SeitsemäsPakki
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Sydämellä pelaavat
Yleensähän se menee niin, että kaikki muu menee päin vittua paitsi kyrpä.No ihan hyvinhän ne menee, jos asiat ovat edes vittua päin. ;)
Yleensähän se menee niin, että kaikki muu menee päin vittua paitsi kyrpä.No ihan hyvinhän ne menee, jos asiat ovat edes vittua päin. ;)
Yleensähän se menee niin, että kaikki muu menee päin vittua paitsi kyrpä.
Siksipä juuri, siksipä juuri.Eihän tässä sketsissä pelkästään urheilusta ole kyse vaan n. miljoonasta muustakin asiasta.
Se on kyllä hyvä. Yksi noin neljästä hyvästä vuoden 1980 jälkeen tehdystä elokuvasta.Mafiaveljet tuleepi näköjään Teemalta. Niitä elokuvia, jotka ovat syystä tai toisesta jääneet näkemättä, joten korjataan tilanne.
Linjoilla linjoilla. Koko päivä tien päällä ja kotiuduttu juuri Jyväskylästä. Hikinen reipas 400km takana ja kohta pitää tuhota toinen olvi. Heittäkääs biisiehdotuksia mikä ei liity mitenkään heviin :-)
sen verran lämmin on että päällihousut heitin pois, näinköhän tästä vielä kehkeytyy mielenkiintoinen yö..
Hyvä pullo! Jos Islayn turpeesta pitää niin saa juotua jopa liian nopeesti..Nappasin lasin perusJamesonia ja siitä innostuneena avasin Bowmore 12y "Enigma" pullon. Aika kirpeän makuinen viskiksi ja vaatinee muutaman lasin totuttelua. Ei pahaa, mutta erilaista Wiskiä :)
Cheers
Nappasin lasin perusJamesonia
Olekku muuten kokeillu jallua jamesonilla? onkohann hyvää? ;)
ruotsinämmätykyseleemissäonseitsei.
Tosiaan ei baariin, parit vielä ja sitten tuutimaan. Kysymys lienee uskaltaakohan sitä viskiä korkata? :)
Ole vaan, silti oot väärässä.Onko tässä ketjussa paikalla aktiivisia jäseniä, joiden kanssa saisi hyvän väittelyn aikaan? Olen erittäin hyvä olemaan asioista eri mieltä ja perustelemaan näkemykseni
Ole vaan, silti oot väärässä.
Mistä asiasta?ei kyllä minä mielestäni kuitenkin olen oikeassa, koska kaikkien nähtävillä/luettavissa olevien argumenttien perusteella voin perustella näkemykseni asiasta
...koska kaikkien nähtävillä/luettavissa olevien argumenttien perusteella voin perustella näkemykseni asiasta
Mieluummin yksin oikeassa kuin porukan mukana väärässä.Olette kaikki väärässä, mutta onneksi olen tässä asiassa oikeassa.