Onk mittä tissei näyttä vai kiui?
Miksi kevätaurinko saa mielen mahtavaksi ja oluen maistumaan näin hyvältä arki-iltana. Ei edes huominen työaamu huolestuta :)
Hitman ilmottautuu illan viettoon omissa likaisissa kalsareissaan
Mulla on puhtaat. Saako liittyä?
Alkoholismia ei ole, on vain juoppoutta.
Alkoholismi viittaa sairauteen. Himo viinaan ei ole sairautta. Syöpä, nuha ja hepatiitti ovat sairauksia, persous viinalle ei ole. Se on vain halua olla kännissä.
Tästä olen muuten vääntänyt kättä täällä ennenkin.
Jos joku asia minua vituttaa, niin se on se, kun henkisesti selkärangattomat vitun juopot sössivät elämänsä, ihmissuhteensa ja ihan kaiken, ja sitten piiloutuvat "alkoholismin" taakse. "Sori että join perheen rahat, olen sairas... Sori että ajoin teidät kirveellä hankeen, olen sairas, olen alkoholisti..."
Vittu. Alkoholismia ei ole. Juoppoutta on. Se on kuitenkin aina oma valinta. Sairausbakteeri ei osta sitä Kossua, juoppo itse ostaa sen.
Tunnustaako kukaan muu kalsaroivansa tähän aikaan keskellä kirkasta ja aurinkoista lauantai-iltapäivää/päivää?
Ja miksi 30-40 euron polttoaine-, puhelin-, tai elintarvikelasku aina kirpaisee, mutta alkoholijuomaan kulutetut eurot eivät ostohetkellä koskaan tunnu missään? Käykäähän kaikki liittymässä Naamassa ULKO MAALAISTEN TULI VUORTEN PÖLY PILVET TAKAISIN ULKO MAILLE! -ryhmään, niin saatte makeat naurut. On Facebookin hyytävin ryhmä KOSKAAN IKINÄ.
Totta kai se persous viinalle on periytyvää. Juoppojen lapsista tulee helpommin juoppoja, tellmeaboutit. Kaikki -ismit voi kuitenkin pitää siitä kaukana. Periytyyhän ruskeasilmäisyyskin, eikä se kaiketi ole sairaus. Ominaisuudet periytyvät.