Väsymys meni ja olut maistuu. Herätys ystävät. Laitetaan musiikkia. Ainoita rakkausbiisejä joista pidän: Sielun Veljet - Rakkaudesta
Väsymys meni ja olut maistuu. Herätys ystävät. Laitetaan musiikkia. Ainoita rakkausbiisejä joista pidän: Sielun Veljet - Rakkaudesta
Mitäs muuten pojat ja tytöt olette mieltä ihan aidosta ihmisen yksinäisyydestä ja ihmiskontaktin puutteesta? Myönnän, että olen aika perkuleen humalassa juuri nyt mutta kummasti nuo ongelmat tuntuvat, kuin lakastuvan pois kunnon ryyppäjäisissä kavereitten kanssa. Taas pitkästä aikaa tuntui, kuin olisin oikeasti "toivottua" seuraa...
Kai tässä tolpillaan ollaan vielä, mutta kun on kaikkea muutakin jänskää koko ajan tekeillä. Musa pauhaa pleikkari laulaa ja konekkin nauraa samaan aikaan niin ei vain pienen ihmisen huomiokyky riitä kaikkeen yhtäaikaa.
Nyt kun oon päissäni, niin en välttämättä sisäistä tuota sun viestis syvintä olemusta mutta yritetään..
Ite oon aina ollu luonteeltani sitä hiljasempaa sorttia, eikä mulla hirveesti oo koskaan ollu frendejä. Varsinkaan silloin, kun jouduin koulukiusatuksi. Itellä on joskus ollut tuota tunnetta, että "oho mua kaivataan" kun olen opiskelujen takia joissain partyissa käynyt. En tosin sitten tiedä. Riippuu ihmisestä, että miten tuohon suhtautuu. Itse viihdyn paljon yksin, jotenkin arvostan sitä omaa rauhaa, mutta toki viihdyn myös parin hyvän ystävän seurassa.
Jos ihmiskontaktien puute on vapaaehtoista, niin mikäs siinä. En minä sitä erikoisena pidä.
Tänään tajusin, että Rakki on Jokerimiehiä. Jotenkin käsittämättömästi se on haluamattani kääntyny Kärpäksi. Nyt sain tämän sanotuksi ja voin elää loppu elämäni tosi onnellisena.
Tänään tajusin, että Rakki on Jokerimiehiä. Jotenkin käsittämättömästi se on haluamattani kääntyny Kärpäksi.
Miten tämä kotomaan kannatus voi näin yllättää? Aika selkeästi olen sen tuossa nickin alapuolella ilmoittanut alusta lähtien. Toisaalta tässä ketjussa luulisi ainoan fanituksen aihe olevan hyvinkin selkeä, jopa siinä määrin että voimme unohtaa nuo maalliset joukkuekannatukset ja palvoa tuota pakanallista Bacchusta, mitä parhaimmin tavoin maistelemalla juomaa pyhää hapanta.
Itse pidin kokoajan Ilves-miehenä. No annettakoon meille "tiuken" kanssa anteeksi. Periaatteessa KalPa/-fanit ne tunteet tännepäin aiheuttavat :)
Ja musiikkia: CMX - Aura "Elämän keskipäivässä minäkin eksyin synkkään metsään"
Mulla soi edelleen tuo Apulannan Armo. Hyvin tuntuu soivan.
Kiitoksia juttuseurasta hyvät palstatoverini tältä illalta mutta lyhyt stinttini KKK-ketjussa loppuu tältä erältä tähän, kun tuo yöseuralainen näyttää jo vokottelevan sängyn puolelle. Ei muuta, kun hauskaa loppuyötä.
Kiitoksia juttuseurasta hyvät palstatoverini tältä illalta mutta lyhyt stinttini KKK-ketjussa loppuu tältä erältä tähän, kun tuo yöseuralainen näyttää jo vokottelevan sängyn puolelle. Ei muuta, kun hauskaa loppuyötä.
Siitä jostain jätesäkistä joku puhui, siitä inspiroituneena laitan kauniin biisin.
Tekstiviestiääni on kaunis ääni.