Kalsarikänniketju

  • 5 237 876
  • 66 669

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mafiaveljet tuleepi näköjään Teemalta. Niitä elokuvia, jotka ovat syystä tai toisesta jääneet näkemättä, joten korjataan tilanne.
 
Suosikkijoukkue
Sydämellä pelaavat
Voinko liittyä seuraan? Perkele kun tää kausi loppuu niin menee mies ihan rappiolle. Viinaa on tullut vedettyä tuplaa joka vloppu. Pääsiäisenä tais livahtaa nelonen. Ensi viikonloppuna kaverin kihlajaiset ja sitten perään vappu. Minnesota-hoito kutsuu kohta?

No sitten itse asiaan. Tuli pääsiäisenä käytyä hakemas lasti viinaa. Toki nyt nekin on hyvin pitkälle juotu. Ilta jatkuu vergin, tuplapukin ja karpalolonkun kanssa. Niin ja viihdyttäjänä toimii aina kylmät väreet aikaan saava biisi, eli Oasista. On se vaan uskomattoman kaunis biisi! Ketjua kunnioitaen luulen, että biisi on vedetty purkkiin lippa vinos.Rauhaa kaikille palstaveljille tämän biisin tahdissa :)!
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Taskulämpimällä pähkinäliköörillä laitettiin tämä sessio käyntiin. Parveke-kylmähköllä siiderillä mennään etiäpäin. Kohta jatkan Soitinmenot DVD:n katselua, ja ohessa luultavasti nauran kippurassa.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Linjoilla linjoilla. Koko päivä tien päällä ja kotiuduttu juuri Jyväskylästä. Hikinen reipas 400km takana ja kohta pitää tuhota toinen olvi. Heittäkääs biisiehdotuksia mikä ei liity mitenkään heviin :-)
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Eihän tässä sketsissä pelkästään urheilusta ole kyse vaan n. miljoonasta muustakin asiasta.
Siksipä juuri, siksipä juuri.

Mafiaveljet tuleepi näköjään Teemalta. Niitä elokuvia, jotka ovat syystä tai toisesta jääneet näkemättä, joten korjataan tilanne.
Se on kyllä hyvä. Yksi noin neljästä hyvästä vuoden 1980 jälkeen tehdystä elokuvasta.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Näääh, baarit on tylsimyksille.
 

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
pitäisköhän kirjottaa vai mennä nukkumaa

koko päivän tein pihahommia ja join kaikki 2 oluttani jo päivän aikana, nyt olen sitten katsellut pari tuntia telkkaa/nettiä ja maistellut viskiä. Jonkinlainen humala/känni tässä on jo saavutettu ja sen verran lämmin on että päällihousut heitin pois, näinköhän tästä vielä kehkeytyy mielenkiintoinen yö..
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Olekku muuten kokeillu jallua jamesonilla? onkohann hyvää? ;)

ruotsinämmätykyseleemissäonseitsei.

Tosiaan ei baariin, parit vielä ja sitten tuutimaan. Kysymys lienee uskaltaakohan sitä viskiä korkata? :)
 

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
Vaikka olisin seurannut Anatsun ohjeita (jotka muuten löysin pienellä etsimisellä) tulisi minulle silti yksinäinen ilta koska kyseinen toimenpide ei kestä kovinkaan kauaa.

Onko tässä ketjussa paikalla aktiivisia jäseniä, joiden kanssa saisi hyvän väittelyn aikaan? Olen erittäin hyvä olemaan asioista eri mieltä ja perustelemaan näkemykseni
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Tulipahan sitten vielä aukaustua yks karpalolonkku, vaikka olis kyllä jo riittäny.. Ny ihmettelen, ku ois voinu lyä melkeinpä nukkumaan, että taas sitä ollaan melkein täyen tölkin kanssa titetokoneen ääressä :D
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Onko tässä ketjussa paikalla aktiivisia jäseniä, joiden kanssa saisi hyvän väittelyn aikaan? Olen erittäin hyvä olemaan asioista eri mieltä ja perustelemaan näkemykseni
Ole vaan, silti oot väärässä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös