Kalsarikänniketju

  • 5 245 301
  • 66 698

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Oli kyllä varmaan hauskimpia kalsarikänniöitä ikinä, kun me - Evil ja Jeesus - juteltiin oikein syvällisiä. Oltiin hyvin deniromaisesti nahkamme vankeja. Metodinäyttelijöitä. Ettikää tuolta kaukaa jos kiinnostaa, joskus viime syksynä se kai oli.

En etsi, mutta taisin lukaista kyllä. Olisi kyllä muuten melkoinen freak-show lukea tämä ketju alusta loppuun. Siinä menisi jo jokunen tovi. Saisikohan joku tehtyä tämän ketjun materiaalista gradun ja joutuisi sitä varten lukemaan koko ketjun läpi. Aiheena "Kalsarikännääminen modernin yhteiskunnan tietoteknisten puitteiden yhteydessä" - Jääkiekkoa seuraavat henkilöt nauttivat satunnaisesti kotonaan alkoholia ja raportoivat tuntemuksistaan tietoverkon syövereihin. He vaikuttavat pääasiallisesti päihtyneiltä. Ehdotan tutkimukseni johtopäätöksenä jääkiekon kieltämistä lailla näiden lieveilmiöiden kitkemiseksi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao

Nyt kun tämän heitin ilmaan niin joku tampio taatusti etsii.

(Saako nykyisin sanoa enää tampio, vai onko se jo passé? Nauretaanko mulle nyt niin kuin nauroin niille, jotka 80-luvun lopulla sanoivat "kliffaa"?)

Kai tästä jonkin tutkimuksen saisi. Tieteellisen uskottavuuden kanssa voisi olla niin ja näin, mutta aineisto ei ainakaan loppuisi kesken.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
(Saako nykyisin sanoa enää tampio, vai onko se jo passé? Nauretaanko mulle nyt niin kuin nauroin niille, jotka 80-luvun lopulla sanoivat "kliffaa"?)

Tampio menettelee kyllä, vaikka onkin vähän jo vanhahtava sanonta. Näin jääkiekkopalstalla pitäisi käyttää toki esimerkiksi aivan liian vähälle huomiolle jäänyttä "Torspo"-ilmaisua. Olen sellaisen mailan kanssa joskus pelannutkin..
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Näin jääkiekkopalstalla pitäisi käyttää toki esimerkiksi aivan liian vähälle huomiolle jäänyttä "Torspo"-ilmaisua. Olen sellaisen mailan kanssa joskus pelannutkin..
Torspot on tuttuja, niissä oli vitun heikko varsi, ne katkesi aina siitä. Titanissa oli pölkkymäinen varsi, ne katkesi lavasta. Päädyin Montrealiin ja pelasin niillä monta vuotta. Niissä oli balanssi paremmin kohdillaan. Ja silloinhan mailat oli puuta, ja miehet rautaa, hiiohoi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Paskat! Mulla on vielä tallessa veljen pari torspoa, joissa ei ole yhtään mitään vikaa. Ainoa syy miksen itse pelaile niillä on se, että hän on rightin vasenkätinen hetero.
Hyi, hetero!

Mutta oikeesti, miun Torspot oli ainakin sellaisia hammastikkuja. Siis joskus 1983-86, ne oli mun aktiivisimmat pelivuodet. Nythän ne mailat on jo syöpyny jauhoksi.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Näin niinkun välihuomautuksena on todettava, että mukava että täälläkin löytyy ihmisiä ja seuraa seurarajoista riippumatta. Evilä täällä on melko usein tullut nähtyäkin (sivusta seuraten), mutta että Blues-fanejakin. : )
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Hyi, hetero!

Mutta oikeesti, miun Torspot oli ainakin sellaisia hammastikkuja. Siis joskus 1983-86, ne oli mun aktiivisimmat pelivuodet. Nythän ne mailat on jo syöpyny jauhoksi.

Oma Torsponi oli suhteellisen luotettava peliväline. Kesti hyvin vaikka kuinka iski poikittaista selkään ja huitoi sääriluita murskaksi.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Haa, poistun kunniakkaasti täältä nyt nukkumaan kun havaitsin että tässä on kyseessä viesti numero 500 tähän ketjuun! Se on jo jonkinlainen merkkipaalu vaikka esim. Evil lienee toista mieltä.

Melskatkaa rauhassa, tämä setä katoaa nyt.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Näin niinkun välihuomautuksena on todettava, että mukava että täälläkin löytyy ihmisiä ja seuraa seurarajoista riippumatta. Evilä täällä on melko usein tullut nähtyäkin (sivusta seuraten), mutta että Blues-fanejakin. : )
Viina yhdistää.

Paskat! Mulla on vielä tallessa veljen pari torspoa, joissa ei ole yhtään mitään vikaa.

Oma Torsponi oli suhteellisen luotettava peliväline.

Mutta nuo torspot ovat ainakin toimineet.
Okei, olen väärässä. Torspot oli hyviä. Torspo takaisin!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös