Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 315 004
  • 66 778

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
No kyllä täällä hereillä ollaan. Musat soi ja sitä rataa. Salmari maistuu ja sitä rataa. Ei tosin kauhealla tahdilla tarvi juoda, sen verran hyvin nuo alkupalat iski päähän. Mutta sehän se oli tarkotuskin.Hyvä känni päälle ja sitä on hyvä ylläpitää väkevillä.

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Väsymys meni ja olut maistuu. Herätys ystävät. Laitetaan musiikkia. Ainoita rakkausbiisejä joista pidän: Sielun Veljet - Rakkaudesta

Englanniksi väännetty Love On The Edge on jotenkin vaisun kuuloinen vaikkakin äänimaailma on huomattavasti selvempi. Ei yhtään samaa tunnetta ja toki tuo Alankojen englanti on mitä on.

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Iltää hyvät kohtalotoverit. Saavuin juuri juottolasta kotiin ja olo on PIIITKÄSTä aikaa mitä mainioin. Ei tällähetkellä vaivaa lomautettuna oleminen ja naisongelmat vaan ensimmäistä kertaa pitkään aikaan hyvä fiilis.

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mitäs muuten pojat ja tytöt olette mieltä ihan aidosta ihmisen yksinäisyydestä ja ihmiskontaktin puutteesta? Myönnän, että olen aika perkuleen humalassa juuri nyt mutta kummasti nuo ongelmat tuntuvat, kuin lakastuvan pois kunnon ryyppäjäisissä kavereitten kanssa. Taas pitkästä aikaa tuntui, kuin olisin oikeasti "toivottua" seuraa...

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joko te nyt kaikki menitte nukkumaan vai latistinko henkevän keskustelun jo heti alkuunsa?

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Mitäs muuten pojat ja tytöt olette mieltä ihan aidosta ihmisen yksinäisyydestä ja ihmiskontaktin puutteesta? Myönnän, että olen aika perkuleen humalassa juuri nyt mutta kummasti nuo ongelmat tuntuvat, kuin lakastuvan pois kunnon ryyppäjäisissä kavereitten kanssa. Taas pitkästä aikaa tuntui, kuin olisin oikeasti "toivottua" seuraa...

Nyt kun oon päissäni, niin en välttämättä sisäistä tuota sun viestis syvintä olemusta mutta yritetään..

Ite oon aina ollu luonteeltani sitä hiljasempaa sorttia, eikä mulla hirveesti oo koskaan ollu frendejä. Varsinkaan silloin, kun jouduin koulukiusatuksi. Itellä on joskus ollut tuota tunnetta, että "oho mua kaivataan" kun olen opiskelujen takia joissain partyissa käynyt. En tosin sitten tiedä. Riippuu ihmisestä, että miten tuohon suhtautuu. Itse viihdyn paljon yksin, jotenkin arvostan sitä omaa rauhaa, mutta toki viihdyn myös parin hyvän ystävän seurassa.

Jos ihmiskontaktien puute on vapaaehtoista, niin mikäs siinä. En minä sitä erikoisena pidä.

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Kai tässä tolpillaan ollaan vielä, mutta kun on kaikkea muutakin jänskää koko ajan tekeillä. Musa pauhaa pleikkari laulaa ja konekkin nauraa samaan aikaan niin ei vain pienen ihmisen huomiokyky riitä kaikkeen yhtäaikaa.

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kai tässä tolpillaan ollaan vielä, mutta kun on kaikkea muutakin jänskää koko ajan tekeillä. Musa pauhaa pleikkari laulaa ja konekkin nauraa samaan aikaan niin ei vain pienen ihmisen huomiokyky riitä kaikkeen yhtäaikaa.

Tänään tajusin, että Rakki on Jokerimiehiä. Jotenkin käsittämättömästi se on haluamattani kääntyny Kärpäksi. Nyt sain tämän sanotuksi ja voin elää loppu elämäni tosi onnellisena.

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nyt kun oon päissäni, niin en välttämättä sisäistä tuota sun viestis syvintä olemusta mutta yritetään..

Ite oon aina ollu luonteeltani sitä hiljasempaa sorttia, eikä mulla hirveesti oo koskaan ollu frendejä. Varsinkaan silloin, kun jouduin koulukiusatuksi. Itellä on joskus ollut tuota tunnetta, että "oho mua kaivataan" kun olen opiskelujen takia joissain partyissa käynyt. En tosin sitten tiedä. Riippuu ihmisestä, että miten tuohon suhtautuu. Itse viihdyn paljon yksin, jotenkin arvostan sitä omaa rauhaa, mutta toki viihdyn myös parin hyvän ystävän seurassa.

Jos ihmiskontaktien puute on vapaaehtoista, niin mikäs siinä. En minä sitä erikoisena pidä.

Ymmärrän mitä tarkoitat. Itse olen aina taas ollut todella sosiaalinen tyyppi jolla on paljon kavereita ja myös vietän paljon aikaa toisten ihmisten kanssa ja juuri siksi nämä yksinäiset arkipäivät jolloin ei ole mitään tekemistä ovat iskeneet todella pahasti vasten kasvoja. Senkin olen huomannut, että se työpaikka on mulle muutakin, kuin pelkkä paikka mistä saa rahaa. Nyt, kun noita työkavereita ei enään nääkkään juuri ollenkaan eikä "tarvitse" tehdä oikeastaan mitään niin on tullut jotenkin tyhjä olo. Töitä olen yrittänyt hakea vaikka mistä mutta, kun mihinkään ei tunnu pääsevän niin alkaa jo pikkuhiljaa vituttaa.

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tänään tajusin, että Rakki on Jokerimiehiä. Jotenkin käsittämättömästi se on haluamattani kääntyny Kärpäksi. Nyt sain tämän sanotuksi ja voin elää loppu elämäni tosi onnellisena.

Miten tämä kotomaan kannatus voi näin yllättää? Aika selkeästi olen sen tuossa nickin alapuolella ilmoittanut alusta lähtien. Toisaalta tässä ketjussa luulisi ainoan fanituksen aihe olevan hyvinkin selkeä, jopa siinä määrin että voimme unohtaa nuo maalliset joukkuekannatukset ja palvoa tuota pakanallista Bacchusta, mitä parhaimmin tavoin maistelemalla juomaa pyhää hapanta.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tänään tajusin, että Rakki on Jokerimiehiä. Jotenkin käsittämättömästi se on haluamattani kääntyny Kärpäksi.

Itse pidin kokoajan Ilves-miehenä. No annettakoon meille "tiuken" kanssa anteeksi. Periaatteessa KalPa/-fanit ne tunteet tännepäin aiheuttavat :)

Ja musiikkia: CMX - Aura "Elämän keskipäivässä minäkin eksyin synkkään metsään"

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Pienimuotoista tänään täälläkin.

Yön polttavaan aiheeseen: itse olen asunut yksin viimeiset viisi vuotta, eikä ole kyllä mitään kiirettä asiaa muuttaa. Mikäs sen mukavampaa kun ei tarvitse tekemisiään selitellä muuta kuin itselle. Toki lähes joka viikonloppu on jonkunnäköistä häppeninkiä kavereitten kanssa, niin sosiaalistakin elämää löytyy.

Mutta mutta... näin kun sanon niin eiköhän sitä viikon kuluessa joku kottarainen osu kohdalle ja pistä mut kuriin. Katsellaan!

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Miten tämä kotomaan kannatus voi näin yllättää? Aika selkeästi olen sen tuossa nickin alapuolella ilmoittanut alusta lähtien. Toisaalta tässä ketjussa luulisi ainoan fanituksen aihe olevan hyvinkin selkeä, jopa siinä määrin että voimme unohtaa nuo maalliset joukkuekannatukset ja palvoa tuota pakanallista Bacchusta, mitä parhaimmin tavoin maistelemalla juomaa pyhää hapanta.

Ihmettely-ketjun aihetta tosiaan itsellekin. Editoidaan tähän, kun on tuo viestien saldorajakin niin lähellä. Oisko siinä joku toinen nimimerkki lähellä, kun menee sekasin.

Itse pidin kokoajan Ilves-miehenä. No annettakoon meille "tiuken" kanssa anteeksi. Periaatteessa KalPa/-fanit ne tunteet tännepäin aiheuttavat :)

Ja musiikkia: CMX - Aura "Elämän keskipäivässä minäkin eksyin synkkään metsään"

Mulla soi edelleen tuo Apulannan Armo. Hyvin tuntuu soivan.

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiitoksia juttuseurasta hyvät palstatoverini tältä illalta mutta lyhyt stinttini KKK-ketjussa loppuu tältä erältä tähän, kun tuo yöseuralainen näyttää jo vokottelevan sängyn puolelle. Ei muuta, kun hauskaa loppuyötä.

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Hyvät illan jatkot pancorile, harmi kun en tuohon sun viestiin kerennyt tarttua. Mutta näitä sattuu, etenkin päissään!

Itselläni olisi vielä about puolet salmarista jäljellä. Jos tässä datailisi ja vähän naukkailisi.

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kiitoksia juttuseurasta hyvät palstatoverini tältä illalta mutta lyhyt stinttini KKK-ketjussa loppuu tältä erältä tähän, kun tuo yöseuralainen näyttää jo vokottelevan sängyn puolelle. Ei muuta, kun hauskaa loppuyötä.

Heh, kohtuullisen tyly lopetus näin KKK:ta ajatellen. En kertaa sitä tässä, jokainen halukas voi lukea aiempia viestejä.

Toki myös mukava kun kävit ja hyvät illanjatkot.

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue

Sano Tuksulle terveisiä.

Itsehän jatkan vielä vaikka ei ehkä pitäisi. Mutta eipä se mitiä nyt olen vasta vertymässä taistoon uljaaseen, uljaaseen kuin tunturipurojen tammukoiden taistelu nälkäisiä kanadankarhuja vastaan.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ja jatkislaisten tuutulauluksi pienen miettimisen arvoinen Kari Rydmanin Niin kaunis on maa, joka on omistettu 9-vuotiaana suojatiellä auton yliajamaksi joutuneelle tytölle. Ei varmaan tarvitse kertoa, jäikö tyttö eloon.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy