänä uutisoitu huomattavasti enemmän, mutta vältyit sentään siltä.
Voin vain kuvitella otsikot: "Nuoren suomalaisen seksiskandaali järisyttää koko Bulgariaa!"

Tuskin olisi Mannerheimkaan karauttanut ratsullaan yli synkän virran, ellei olisi ollut nektaria sopivaan aikaan ja sopivassa paikassa saatavissa. Ehkä viina on pelastanut koko Suomen maan.
Näin se on ajateltava. Onneksi tuolla kaapissa löytyy myöskin Marskin ryyppy-pullo. Ehkä voisi juoda koko pullon nyt tämän maan kunniaksi.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Näin se on ajateltava. Onneksi tuolla kaapissa löytyy myöskin Marskin ryyppy-pullo. Ehkä voisi juoda koko pullon nyt tämän maan kunniaksi.

Suosittelen tätä vaihtoehtoa lämpimästi. Evilin olisi pitänyt ehkä hakeutua Iltalehden toimitukseen töihin, saisivat sinne jotain muutakin sisältöä kuin "Oho, Paris Hiltonin alapäässä on reikä".
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Evilin olisi pitänyt ehkä hakeutua Iltalehden toimitukseen töihin, saisivat sinne jotain muutakin sisältöä kuin "Oho, Paris Hiltonin alapäässä on reikä".
Seppo Hyrkäs sai aikanaan potkut Iltalehdestä yhden otsikon vuoksi. Joku niistä Monacon prinsessoista, sanotaan vaikka Caroline, sai jälkikasvua. Poika syntyi, ja nimikin oli jo valmiina. Seuraavan päivän lööpeissä luki että "CAROLINE SYNNYTTI PIERREN!"

Hyrkkäässä on tyyliä kyllä.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Enää puuttuu nimimerkki Jeesus joukosta. Siinä olisi jo uskottavuutta, "no kun Jeesus käski tehdä niin."

Tv on persiistä näin yöaikaan, en tunnusta muita jumalia, eikä ole tässä vaiheessa muuta elämää kuin kalsarikänniketju.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Enää puuttuu nimimerkki Jeesus joukosta. Siinä olisi jo uskottavuutta, "no kun Jeesus käski tehdä niin."
Oli kyllä varmaan hauskimpia kalsarikänniöitä ikinä, kun me - Evil ja Jeesus - juteltiin oikein syvällisiä. Oltiin hyvin deniromaisesti nahkamme vankeja. Metodinäyttelijöitä. Ettikää tuolta kaukaa jos kiinnostaa, joskus viime syksynä se kai oli.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mie kuuntelen tätä, studioversiona tosin ja koko levyn mitalla.

Zakk Wylde on vitun köyhän miehen Jerry Cantrell.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös