Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 314 732
  • 66 778
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Mitä paremmat etkot, sitä riitaisammat jatkot, niin se on yleensä mennyt. Toi "etkot" -sana menee kyllä saman tien ärsyttävin sana tai termi -ketjuun, mutten jaksa sitä nyt sinne laittaa. Tulkoon asia ilmi tällä kertaa täältä käsin.

Jaha! No täältä varmaan sitte löytyy kaveri kenen kanssa kähistä, kun alkaa se teinipissismeikitpitkinnaamaavittuhoroimemunaalutka-räyhävaihe. Odotan lähes innolla.

Etkot...hmm, on se kyllä aika ärsyttävä. Koitetaan selvitä siitä.

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Rentous on aina plussaa, paitsi alapäässä aktin aikana.

Telkkarista ei tule ei niin mitään, joten Ismo Alanko olkoon viihdykkeeni. Tosin kyllä se telkkarin edelle menisi muutenkin.
Vieläkin huvittaa tuo JYPin tämän päiväinen tiedotustilaisuus.

Edit. muistin juuri että jossain oli juttua peniksen rentoudesta ja jäykkänä se olisikin oikeasti rentona? Joku peenis-asiantuntija valistakoon.

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Kännissä on kiva olla rentoutunut, tosiaan.. Hyvin ollaan täällä päästy alkuun. Jos telkkarista ei tule mitään, niin aina voi yrittää löytää netistä jotain katsottavaa. Tosin, tällä hetkellä en itsekkään ole löytänyt mitään sellaista, vielä.

Nälättäisi vähän. Löytyisköhän tuolta kyökistä mitään naposteltavan arvoista....

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Anssi Tikanmäen Klaani on kova biisi!

Tästä on kaiketi olemassa parikin versiota, kumpaa hahmo tarkoittaa. Olen jossain kuullut tuota ja oikein miellyttävää musisointia, kuten A.Tikanmäki yleensäkin.

Onko siinä muuten tanniinia, paljon tanniini on ja miten on hyvä tanniini... Onks oluessa tanniiinia ja miten paljon tanniinnia tarvii. Eihän tanniinitta pärijää.. Juuh, mainos, minä oavattu punkku.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Rentous on aina plussaa, paitsi alapäässä aktin aikana.

Älkäämme siis käyttäkö Mobilatia liukasteena.

Vieläkin huvittaa tuo JYPin tämän päiväinen tiedotustilaisuus.

Ekassa viestissäni otin tuolle tiedotuspolitiikalle ja otan edelleen. No sainpahan luistettua töistä puolisen tuntia, kun kyttäsin netissä, et tuleeko sieltä nyt edes se Makkonen :) Tuollaisessa tiedottamisessa on myös se vika, että Malmivaaran Ja Tuppuraisen jatkot (jotka ovat hienoja uutisia) saavat hieman ikävän sivumaun.

Lisää Karhua kaapista.

-FNM-

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onko siinä muuten tanniinia, paljon tanniini on ja miten on hyvä tanniini... Onks oluessa tanniiinia ja miten paljon tanniinnia tarvii. Eihän tanniinitta pärijää.. Juuh, mainos, minä oavattu punkku.

Heti lähti Jereltä juttu aika vauhdikkaasti. Eiköhän tästä vielä päästä Napakymppiäkin hauskempaan juttuun illan edetessä :)

Suosikkijoukkue
Tästä on kaiketi olemassa parikin versiota, kumpaa hahmo tarkoittaa. Olen jossain kuullut tuota ja oikein miellyttävää musisointia, kuten A.Tikanmäki yleensäkin.

Ihastuin biisin versioon, joka soi Laura Lepistön taustalla EM2009 päätösgaalan esiintymisessä, johtuen ehkä siitä, että ihastuin suuresti myös Laura Lepistöön. Laura Lepistö EM2009 päätösgaala

Itse en tanniinisesta välitä...missään.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
...vielä päästä Napakymppiäkin hauskempaan juttuun illan edetessä :)

Tulikin sitten kerrotua tuo, mutta kivaahan se on, että toisilla on kivaa. Olen kyllä päässyt sen yli ja nauran itsellekkin.

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tulikin sitten kerrotua tuo, mutta kivaahan se on, että toisilla on kivaa. Olen kyllä päässyt sen yli ja nauran itsellekkin.

Ajatteletko miehen äänellä?

Jaahas, euroviisujen karsinnatkin loppui juuri kun huomasin, että kyseinen karsinta edes tulee telkkarista. Mun tuuria nimenomaan.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajatteletko miehen äänellä?

Nii, sitähän mä just, että kun tajusin kuulostavani naapurin emännältä kliimaksin huipulla. Ekallakin kerralla ymmärsin, että olen liian suuri hänen kropalleen. Toipuu.

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nii, sitähän mä just, että kun tajusin kuulostavani naapurin emännältä kliimaksin huipulla. Ekallakin kerralla ymmärsin, että olen liian suuri hänen kropalleen. Toipuu.

Ei se nyt niin vakavaa ole...pääasia, että tannnniineja on tarpeeksi. Toivottavasti et kuitenkaan missaa lätkää.

Iskin naamaan tomaattipohjasita kalakeittoa ja ranskalaisiakin on pakastimessa puoli pussia , oi autuus.

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kokeilin joskus Kasteel nimistä olutta, jossa on 11% alkoholia ja nyt taas ostin kyseistä tuotetta pari pulloa. Ihan hyvää tuo mielestäni on vaikka en mikään varsinainen asiantuntija olekkaan. Aika makeaa eikä alkoholi maistu liiaksi, vaikka sitä ihan kiitettävästi onkin...ihan miellyttävä maku mielestäni.

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tiuke hiljaa, koska jonkun otteluketjukin täytyy avata. Kattokaa nyt, mitä mä sain aikaseks. Tiuken aikaansaannos

Huomenna tulee varma voitto, koska ostin yhden Kilpisydän Huurteisen. Juu, yhden vain, kun on mun lompakolle turhan kallista. Mutta KalPahan saattoi saada siitä jopa monta senttiä.

Nyt taidan seuraavaks hengittää.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei se nyt niin vakavaa ole...pääasia, että tannnniineja on tarpeeksi..

missä, miten, onko yksikin liikaa, mistä saan lisää? Saanko jostain liikaa, onko tarpeeksi koskaan... Eivaan, kiitos, kun sain tanniineja tarpeeksi syntymäpäivälahjaksi. En olisi myöskään laittanut pahakseni Laphroaigin tuotteita, mutta sitähän on Azulin taskumatissa... Onko siinäkään muuten tanniineja, edes minimiä.
Aazulille terkkuloita muuten, olet hieno ihminen.

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Ihan rattosasti tää ilta on tässä kulunut. Kohta ajattelin Salmarin korkata.

Youtubesta löytyy ihan mukavaa katseltavaa ja hyvää musaa on, niin mikäs tässä. Ite en lähde tuohon oluen makuun ottamaan kantaa, kun en oluen suurin ystävä ole. Joskus uppoaa muutama.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue

=Eikö tämä ollut se the biisi, eli Portaankorvan esittämänä Kaurismäen elokuvamussiikkia elokuvasta Klaani? Tekijänä A. Tikanmäki. Ei kai tuu penalttia liian vajavaisesta selostuksesta.
Mittee se The Hahmo muuta? Long time, nou see ät oool.

Lopuksi totean, että HÖ!

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Jahas täällä onkin jo riemu ratkeamassa, pitäisi kai itsekkin sinkahtaa paremmin linjoille, mutta kun muutakin hauskaa taas koneella tehtävä niin eipä sitä kerkiä jatkista päivystää.

Ps: tiuke ff2 henkessä virtuaalituoppi hienosta ketjunavauksesta okfoorumin puolella.

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En olisi myöskään laittanut pahakseni Laphroaigin tuotteita, mutta sitähän on Azulin taskumatissa... Onko siinäkään muuten tanniineja, edes minimiä.

Tanniiseista en tiedä, mutta tuo on kyllä ostolistalla. Jonkin asteisena viskien ystäväna, tosin niistä juuri mitään tietävänä (hyvä yhdistelmä? Nojoo, vähän rookie tasolla ollaan) Ostin Caol Ilaa, koska kuvailut jatkoajan viski-ketjussa kuulostivat hyvältä. Itse olen pitänyt ostoksestani ja tuossa on seuraava tutustumisen kohde. jatkoaika on kyllä todellinen tiedonlähde ja aika laajalla skaalalla.

Onko kukaan humalassa?

Vittu, kun olen juuri nyt inspiraationi huipulla, mutta en taida jaksaa luoda mitään sielukasta musiikkia yksinäni. Humalatila on siis sellainen luova, mitä aika harvoin on.

Suosikkijoukkue
=Eikö tämä ollut se the biisi, eli Portaankorvan esittämänä Kaurismäen elokuvamussiikkia elokuvasta Klaani? Tekijänä A. Tikanmäki. Ei kai tuu penalttia liian vajavaisesta selostuksesta.
Mittee se The Hahmo muuta? Long time, nou see ät oool.

Lopuksi totean, että HÖ!

No guules, sehän se oli, mut tykkäsin kauhian paljo tosta instruversiosta, kun oon vähän spede! Tikanmäen A tekijänään.

Hahmo täällä kuuntelee Juha Vuorisen ja Jaajo Linnonmaan kahvihetkiä....

Suosikkijoukkue
Onko muka "puolet minua" tai "puolet sinua" Eija Kantolan biisi? Alan kyllä perkele epäillä kun sitä ei vittu mistään löydä Eija Kantolan tuotantoa kahtoomalla...perkele!

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
..Itse olen pitänyt ostoksestani ja tuossa on seuraava tutustumisen kohde...

Määkään mitään tiedä, mutta seuraan makuani. Vannoutunut Jack Danielssin kittaaja, ja toisinaan Jallunkin, on ihan hurahtanut Laphroaigin yms savuviskien maailmaan.
Voinee juontaa maailmaansa tuonne safka-puolellekkin, kun tykkään duunailla niitä ja aika hc-chili-juttuja vetelen. Nestemäinen savu on aika hieno keksintö!
Vaihdetaan kuulumisia, huomiseksi ajattelin rangaista ja ottaa taas jonkun kokeeksi (vain).

Hahmo täällä kuuntelee Juha Vuorisen ja Jaajo Linnonmaan kahvihetkiä....

Ok, koitahan pitää mielipiteesi kuitenkin itselläsi. Sulla on kuitenkin niitä, aivan loistavia ja ajoittain jopa herkullisia.

EDIT: Siis koitahan pitää oma mielipiteesi, ilma Jaajon ja muiden vaikutusta, ilman, että annat vaikuttaa muiden siihien, sinulle on loistavia sellaisaisia...

Viimeksi muokattu:

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Sellanen juttu tähän väliin, että uskokaa tai älkää, mutta meikäläinen ei ole Jaloviinaa juonut. Tai en ainakaan muista juoneeni. Ainakaan tilkkaa enempää. Hienosti tosin tienaan pullon Jallua, kun sain TosiFanin jallitettua rankkariskabaan. 4/10 rankkaria pitäs upottaa TosiFanin taakse JWC-tapahtuman yhteydessä. Ei liene mitään mahdottomuutta.

Suosikkijoukkue
Ok, koitahan pitää mielipiteesi kuitenkin itselläsi. Sulla on kuitenkin niitä, aivan loistavia ja ajoittain jopa herkullisia.

Joo, no onhan noi jutut meikäläiselle vähänku nahkiaisen paskaa...

Oluenjuonnin lomassa huomasin, että melkeen tekis mieli kuulla jotain musiikisuosituksia mielellään bändeiltä joilta löytyy taustalta koskettimet, olisko mitään tarjota?

Dimmu Borgir on sitte poissa laskuista ja muutkin saman alan sinnikkäät pellonkuokkijat...

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sellanen juttu tähän väliin, että uskokaa tai älkää, mutta meikäläinen ei ole Jaloviinaa juonut. Tai en ainakaan muista juoneeni.

Olen kaksi kertaa juonut ja tietysti sitä yhden tähden...maistui viinalta :P NHL 2004 pelatessa Suomen maajoukkueella keksin drinkin nimeltä "kapteenin munakuppi" Nimi juontuu siitä, että Aki Berg oli joukkueen kapteeni ja nelosen sentteri laitureinaan Kari Haakana ja Lasse pirjetä (ratkaisi pari mestruutta kotiin"...ja kapteeni tunki kuppiaan paskasti pelanneiden naamaan ja antoi kunnon haukut. "Drinkkiin" tuli siis kermaa ja jallua. Ulko näky muistutti Aki Bergin homeista munakuppia.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy