Kalsarikänniketju

• 5 306 896
  • 66 750

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Näin jääkiekkopalstalla pitäisi käyttää toki esimerkiksi aivan liian vähälle huomiolle jäänyttä "Torspo"-ilmaisua. Olen sellaisen mailan kanssa joskus pelannutkin..
Torspot on tuttuja, niissä oli vitun heikko varsi, ne katkesi aina siitä. Titanissa oli pölkkymäinen varsi, ne katkesi lavasta. Päädyin Montrealiin ja pelasin niillä monta vuotta. Niissä oli balanssi paremmin kohdillaan. Ja silloinhan mailat oli puuta, ja miehet rautaa, hiiohoi.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paskat! Mulla on vielä tallessa veljen pari torspoa, joissa ei ole yhtään mitään vikaa. Ainoa syy miksen itse pelaile niillä on se, että hän on rightin vasenkätinen hetero.
Hyi, hetero!

Mutta oikeesti, miun Torspot oli ainakin sellaisia hammastikkuja. Siis joskus 1983-86, ne oli mun aktiivisimmat pelivuodet. Nythän ne mailat on jo syöpyny jauhoksi.

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Näin niinkun välihuomautuksena on todettava, että mukava että täälläkin löytyy ihmisiä ja seuraa seurarajoista riippumatta. Evilä täällä on melko usein tullut nähtyäkin (sivusta seuraten), mutta että Blues-fanejakin. : )

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Hyi, hetero!

Mutta oikeesti, miun Torspot oli ainakin sellaisia hammastikkuja. Siis joskus 1983-86, ne oli mun aktiivisimmat pelivuodet. Nythän ne mailat on jo syöpyny jauhoksi.

Oma Torsponi oli suhteellisen luotettava peliväline. Kesti hyvin vaikka kuinka iski poikittaista selkään ja huitoi sääriluita murskaksi.

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Haa, poistun kunniakkaasti täältä nyt nukkumaan kun havaitsin että tässä on kyseessä viesti numero 500 tähän ketjuun! Se on jo jonkinlainen merkkipaalu vaikka esim. Evil lienee toista mieltä.

Melskatkaa rauhassa, tämä setä katoaa nyt.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Näin niinkun välihuomautuksena on todettava, että mukava että täälläkin löytyy ihmisiä ja seuraa seurarajoista riippumatta. Evilä täällä on melko usein tullut nähtyäkin (sivusta seuraten), mutta että Blues-fanejakin. : )
Viina yhdistää.

Paskat! Mulla on vielä tallessa veljen pari torspoa, joissa ei ole yhtään mitään vikaa.

Oma Torsponi oli suhteellisen luotettava peliväline.

Mutta nuo torspot ovat ainakin toimineet.
Okei, olen väärässä. Torspot oli hyviä. Torspo takaisin!

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nyt on pakko laittaa Moottörpiäätä soimaan.
Kaikkien aikojen suosikkiyhtyeeni on Kilmister-Clarke-Taylor. Englannin Peer Günt. Motörheadin tuotanto 1979-82 on maailman kovinta koskaan, ikinä, kuunaan, ever banega.

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Kaikkien aikojen suosikkiyhtyeeni on Kilmister-Clarke-Taylor. Englannin Peer Günt. Motörheadin tuotanto 1979-82 on maailman kovinta koskaan, ikinä, kuunaan, ever banega.
Pakko kyllä kompata. Ite odottelin sillon vielä iskän kasseissa, mutta 79-82 on tullu ulos parhaat studiolätyt.

Vittumaista muutenkin näin 90-luvun lapsena. Iron Maiden on aina ollu mulle "se" bändi, mutta senkin parhaudet rajottuu sinne meikäläisen syntymään.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vittumaista muutenkin näin 90-luvun lapsena. Iron Maiden on aina ollu mulle "se" bändi, mutta senkin parhaudet rajottuu sinne meikäläisen syntymään.
Piece of Mind on ylivoimainen tässä. Kun "Where Eagles Dare" tärähtää käyntiin, on selvää että jotain vitun kovaa tapahtuu. Powerslave oli taasen ihan perseestä.

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Piece of Mind on ylivoimainen tässä. Kun "Where Eagles Dare" tärähtää käyntiin, on selvää että jotain vitun kovaa tapahtuu.
Sama on tästä mielipide. Maiden on vähän niitä bändejä joilta on nostettu hiteiksi ne "ei niin parhaat" biisit. Piecen kakkosbiisi Revelations on mun mielestä yksinkertaisesti maailman paras biisi.

Gauntlet

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Detroit Red Wings, Liverpool
Himassa enkä pääse mihinkään kun on avaimet hukassa. Perus kalsarikännimeininki.
Piece of Mind on parhautta. Samaa mieltä mitä täälläkin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy