Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 315 004
  • 66 778

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sellanen juttu tähän väliin, että uskokaa tai älkää, mutta meikäläinen ei ole Jaloviinaa juonut. Tai en ainakaan muista juoneeni. Ainakaan tilkkaa enempää.

No jo on. Jaloviina on hieno tuote. Tosin kehotan juomaan melko varovasti ettei ole tukka kipeä aamulla (meillä kaljuilla ei ole tätä ongelmaa).

Hienosti tosin tienaan pullon Jallua, kun sain TosiFanin jallitettua rankkariskabaan. 4/10 rankkaria pitäs upottaa TosiFanin taakse JWC-tapahtuman yhteydessä. Ei liene mitään mahdottomuutta.

Kyllä muuten saittenkin siitä melkolailla väännettyä viikko sitten :)

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kysymys on vaan: Kuinka voitkaan tietää?

Mulla on aika hyvä mielikuvitus ja heti kun näin sen juoksettuneen kerman + jallun kauniin värin, niin oli mielikuva vahvaakin vahvempi. Lisäkis THE KAPTEENI oli iskemässä finaalia jatkoajalle uskomattomalla tahtomaalilla.
Kieltämättä aika klimppinen koostumus, mutta ei se haitannut

Ps. pahoittelen typerää kirjoitusvirhettä...hävettää ihan!

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kyllä muuten saittenkin siitä melkolailla väännettyä viikko sitten :)

Sen verran mietin jo, että jos lahjottasin sen ainoalle oikealle Jallulle eli Jallu Jalasvaaralle. :) Huomaa miten itsevarmaa touhua. :)

Mutta jos en 4 rankkaria kymmenestä saa tehtyä, niin olen niin pettynyt, että en tiedä mitä sitten. Niin joo, en ole niitä lukenut uudestaan, enkä uskalla vieläkään, heh. Kännihölmöilyjä ei halua muistella, vaikka itse asia on ihan todellinen ja vakavasti otettava.

Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Mulla on aika hyvä mielikuvitus ja heti kun näin sen juoksettuneen kerman + jallun kauniin värin, niin oli mielikuva vahvaakin vahvempi. Lisäkis THE KAPTEENI oli iskemässä finaalia jatkoajalle uskomattomalla tahtomaalilla.
Kieltämättä aika klimppinen koostumus, mutta ei se haitannut!

Hmm...voimmeko vielä kuulla joskus selostajan sanovat "siellä Aki Bergin mällisen pehmyt koostumus valuu alaspäin.."

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Sanooko kellekään Norstat mitään? Ilman googletusta.

Ei saa mainostaa, mutta tässä ei ole mitään henkilökohtaista hyötymistä. Kai sille on jokin hieno ulkomaankielinen termikin olemassa, mutta kyse on siis siitä, että kyselyntekijä maksaa vähän siitä, että ihmiset vastaa kyselyihin. En jatka ainakaan ennen kuin joku sanoo, onko laillista jatkaa Jatkoajan sääntöjen mukaan?

Niin joo kaljaa kaljaa.

Edit. heh, luonnollisestikaan kukaan ei vastaa, kun ei halua minun jatkavan. No eipä siitä paljon muuta sanottavaakaan kuin palkintona pisteitä, jotka voi vaihtaa vaikkapa McDonaldsin lahjakorteiksi. Omasta kokemuksesta voi sanoa, että kohtuullisen helpolla saa.

Viimeksi muokattu:

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hmm...voimmeko vielä kuulla joskus selostajan sanovat "siellä Aki Bergin mällisen pehmyt koostumus valuu alaspäin.."

Tuosta voisi laittaa Anterolle vaikka sähköpostia, tosin Akia tuskin enää nähdään maajoukkueessa, ikävä kyllä. Itse olisin pelkästään NHL 2004 pelin perusteella antanut Akille paikan olympialaisissa.

Tietty liigapelejäkin tulee telkusta, joten URHO:n suuntaan siis sähköpostia

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Perhana tuota Conanin ketjuakaan voi katella taas muutamaan päivään, kun jauhavat tulevista tapahtumista. Mahtavia jaksoja kyllä varmasti tulossa, kuten juuri alkanutkin, joka menee talteen.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Meinasi alkaa väsyttämään, kun söin tuossa. Onneksi olut ja Spotify YUPn muodossa pelasti jälleen. Täytyy varmaan alkaa juomaan kiukulla, ettei mene ihan tissutteluksi.

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Meinasi alkaa väsyttämään, kun söin tuossa. Onneksi olut ja Spotify YUPn muodossa pelasti jälleen. Täytyy varmaan alkaa juomaan kiukulla, ettei mene ihan tissutteluksi.

Syöminen on kieltämättä petollista...olen itsekkin syönyt vähän väliä, kun tuli tehtyä sen verran hyvät keitot. Chilisoosia sekaan ja hyvin toimii. Eilen tuli mentyä aika aikaisin nukkumaan, joten hieman pelottaa tuleko unentarve vastaan kovinkin aikaisin.

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Onpas leppoisa olotila tällähetkellä. Kai sitä pitäisi yrittää jotain tehdä ennenkuin uuvahdan kesken illan. Noh kuunnellaanpa jotain räväkkää musiikkia ja yritetään piristyä iskuun aivan uskomattomaan.

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tuosta aiemmasta aiheesta sen verran vielä ja vain sen verran, että muutaman minuutin napsuttelulla sillon tällön saa esim. lahjakortteja McDonaldsiin, niin kyllä mulle kelpaa. Mutta ei aiheesta enempää.

Minä otan Chisun biisin uudestaan.

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024

Jos meinaa väsyttää kesken juomisen, niin nopeesti lisää juomaa kurkusta alas hetken. Toimii ainakin meikäpojalla. Toki sitten ei passaa niin paljoa juoda, että sammuisi.

Tässä on mennyt lähes koko ilta siihen, että oon syntyjä syviä puhunut tuttavan kanssa tämän ihanan msn:n välityksellä. Mutta en valita. Hyvää juttua, musaa ja netissä surffailua, niin ei siinä mitään!

Niin joo, ja se "pakollinen" kappale, nyt soi Goodmanin Rentun Ruusu. Vähän vaihtelua tähän metalliskeneen.

Jookoskookos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Colorado Avalanche, Joe Sakic #19
Perkele, sinne loppu Jim Beam, pitkän matkan kuljimme uudesta vuodesta tähän päivään saakka, mutta sitten tuli viimeinen pisara.

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kolmoselta tulee eka Rocky elokuva. Vaikka kyseisen leffan olen ikävä kyllä nähnytkin kerras jos kaksi, niin tiukka matsi taas menossa Apollon kanssa. On se kova.

En muista missä Rockyssa (3?) se on, kun Apollo on jo Rökin valmentaja ja ne juoksee hieman homoeroottisissa fiiliksissä pitkin rantaa. Kaunista, niin kaunista

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Oon kyllä yllättynyt tästä mun vauhdista. Johan tässä ollaan ryypätty jo useempi tunti, eikä väsymystä näyt. Noh, oon kyllä juonu saman verran ennenkin. Ajankohta on vaan ollut myöhäsempi. Joten mikäs tässä...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy