Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 314 652
  • 66 778
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Siivosin hämähäkinseitit ja pyyhin pölyt pois tämän turhan ketjun päältä. Kas, sehän on ihan ehjä, saisikohan sen vielä toimimaan?

Huomenna ulukomaille ja vituttaa jo valmiiksi että viimeinenkin hauskuus matkustamisesta on viety kun kaikesta pitää nykyään koneessa maksaa itse.

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Täällä ollaan. Hiljainen päivä kalsarikännäilyn osalta. Nyt on viinavarastotkin täytetty ja tässä päättelin korkata yhen putelin.

Onkos täällä enää ketään?

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Kai sitä voi ilmoittautua mukaan menoon. Huomisen työkeikat peruuntuivatkin yllättäen joten otanpa yllätysvapaan kunniaksi olutta litranmitalla.

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Täällä ollaan mutta vasta toista lonkeroista alas kaatelen. Eiliseen aiheeseenne palatakseni niin omakin musiikkimakuni koostuu lähes pelkästään metallista ja progesta. Myös vanhahko hard rock tyyliin Deep Purple ja Whitesnake toimii.

Ilta käyntiin ManOwar klassikolla: Kill With Power!

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Täällä ollaan mutta vasta toista lonkeroista alas kaatelen.

Joo itsekkin vetäsin tuon pari päivää sitten jääneen lonkeron. Nyt sitten äsken aukasin tän Salmarin.

Tuli muuten alkon myyjältä vähän hämmentävä kommentti tänään, kun kävin asioimassa. Kysyi siinä meikäläiseltä siinä juomia maksaessani "tuleehan nämä omaan käyttöön?". Mikäs hiton kysymys tuokin oli olevinaan? Vähän outoa asiakaspalvelua, kas kun ei käynyt nurkan takana katsomassa ettei vaan olisi mitään nuoria sällejä siinä oottamassa juomiaan. Vastasin ihan suorilta käsin että "totta kai" ja vähän ihmettelin tuota. Tai sitten se yritti heittää jotain huonoa flirttiä, kun ei ainakaan näyttänyt paljoo mua vanhemmalta. Hah..

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Tässä teille perkele klassikkoa:

EUROOPAN PARLAMENTTI JA EUROOPAN UNIONIN NEUVOSTO,
jotka
ottavat huomioon Euroopan yhteisön perustamissopimuksen ja
erityisesti sen 80 artiklan 2 kohdan,
ottavat huomioon komission ehdotuksen,
ottavat huomioon Euroopan talous- ja sosiaalikomitean lausunnon
(1),
ovat kuulleet alueiden komiteaa,
noudattavat perustamissopimuksen 251 artiklassa määrättyä
menettelyä (2),
sekä katsovat seuraavaa:

Ja tätä rataa sivukaupalla. Ei pää kestä kohta enää.

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tässä teille perkele klassikkoa:

EUROOPAN PARLAMENTTI JA EUROOPAN UNIONIN NEUVOSTO,
jotka
ottavat huomioon Euroopan yhteisön perustamissopimuksen ja
erityisesti sen 80 artiklan 2 kohdan,
ottavat huomioon komission ehdotuksen,
ottavat huomioon Euroopan talous- ja sosiaalikomitean lausunnon
(1),
ovat kuulleet alueiden komiteaa,
noudattavat perustamissopimuksen 251 artiklassa määrättyä
menettelyä (2),
sekä katsovat seuraavaa:

Olipas kuivakkaa ja suorastaan byrokraattista tekstiä, otankin kaksi olutta suoraan huikalla että saan moisen kirjallisuustuotoksen nielaistua. Ei helvetti mitä tavaraa pitää pienten viattomien filosofien lueskella eteenpäin opiskeluissaan päästäkseen.

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue

Kaikkea sitä joutuu ihminen kestämään..."pthyi". Ei auta, kuin avata uusi lonkero tuon jälkeen.

Lienitän samalla tuskaa omasta mielestäni maailman parhaan live bändin, Kreatorin, keikkatallenteella: Violent Revolution

Sosciety fail to tolerate me, so I fail to tolerate sosciety!

Patajukuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Perinteiset kilpaurheiluseurat
Nyt en jaksa katella tuota yksinäistä lonkeroa tuolla. Kaadan sen hitaasti kurkusta alas.... Oi, kun olisi ENEMMÄN!

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Jos tekee kovasti juoda, niin ei kannata juoda sitä yhtäkään, jos ei enempää ole. Itselle ainakin iskee aina armoton vitutus päälle, jos ei paljoo juomista ole ja mieli tekis lisää.

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Meni kyllä vähän ohi tuo juttu. En vain tajua, no ei ole eka kerta.

Tässä kuuntelen musakkia ja naureskelen Spede Show:lle. Sainpas muuten selaimenkin toimimaan! Asensin Operan uudestaan ja johan toimii. (Asiasta tietämättömille tiedoksi, videot jumitti).

Lisää juomaa kaadan kurkusta mä.

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Jokos täältä alkaa jengi tippumaan? Itse ainakin vielä olen pysynyt hereillä. Tässä ollaan vasta alkuun pääsemässä. sen verran hitaasti tuo viina nousee päähän, mutta sitäkin lujemmin sitten. On muuten jännää tää ihmisen elämä, miten sitä vuosien saatossa asiat muuttuvat ja jotkut asiat ei koskaan muutu.

Sanokaa kaska

Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Karhun A mallas maistuu. Hyviä musalinkkejä palstan veljet ovat tänne laittaneet. Taidan hakea kaapista uuden Karhun, kun kurkkua niin kuivaa.

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
In cervisia veritas sanoi jo muinainen roomalainenkin(mukaillusti). Joten jatketaan samalla linjalla. Lisää bissee huuleen ja iloitaan siitä että olemme hienoisessa nousujohteisessa humalatilassa.

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pikkuhiljaa alkaa 8-pack loppua ja toisiksi viimeistä lonkkua viedään. Pistetään seuraavaksi kaavasta poiketen jotain ihan muuta. Maailman kaunein biisi: Pink Floyd- High Hopes

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Kyllä se pieni kalsarointi vaatii vähintään sen 9 kaljaa tai lonkeroa. Sillä saa jo ihan hyvän humalatilan, riippuen tahdista toki. Parhaimpiin känneihin pääsee väkevillä. Ja se onkin jännä, että känneillä voi olla niin suuria eroja. Se on ihan eri olo olla kännissä miedoista juomista kuin jostain väkevimmistä.

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
No itse ainakin oon vielä viinapullon kanssa viettämässä iltaa. Tiedustelinkin tuossa, että kuolitteko te kaikki jo, mutta hyvä että ees joku on hereillä.

Mites Raatelurakin ilta?

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mitäs tässä kuuntelen ajankohtaista ykköstä ja yritän miettiä millä tavalla minä ns. perussuomalainen olen rasisti ja vihaaja. Yritän samalla miettiä omaa olemustani ja sieluni tilaa ja miten se sopii kosmiseen maailmankaikkeuteen ja siihen harmoniaan mikä siellä vallitsee.

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Tuota samaa mietin joka ilta, olin sitten selvänä tai humalassa. Maailmankaikkeus on kyllä sikäli laaja käsite, että siihen on hankala miettiä vastausta tai oli sitten kyseessä eurooppa, maailma tai suomi. Itse ainakaan en ole vielä löytänyt vastausta.

Tässä koneeltani kuuntelen musiikkia ja surffailen netissä ja mietiskelen tosiaan. Vielä olisi viinaa ja sitä juonkin tässä. Tunti tai kaksi menee vielä helposti.

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
No en tiiä tosta kakkosnelosesta. Eiku.. Oletekkos tuota chatroulettea kokeilleet? Ihme sakkia siellä. Mikälie naamaraja sielläkin. Pari kertaa saanut hyvät naurut, kun vastaan on tullut mitälie sakkia.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy