Kalsarikänniketju

• 5 306 795
  • 66 750

Tuljakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PaKa
Jaahans... Pitkästä aikaa eksyin paikalle ja täällähän näyttää olevan kuopiolaisten omat bileet meneillään?

Mikäpä siellä juhlistaessa... Saa nähdä, kyllä se askarruttaa parin edellisen esityksen jälkeen tästä suunnasta. Jotain uutta TPS tuohon nyt tarvii, on jotenkin henkistä alakynttä nähtävissä.

Onko muuten joku menossa huomenna Rollosta Turkuun? Mää lähen mukaan ja maksan bensaosuuden + kuskin liput?

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Itsehän en mene huomenna Turkuun enkä Rolloon. Minä lähden Tampereelle! No en nyt sentäs, aikuisten oikeasti.

Jokos jätkät on playoff partaa kasvatelleet? Itellä on työn alla tämä projekti ja tarkotus olisi pitää vähintään sen aikaa, kun Coyotes poffeissa pysyy mukana.

Tässä muuten teille etenkin nykyhetkeen sopiva biisi. Lähetän Terveisiä Perseestä.

Viimeksi muokattu:

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Jaahans... Pitkästä aikaa eksyin paikalle ja täällähän näyttää olevan kuopiolaisten omat bileet meneillään?

Joo, meidän mittapuulla ihan v*tun isot. Ainakin 2 paikallista + 1 ei-savolainen.

Jokos jätkät on playoff partaa kasvatelleet?

Itsellä idea jää vähän puolitiehen kun ylemmältä taholta tuli sellainen pyyntö (=käsky) että viikset ei sitten kasva. Sama se on silloin muutenkin turpakarvat ajella, vaikkei ne nyt tällaista pärstää ainakaan voi rumentaa.

Tuljakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PaKa
Meikäläisen playoff-projekti taas oli Dufva-hiukset, mutta sekin sai niin tylyn tuomion, että luovutin nolosti kesken ja nyt on loputkin poissa. Sen jälkeen on menestys karttanu.

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Itsellä idea jää vähän puolitiehen kun ylemmältä taholta tuli sellainen pyyntö (=käsky) että viikset ei sitten kasva. Sama se on silloin muutenkin turpakarvat ajella, vaikkei ne nyt tällaista pärstää ainakaan voi rumentaa.

No kyllä tuo minunkin eukkoni sanoo, että viiksiä/partaa et sitten kasvata. Kasvatan ihan piruuttain sen verran kuin kehtaan. Nuoresta iästä ja jostain vitun evoluutiosta johtuen ei vielä ihan parhaimmalta näytä tämä naamakarvoitus, niin saa nyt nähdä miten kehtaa. Kunnon viikset kyllä kasvaa, mutta muuten on sitten vähän hiljaisempaa toistaseks. Tosin kyllähän nuo viiksetkin voi olla parhaimmillaan aika komeat. Hyvänä esimerkkinä sanottakoon vaikka Olli Jokinen.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kunnon viikset kyllä kasvaa, mutta muuten on sitten vähän hiljaisempaa toistaseks. Tosin kyllähän nuo viiksetkin voi olla parhaimmillaan aika komeat. Hyvänä esimerkkinä sanottakoon vaikka Olli Jokinen.

Kyllähän sitä pitää jonkun sortin härskit karvoitukset naamassa olla oli vuodenaika mikä tahansa.

Hyvinkin ollijokismaiset, mutta onhan nämä Morgan Spurlockin ikiomat vielä komeammat ja naamassa no, spurlockimmat.

Jaahas, kello liikaa ja yhdeksäksi joutuu töihin kävelemään. Koittakaahan olla.

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
No kyllä tuo minunkin eukkoni sanoo, että viiksiä/partaa et sitten kasvata. Kasvatan ihan piruuttain sen verran kuin kehtaan. Nuoresta iästä ja jostain vitun evoluutiosta johtuen ei vielä ihan parhaimmalta näytä tämä naamakarvoitus, niin saa nyt nähdä miten kehtaa. Kunnon viikset kyllä kasvaa, mutta muuten on sitten vähän hiljaisempaa toistaseks. Tosin kyllähän nuo viiksetkin voi olla parhaimmillaan aika komeat. Hyvänä esimerkkinä sanottakoon vaikka Olli Jokinen.

Luin Iltalehdestä, että se on aika paska pelaaja, niin en kyllä sitä lähtis ottamaan esimerkkiä viiksienkään suhteen.

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Meikäläisen playoff-projekti taas oli Dufva-hiukset, mutta sekin sai niin tylyn tuomion, että luovutin nolosti kesken ja nyt on loputkin poissa. Sen jälkeen on menestys karttanu.

Olisit katsos kasvattanut parran ja viikset tuohon mukaan niin olisit vähintäänkin näyttänyt tältä.

Tämä biisi ei sitten ole omistettu kenellekään.

Luin Iltalehdestä, että se on aika paska pelaaja, niin en kyllä sitä lähtis ottamaan esimerkkiä viiksienkään suhteen.

Tarkoitatko nyt paskalla pelaajalla Olli Jokista vai Worrellin eukkoa?

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024

Hehe. Itse oon lukenut ihan samoja juttuja, mutta valitettavasti ei tullut parempaa esimerkkiä mieleen, joten Jokinen oli ensimmäinen esimerkki viiksien suhteen. Tosin tuollaaisia leukaan asti meneviä viiksiä en kyllä itse suosi. Että turha luulla, että sellaiset omistaisin. :D

FNM:n kanssa oon kyllä samaa mieltä noiden härskien karvojen suhteen. Ei tämä mun karvoitus (siis naamassa) koskaan mikään kaunis ole ollut, mutta jostainhan se on aloitettava.

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Worrell, heikko juttu, pahoittelut siitä.

En mä tuosta pahastunut, että älä suotta pahoittele. Naureskelen tuolle heitolle. Oon muutenkin aikalailla huumoriveikkoja vaikka musta ehkä saa sellaisen kuvan, että olen koko ajan depressiivinen ihminen. Mutta se siitä analyysistä.

Jos verikuttin heittoon tartutaan, niin eiköhän mun eukko kuitenkin jonkun Olli Jokisen hakkaa meni miten meni, Tosin sehän riippuu ihan pelistä.

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
En mä tuosta pahastunut, että älä suotta pahoittele. Naureskelen tuolle heitolle. Oon muutenkin aikalailla huumoriveikkoja vaikka musta ehkä saa sellaisen kuvan, että olen koko ajan depressiivinen ihminen. Mutta se siitä analyysistä.

Jos verikuttin heittoon tartutaan, niin eiköhän mun eukko kuitenkin jonkun Olli Jokisen hakkaa meni miten meni, Tosin sehän riippuu ihan pelistä.

Ok, mukava kuulla.

Jos pakko olis veikata, niin veikkaisin Jääkiekkoa?

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Jaahas, täällä ollaan jo hakkaamassa toisia. Ei näin.

Methiä peliin. Se muuten alkaa viikonloppuna snookerin mm-kisat. Maukasta.

Ja sen verran sotkuihin kommentoin, että minä olen illan aikana pessyt koneellisen pyykkiä ja vienyt roskat. En siivoa enää yhtään. Ikinä.

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Oon ihan varmasti ihan vitun kovassa kännissä, vaikka ei siltä ehkä tunnu. En meinaan löydä näitä joitain teidän quotattuja viestejä. Ei niinkun muuten tunnu muuta ku rentoutena ja näköhäiriöinä.

Nimimerkki tiukelle nostan hattua. Oon nauranut sun molemmille "muka hauskoille viesteille". Hetken meinasin jo, että lisään tuon "Hyvin hakattu" viestin allekirjoirukseen, mutta ei sitä kovin moni varmasti tajuaisi.

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Oon ihan varmasti ihan vitun kovassa kännissä, vaikka ei siltä ehkä tunnu. En meinaan löydä näitä joitain teidän quotattuja viestejä. Ei niinkun muuten tunnu muuta ku rentoutena ja näköhäiriöinä.

Hyvin toimittu. Täällä päässä odotellaan vielä sitä kunnon potkaisua. Pitääkö tässä sittenkin ottaa konjakkia...

Ja snooker on todellakin sellainen mukavan seesteinen laji katsella televisiosta, vähän niinkuin lauantaikrapuloissa luontodokumentit. Sitten kun vielä huippusnookeria katsoo ja sen vähän mitä itse on pelannut kyseistä lajia, niin onhan se tavallaan niin häikäisevän kaunista. Snooker sopii sekä krapulaan että tasoitteluun, nousukännissä joutuu sitten vaihtamaan vähän vauhdikkaampaan settiin.

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ei pussiin saa puhua ketään. huomaan kun nyökyttelette.

Ei edes itseään. Siksi verikuutille erittäin hyvää iltaa. Siellä on muuten oikeasti kova kiekkomies.

Minun ilta loppuu tähän.

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Hyvin toimittu. Täällä päässä odotellaan vielä sitä
kunnon potkaisua. Pitääkö tässä sittenkin ottaa konjakkia...

Jotain väkevää vain. Noilla miedoilla juomilla kun ei halvalla mitään kunnon humalaa saa aikaiseksi. Ja noita mietoja jos ostaa, niin joutuu kunnon känneistä maksamaan noin ~22 euroa about (six päck olutta tai lonkeroa + pari irtojuomaa mukaan) niin kyllähän se on jo ryöstöä. Mielummin juon näitä väkevimipiä, niin ei maksakkaan niin hirveästi. Muutenkin, ei näistä väkevistä tule edes krapulaa, niin mielummin näitä.

Konjakit tosiaan auki vaan niin alkaa hommat luistaan! Nimim. ~3kk raittiina ennen toissa päiväistä.

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
No joo, mulla taas tahtoo olla toisinpäin että ne väkevät saavat oikean krapulan aikaiseksi ja kaljalla tissuttelu riittää sellaiseen mukavaan pöhnään. Joutuuhan siinä koko ajan lipittämään ja kusella ramppaamaan, mutta onhan bisse kuitenkin paremman makuista kuin esim kirkkaat viinat.

Konjakkia siis. Olisi tuolla rommia ja joitain muitakin litkuja, mutta jääkööt ne ensi kertaan.

Ja tiukelle levollisia unia, huomenna pitää olla taas skarppina kun tosipelit jatkuvat

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy