Freddie Freeloader
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Greek Philosophers
Eipä tämän hotellin puupää WiFi-verkko sitten ymmärrä antaa ottaa VPN-yhteyttä. Voi Muna eli Elin.
Jussi J:lle tiedoksi: ostan Karhuni punaisilta laivoilta hintaan 13e/boksi. Päiväkeikka Viroon auton kanssa 36e. Auton takaosa täyteen Karhua ja matkailu kannattaa. Avaanpa taas Karhun.
Karhu a maistuu. Punaisen laivan sivustolta löytyy ohjeet oluen ennakkotilaukseen.....
... kultaista Meukowia, pojat kehui niin kai sitä pitää testata että ilkeääkö moista vieraille tarjota.
E: Petollisen täyteläistä, jääköhän tätä enää vieraille tarjottavaksi lainkaan.. No, ostakoot omansa perkele
naukkaan lasillisen jos toisenkin kultaista Meukowia, pojat kehui niin kai sitä pitää testata että ilkeääkö moista vieraille tarjota.
E: Petollisen täyteläistä, jääköhän tätä enää vieraille tarjottavaksi lainkaan.. No, ostakoot omansa perkele
Jee, korkkasin. Ja kyllä muuten maistuu vitun hyvältä mallas vaihteeksi.
verikuut komppaa *taputtaa selkään*
uuh, tuli parempi fiilis
Niinhän menee, että jokainen saa teilata mitä haluaa.
Jätin tipattoman tammikuun narikkaan siksi aikaa, kun juon olutta. Huomisesta lähtien taas jatkuu.
Hehe, oikein. Itse en oo tipatonta harrastanu koskaan, paitsi joskus lapsena. En oikein koskaan ole lämmennyt millekkään ns. kansanperinteille. Mielummin teen jutut oman mieleni mukaan aina.
Itse vietin syksyllä tipattoman 3 kuukauttta, tosin en päättänyt mitään vaan se sujui itsestään. Kun korkki pysyy kiinni jonkin aikaa, niin unohtaa koko jutun eli alkoholin.
Avasin oluen, nyt juon sitä!
Kuulin huhua, että täällä olis taputeltavia selkiä...
Anssi Tikanmäen Klaani on kova biisi!
No jos kerran väkisin haluat, niin taputa sitten minua olkapäälle ja sano "Tiuke, hyvin juotu."
"*tap tap* sää oot vaan tiuke hiano mies ja hyvin oot juonunna, en kyllä panis, mut kuitennii"
Tänään on jollaintapaa erikoisen rento fiilis, tietäneekö tuo hyvää vai huonoa jatkoa aatellen? Jää nähtäväksi.
Tänään on jollaintapaa erikoisen rento fiilis, tietäneekö tuo hyvää vai huonoa jatkoa aatellen?