Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 314 652
  • 66 778

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
No en tiiä tosta kakkosnelosesta. Eiku.. Oletekkos tuota chatroulettea kokeilleet? Ihme sakkia siellä. Mikälie naamaraja sielläkin. Pari kertaa saanut hyvät naurut, kun vastaan on tullut mitälie sakkia.

?

En yleensä nauti ihmesakin tapaamisesta. Riittää se että joudun aamuisin katsomaan itseäni peilistä.

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
No joo, en kyllä itsekkään ole kokeillut kuin kaksi kertaa (tänään ja joskus about kuukausi sitten), kun jotkut ovat sitä mainostaneet. Mikälie ajaa porukan johonkin yleiseen webcamchattiin. Jos/kun en itse moista vekotinta omista, niin ei ketään kiinnosta jutella siellä.

Hyvää musaa. Nyt soi itsellä Triviumia.

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
Keskiviikko

Iltaa

Oli tavotteena viettää kännitön tammikuu, mutta olosuhteiden vuoksi tulin tänne ketjuun, tällä kertaa positiivisista syistä ja hyvällä fiiliksellä.
Onko muita liikkeellä?

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Iltaa

Oli tavotteena viettää kännitön tammikuu, mutta olosuhteiden vuoksi tulin tänne ketjuun, tällä kertaa positiivisista syistä ja hyvällä fiiliksellä.
Onko muita liikkeellä?
Nojoo, vielä vähän empivällä kannalla. Illan futispelejä jännätään vetojen takia, ja pari tuotetta siinä samassa kumotaan. Kattoo nyt, ainakin keskikuraa muutama pullo (duunista saatu joulukalenteri vieläkin kesken, taitaa aueta luukku nro. 17 nyt. Pian vois tehdä lähes autenttisen Ruuvimeisselin, kun ainekset tuli misattua aikasemmin.

Niinjoo, ja hyvää musaa kuunnellaan: Mustan Kuun Lapset - Aaria

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilta jatkuu oikein hyvänä, tosin olut on loppu ja paarikaapista löysin viskiä

en ole sen alan ammattilainen, mutta kun astetta kalliimpi alko maistua liian hyvälle, avasin edullisemman ja nyt maistelen sitä, ehkä koko pullon

Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Karhua kaatuu näin illan viimeisinä tunteina. Radio city pauhaa taustamusana. Huomenna olisi viikon eka duunipäivä. Työt alkavat vasta klo 1500. joten aamulla voi nukkua pitkään.

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Vitun Tottenham. Jos ei pian ala maalia kuulumaan, otan lisää kaljaa. Ja jos maalin tekevät, korkkaan viinapullon. Ja jos pool voittaa niin ainakin korkkaan.

Viiteen vasta töihin, eli ei myöskään mitään hätää. Kolmelta kun jaksaa herätä, niin riittää.

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Taidan kirjoittaa tähän ketjuun ensimmäisen viestini. Tulin just saunasta, vaimoke meni nukkumaan jo pari tuntia sitten, eikä puhunut minulle kun pari sanaa.

Remontti kotona ja sen suunnittelu yhdessä asiasta mitään ymmärtämättömän kanssa on vitun kiva asia.

Kaapissa on viinaa vaikka kuinka, mutta aamulla on 9:30 pomon kanssa palaveri missä käydään läpi tekemäni esitys, mikä ei ole vielä valmis. Onneksi kyseinen palaveri on mallia etä.

Tissuttelen olutta. Vanhempaa Jamesonia löytys sekä useampaa konua. Vodkaa on sellanen virolainen mäyräkoira ja apteekista ostin nestemäistä apteekin salmiakkia pullon. Kyllähän noista jotain kehittäs.

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
mäkin meen aamulla "töihin", vaihdoin firmaa ja kahen viikon irtisanomisajan viimenen päivä on perjantaina. Oon sopinu että nää viimeset kaks viikkoa teen töitä kotoa tai sii oon tekevinäni töitä kotoa. eli ei aamulla ole niin kiire herätä

nyt kuuntelen lahelaista turoa juutupesta ja ihmettelen et miks aina silloin ku mä en oo tässä ketjussa täälä on enemmän porukkaa, johtuuko se musta vai ajotuksesta??

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Perkele, tänään on lauantai tavallaan, joten kaikki tänne.

Toi on naurettavaa että pidetään mukatöissä väkisin. Ite kun viimeksi vaihdoin, niin sovin uuden kanssa että töihin heti kun pääsee ja vanhan kanssa, että teen pari keskenerästä hommaa loppuun ja häivyn.

Taisin olla viikon duunissa.

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toi on naurettavaa että pidetään mukatöissä väkisin. Ite kun viimeksi vaihdoin, niin sovin uuden kanssa että töihin heti kun pääsee ja vanhan kanssa, että teen pari keskenerästä hommaa loppuun ja häivyn.

Taisin olla viikon duunissa.

Niin oli mullaki viime kerralla, mutta nyt pitää olla muka töissä, tosin viimenen yhteydenotto on ollu ku kysyin perjantaina et pitääkö ens viikkoki olla töis. sen jälkee ei oo kuulunu mitää

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kuulostaapas tutulta kovin tämä.

Niin, keskustelimme eilen, että kun se sähkäri tulee vetämään piuhat tohon yhdelle seinälle tuleville valoille, että tuleeko niitä valasimia 2 vai 3. Dialogi meni about näin:
Jussi: tuleeko niitä lamppuja 2 vai 3?
Vaimo: no en mä tiedä kun en ole valinnut sitä lamppua
J: No mua ei kiinnosta se lamppu paskan vertaa, mutta pitää tietää monta piuhaa sinne vedetään, että sähkäri saa tehdä hommansa kerralla
V:Pitääkö se nyt tietää
J: ei, kun huomenna
V: lamppua ei ole valittu
J: se ei kiinnosta ketään huomenna millainen se lamppu on
V: sua ei kiinnosta mitkään mun asiat ... ... ... ... ... ... ... ...
J: ??? ??? ??? ???

Kuuntelis perkele edes mitä sanotaan tai kysytään.

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
kuulostaa tutulta.
mä ratkasin asian vaan ilmoittamalla että olohuoneeseen tulee kaksi lamppua(virtaa) ja keittiöön yksi tiskipöydälle ja yksi kattoon.

eli kun et kerro muita mahdollisuuksia saat ne järkevästi hoidettua

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Niin, keskustelimme eilen, että kun se sähkäri tulee vetämään piuhat tohon yhdelle seinälle tuleville valoille, että tuleeko niitä valasimia 2 vai 3. Dialogi meni about näin:
Jussi: tuleeko niitä lamppuja 2 vai 3?
Vaimo: no en mä tiedä kun en ole valinnut sitä lamppua
J: No mua ei kiinnosta se lamppu paskan vertaa, mutta pitää tietää monta piuhaa sinne vedetään, että sähkäri saa tehdä hommansa kerralla
V:Pitääkö se nyt tietää
J: ei, kun huomenna
V: lamppua ei ole valittu
J: se ei kiinnosta ketään huomenna millainen se lamppu on
V: sua ei kiinnosta mitkään mun asiat ... ... ... ... ... ... ... ...
J: ??? ??? ??? ???

Kuuntelis perkele edes mitä sanotaan tai kysytään.

Kuten jo sanoin, tutulta kuulostaa kovin tämä.

Tämähän menee nyt tsykologien mielestä silleen että vaimosi (kutsun häntä tässä yksinkertaisuuden vuoksi vaimoksi, pahoittelen jos tägi on väärä, mutta luulenpa että sisältö on sama) ei hahmota kuinka se valo siellä huoneessa leviää kun ei niitä lamppujakaan ole vielä valittu.

Justiin viime viikonlopun sisustusohjelmassakin Hirvo-Pentti sanoi kuinka tärkeää on valita oikea oikea valaisin jotta tunnelma on aistillinen.

Ja tätä rataa, ei siitä tule loppua.

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
..tärkeää on valita oikea oikea valaisin jotta tunnelma on aistillinen.

Ja tätä rataa, ei siitä tule loppua.

Niin, ja tämä nainen kaiken lisäksi ymmärtää sisutamisesta erittäin paljon. Tekee sitä tavallaan työkseen. Kämppähän on remontoidulta ja sisustetulta osaltaan ihan kun suoraan jostain sisustuslehdestä, eli todella siisti. Nyt puhutaan portaista yläkrtaan ja sen porrashuoneen takaseinään tulevasta valaistuksesta.

Sikäli vittumaista, että haluankin hänen päättävän kaikki sisustusasiat, mutta jonkun pitää vahtia ettei ryhdytä idioottimaisuuksiin ja että homma etenee.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Niin, ja tämä nainen kaiken lisäksi ymmärtää sisutamisesta erittäin paljon. Tekee sitä tavallaan työkseen. Kämppähän on remontoidulta ja sisustetulta osaltaan ihan kun suoraan jostain sisustuslehdestä, eli todella siisti.

Jos nuin on asiat niin anna ihmeessä mennä päätyyn asti. Johan siinä kämpän arvostakin on kyse kun sisustus tehdään osaavasti viimeisen päälle ilman kompromisseja.

Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Naisia ei koskaan opi ymmärtämään. Perheestämme löytyy naisia 3 kappaletta. Onneksi mulla on 3-vuorotyö, joten usein nautin aamupäivän laatuajasta, kun vaimo on päiväduunissa ja lapset koulussa. Iltavuoro on kova sana naisvaltaisessa perheessä. Myös viikonloppuduunit maistuu meikäläiselle. Kaadanpa lisää Karhu a:ta kurkkuuni.

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jaa, Nurmijärvellä pelataan kovilla panoksilla ja vedetään A-veroluokan olutta. Täällä Itä-Helsingissä vedellään saman panimon kolmosta.

Eikö nuo ykkönen, kolmonen ja nelonen olleetkin jotain veroluokkia tms. ainakin joskus? Missä on kakkonen?

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Jaahas, vodkapullosta vetoketju auki ja tuorepuristettua appelsiinimehua perään. Toimii. Tavoitteena olisi saada edes pieni päänsärky huomiseksi.

Nyt vaikeita valintoja, kattoisko jonkun hyvän leffan vai pelaisko raivostuttavan addiktoivaa Lock 'n' rollia..?

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Telkkarista tulee Yön ritari, eli batmanin paras versio. Ihan helvetin hyvä toi Jokeri, tekee mieli alkaa käyttää huumeita. Kun ei ole, painiskelen, että otanko herra Jamesonin samaan pöytään.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy